Outlander II Ogólne - Nowy silnik DID MIVEC!!!!
13zbyszek13 - 31-07-2011, 08:09
sylb napisał/a: | Tydzień temu odbierałem samochód firmowy po oklejaniu, normalnie szczenna mi opadła. Prawda jest że trzeba umieć zrobić i mieć dobre folie. Samochód wyglądał jak po malowaniu, normalnie perfekcja. Folia była w podobnym kolorze jak mój samochód stone grey, różnica była tylko taka, że folia jest bardziej matowa. Firma większość robi kontrakty w Austrii, twierdzą, że full oklejki samochodów firmowych u nich to standard. Przed sprzedażą ściągaj a taki Polak się cieszy ,że kupił mało hulany wózek. |
U Niemców znakomita większość taksówek jest oklejona na kolor tzw.taxi / kość słoniowa /, do sprzedaży auta folia jest zdejmowana i jest piękne auto bez ryski np. czarne. I przy okazji nie jest kojarzone z taxi.
[ Dodano: 31-07-2011, 08:11 ]
MalinaEl napisał/a: | Witam, jestem nowym Mitsumaniakiem i właśnie kupiłem Outlandera 2.2 MIVEC. Zrobiłem 500 km i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Wg tankownia 8,4 l/100km. Wiem, że na razie nie mogę brać tego pod uwagę bo jest to samochód nowy i wszystko może się zmienić - myślę że na lepsze, choć i tak jestem zadowolony. |
Ciekaw jestem jak będzie paliło, czy zejdzie poniżej 8 l w mieście.
borsak1 - 01-08-2011, 13:54
@13zbyszek13
Zaspokoje twoja ciekawość ja trasę warszawa(al.solidarnisćo towarowa ostrobramska) pokonuje w korku na poziomie około 6.9 i to bez oszczędzania . Ale na początku tak jak kolega MalinaMi nie mogłem przebić magicznej 8 do puki nie nauczyłem się że z tym silnikiem pedał gazu się muska a nie wciska w podłogę przyśpiesza nadal dynamicznie ale spalanie stoi w miejscu. na dzień dzisiejszy trasę Warszawa - Lublin Przemyśl pokonuje ze średnim spalaniem na poaziomie 5-8 do 6.2 Samochód oczywiście obładowany po samą podsufitję gdy jeżdzę sam nie udaje mi sie przekroczyc 5.8 l wiec robi wrażenie i jeśli czytam na forum przechwalanie sie co do TRAKTORA że ktoś jeżdzi po autostradzie i mu pali 8.0 l/100 śmiać mi sie chce ale jeśli lubicie się sami oszukiwać czemu nie. Ja mam przywilej jeżdzenia oboma silnikami i wiem czym jest traktor i ile pali a lubi sobie spalić. Kolego Malina noga z gazu proponuje (klapeczki np. Japonki ) i uczymy się "pieścić" pedał gazu
rezon - 01-08-2011, 14:38
borsak1 napisał/a: | jeśli czytam na forum przechwalanie sie co do TRAKTORA że ktoś jeżdzi po autostradzie i mu pali 8.0 l/100 | a tam - pali poniżej 8l na autostradzie. Przecież nie ma obowiązku jeżdżenia 140 . A poważnie - dużo zależy od paliwa, warunków na drodze, wiatru, opadów. Wracałem z nart to miałem średnią 108 na granicy PL i 8,1 na kompie czyli jazda generalnie ok. 140 - średnią zaniżył dojazd do autostrady i ograniczenia. W PL przy prędkości 140 to trzeba ok. 8,5 - tyle, że ja mam mapę i też inaczej traktor jeździ. Trasę Rzeszów-Wwa-Rzeszów mogę zrobić zużywając zarówno 5l, jak i 9l/100km. Załóż konto na motostat, wrzuć ikonkę w podpis i chętnie poznamy realia nowego silnika zamiast luźnych haseł wg kompa czy pojedynczych tras. Na pewno kulturę pracy ma nowy silnik bardzo ładną, przyspieszenia też. Oszczędność - wpisz, będziemy wiedzieć, bo na razie twoje wpisy niewiele różnią się od tych co piszą o 8l traktorem na autostradzie, którym sam nie chcesz wierzyć .
