To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Rekin z Lubelskiego

radek79 - 07-10-2012, 19:55

u góry zostały ściągnięte osłony ,u dołu kręciliśmy kluczem na przedłużce kołem pasowym ,znaki zgrywały się idealnie
deejay - 07-10-2012, 20:04

radek79 napisał/a:
,znaki zgrywały się idealnie


Ale miałes rozebrane do tego miejsca i byłes pewny tej blaszki do czujnika połozenia wału :?:
Pytam dlatego bo kiedys miałem klienta z podobnymi objawami braku mocy , i co sie okazało ze blaszka oderwała sie od dolnej zębatki i obróciła do tyłu o ok 3 zeby . Sam sie w konia zrobiłem i tak ustawiłem na znaki pasek i dalej to samo :wink: , ale cos mnie tkneło i rozebrałem cały rozrzad i wtedy dolne koło zebate i blaszka nie tworzyły całości :wink:
Blaszka jak sie przesunie i tak jest w jakis sposób dociskana do wału , ale pewnosci nie masz ze jest na swoim miejscu , dlatego aby byc pewnym na 101% potrzebny jest demontaż koła zebatego .

radek79 - 07-10-2012, 20:12

deejay napisał/a:


Ale miałes rozebrane do tego miejsca i byłes pewny tej blaszki do czujnika połozenia wału :?:

dolnej osłony nie ściągaliśmy tylko z góry świeciliśmy latarką na blaszkę nie z wróciłem uwagi ,ale to by było przyczyną braku wolnych obrotów

robertdg - 07-10-2012, 20:19

Zakładając że regulator ciśnienia paliwa jest sprawny
Zmierz jeszcze sensor położenia wału korbowego, na drugim pinie (kabel zielono-czerwony) pomiędzy nim a masą podczas swobodnego obracania wałem ma być wytwarzane napięcie 0,4-4V, na biegu jałowym 1,5-2,5V

deejay - 07-10-2012, 20:20

radek79 napisał/a:
ale to by było przyczyną braku wolnych obrotów


Jezeli fazy rozrzadu sie nie zgrywaja , to wiadomo ze bedzie pracował bardzo nierówno i nawet bedzie gasł .
Musisz byc pewny całej mechaniki zanim bedziesz obstawiał ECU za przyczynę .
Czy kompresja była w miarę równa , czy były odchyłki 1-2 bar. na cylindrach ?

radek79 - 07-10-2012, 20:35

deejay napisał/a:
Jezeli fazy rozrzadu sie nie zgrywaja , to wiadomo ze bedzie pracował bardzo nierówno

silnik po odpaleniu pracuje równo
deejay napisał/a:
Czy kompresja była w miarę równa , czy były odchyłki 1-2 bar. na cylindrach ?
_________________

ja osobiście nie mierzyłem ,znajomy mechanik który mi pomaga mierzył powiedział że książkowo

radek79 - 07-10-2012, 20:37

Cytat:
Zakładając że regulator ciśnienia paliwa jest sprawny
Zmierz jeszcze sensor położenia wału korbowego, na drugim pinie (kabel zielono-czerwony) pomiędzy nim a masą podczas swobodnego obracania wałem ma być wytwarzane napięcie 0,4-4V, na biegu jałowym 1,5-2,5V

dopiero we wtorek się zabiorę i sprawdzę bo ten tydzień zawaliłem z pracą z powodu auta i jutro muszę nadrobić

deejay - 07-10-2012, 20:38

radek79 napisał/a:
silnik po odpaleniu pracuje równo


Na filmiku widac ze sie telepie czasami .

radek79 - 07-10-2012, 20:40

deejay napisał/a:
Na filmiku widac ze sie telepie czasami .

tak jak obroty zaczynały spadać ,teraz nawet już nie zatelepie od razu zgaśnie

deejay - 07-10-2012, 20:42

radek79 napisał/a:
tak jak obroty zaczynały spadać ,teraz nawet już nie zatelepie od razu zgaśnie


A jak pracuja sondy i który rok masz gala ?

radek79 - 07-10-2012, 20:47

deejay napisał/a:

A jak pracuja sondy i który rok masz gala ?

na testerze pokazują 100% sprawności ,ale jak odepnę pierwszą od strony chłodnicy to po chwili mam wolne obroty, wysokie 1200obr

robertdg - 07-10-2012, 20:51

radek79 napisał/a:
,ale jak odepnę pierwszą od strony chłodnicy to po chwili mam wolne obroty, wysokie 1200obr
Znaczy obroty biegu jałowego na poziomie 1200rpm :?: jezeli tak to prawidłowo, bo ecu koryguje brak sygnału sondy
radek79 - 07-10-2012, 21:21

robertdg napisał/a:
Znaczy obroty biegu jałowego na poziomie 1200rpm :?: jezeli tak to prawidłowo, bo ecu koryguje brak sygnału sondy

tak

robertdg - 10-10-2012, 20:03

Jakie Newsy :?:
radek79 - 11-10-2012, 12:21

robertdg napisał/a:
Jakie Newsy :?:

na razie nic , pomysłów brak



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group