Nasze Miśki - Rekin z Lubelskiego
radek79 - 07-10-2012, 18:55
u góry zostały ściągnięte osłony ,u dołu kręciliśmy kluczem na przedłużce kołem pasowym ,znaki zgrywały się idealnie
deejay - 07-10-2012, 19:04
| radek79 napisał/a: | | ,znaki zgrywały się idealnie |
Ale miałes rozebrane do tego miejsca i byłes pewny tej blaszki do czujnika połozenia wału
Pytam dlatego bo kiedys miałem klienta z podobnymi objawami braku mocy , i co sie okazało ze blaszka oderwała sie od dolnej zębatki i obróciła do tyłu o ok 3 zeby . Sam sie w konia zrobiłem i tak ustawiłem na znaki pasek i dalej to samo , ale cos mnie tkneło i rozebrałem cały rozrzad i wtedy dolne koło zebate i blaszka nie tworzyły całości
Blaszka jak sie przesunie i tak jest w jakis sposób dociskana do wału , ale pewnosci nie masz ze jest na swoim miejscu , dlatego aby byc pewnym na 101% potrzebny jest demontaż koła zebatego .
radek79 - 07-10-2012, 19:12
| deejay napisał/a: |
Ale miałes rozebrane do tego miejsca i byłes pewny tej blaszki do czujnika połozenia wału |
dolnej osłony nie ściągaliśmy tylko z góry świeciliśmy latarką na blaszkę nie z wróciłem uwagi ,ale to by było przyczyną braku wolnych obrotów
robertdg - 07-10-2012, 19:19
Zakładając że regulator ciśnienia paliwa jest sprawny
Zmierz jeszcze sensor położenia wału korbowego, na drugim pinie (kabel zielono-czerwony) pomiędzy nim a masą podczas swobodnego obracania wałem ma być wytwarzane napięcie 0,4-4V, na biegu jałowym 1,5-2,5V
deejay - 07-10-2012, 19:20
| radek79 napisał/a: | | ale to by było przyczyną braku wolnych obrotów |
Jezeli fazy rozrzadu sie nie zgrywaja , to wiadomo ze bedzie pracował bardzo nierówno i nawet bedzie gasł .
Musisz byc pewny całej mechaniki zanim bedziesz obstawiał ECU za przyczynę .
Czy kompresja była w miarę równa , czy były odchyłki 1-2 bar. na cylindrach ?
radek79 - 07-10-2012, 19:35
| deejay napisał/a: | | Jezeli fazy rozrzadu sie nie zgrywaja , to wiadomo ze bedzie pracował bardzo nierówno |
silnik po odpaleniu pracuje równo | deejay napisał/a: | Czy kompresja była w miarę równa , czy były odchyłki 1-2 bar. na cylindrach ?
_________________ |
ja osobiście nie mierzyłem ,znajomy mechanik który mi pomaga mierzył powiedział że książkowo
radek79 - 07-10-2012, 19:37
| Cytat: | Zakładając że regulator ciśnienia paliwa jest sprawny
Zmierz jeszcze sensor położenia wału korbowego, na drugim pinie (kabel zielono-czerwony) pomiędzy nim a masą podczas swobodnego obracania wałem ma być wytwarzane napięcie 0,4-4V, na biegu jałowym 1,5-2,5V |
dopiero we wtorek się zabiorę i sprawdzę bo ten tydzień zawaliłem z pracą z powodu auta i jutro muszę nadrobić
deejay - 07-10-2012, 19:38
| radek79 napisał/a: | | silnik po odpaleniu pracuje równo |
Na filmiku widac ze sie telepie czasami .
radek79 - 07-10-2012, 19:40
| deejay napisał/a: | | Na filmiku widac ze sie telepie czasami . |
tak jak obroty zaczynały spadać ,teraz nawet już nie zatelepie od razu zgaśnie
deejay - 07-10-2012, 19:42
| radek79 napisał/a: | | tak jak obroty zaczynały spadać ,teraz nawet już nie zatelepie od razu zgaśnie |
A jak pracuja sondy i który rok masz gala ?
radek79 - 07-10-2012, 19:47
| deejay napisał/a: |
A jak pracuja sondy i który rok masz gala ? |
na testerze pokazują 100% sprawności ,ale jak odepnę pierwszą od strony chłodnicy to po chwili mam wolne obroty, wysokie 1200obr
robertdg - 07-10-2012, 19:51
| radek79 napisał/a: | | ,ale jak odepnę pierwszą od strony chłodnicy to po chwili mam wolne obroty, wysokie 1200obr | Znaczy obroty biegu jałowego na poziomie 1200rpm jezeli tak to prawidłowo, bo ecu koryguje brak sygnału sondy
radek79 - 07-10-2012, 20:21
| robertdg napisał/a: | Znaczy obroty biegu jałowego na poziomie 1200rpm jezeli tak to prawidłowo, bo ecu koryguje brak sygnału sondy |
tak
robertdg - 10-10-2012, 19:03
Jakie Newsy
radek79 - 11-10-2012, 11:21
| robertdg napisał/a: | Jakie Newsy |
na razie nic , pomysłów brak
|
|
|