DJ Fazi - 01-08-2011, 14:54
Mój traktor na tempomacie na A1 pali 11l/100km. Dojeżdzając do Krakowa bez tankowania mam średnie 8.5 l/100km. Rajdowcem nie jestem, ale zawsze trasę chcę pokonać jak najszybiciej. Na motostacie najniższe średnie jakie udało mi się uzyskać to 7,4 l/100km. Nie wiem czy spalanie jeszcze może spaść, narazie mam coś koło 9000 km nabite.
rezon - 01-08-2011, 15:02
DJ Fazi napisał/a: | Na motostacie najniższe średnie jakie udało mi się uzyskać to 7,4 l/100km. | a mnie się udało najniżej zejść do 5,2l przy czym trasa wychodziła 4,9, a miasto podniosło zużycie, ale nie mam tyle cierpliwości, aby częściej to powtarzać, dlatego średnią mam dużo wyższą. I też lubię dojeżdżać jak najszybciej, bo za godziny mam płacone - ale tylko po za samochodem .
lexus - 01-08-2011, 15:32
borsak1 napisał/a: | trasę Warszawa - Lublin Przemyśl pokonuje ze średnim spalaniem na poaziomie 5-8 do 6.2 | Kolego podaj prędkośc z jaką jedziesz, średnią na trasie ,chodzby z komputera.Poniżej 8l mój pali przy 130k/godz.Jak jadę spokojnie do 90k/godz średnie spalanie na trasie 100km-trowej na działkę drogą 5 -kategorii spalił 5,8l,czasami 5,6l
Grzesq - 01-08-2011, 17:09
borsak1 napisał/a: |
jeśli czytam na forum przechwalanie sie co do TRAKTORA że ktoś jeżdzi po autostradzie i mu pali 8.0 l/100 śmiać mi sie chce ale jeśli lubicie się sami oszukiwać czemu nie. Ja mam przywilej jeżdzenia oboma silnikami i wiem czym jest traktor i ile pali a lubi sobie spalić.
|
To albo kolego nie masz bladego pojęcia o spalaniu 2.0TDI albo trafiłeś na uszkodzony egzemplarz. 8-9 litrów / 100km to normalny wynik spalania Outka przy prędkościach 140-160 km/h i 4 pasażerach w trasie, w mieście to jest max. 10 litrów. Zrobiłem 45000km i wiem co mówię. Nie sugeruję się wynikami spalania na komputerze, tylko wyliczeniami w stosunku do tankowania i przejechanych kilometrów.
rezon - 01-08-2011, 17:42
Grzesq napisał/a: | w mieście to jest max. 10 litrów | Jeszcze go nie znasz - zimą może być i 12
joachim69 - 01-08-2011, 19:13
borsak1 napisał/a: | @13zbyszek13
Zaspokoje twoja ciekawość ja trasę warszawa(al.solidarnisćo towarowa ostrobramska) pokonuje w korku na poziomie około 6.9 i to bez oszczędzania . Ale na początku tak jak kolega MalinaMi nie mogłem przebić magicznej 8 do puki nie nauczyłem się że z tym silnikiem pedał gazu się muska a nie wciska w podłogę przyśpiesza nadal dynamicznie ale spalanie stoi w miejscu. na dzień dzisiejszy trasę Warszawa - Lublin Przemyśl pokonuje ze średnim spalaniem na poaziomie 5-8 do 6.2 Samochód oczywiście obładowany po samą podsufitję gdy jeżdzę sam nie udaje mi sie przekroczyc 5.8 l wiec robi wrażenie i jeśli czytam na forum przechwalanie sie co do TRAKTORA że ktoś jeżdzi po autostradzie i mu pali 8.0 l/100 śmiać mi sie chce ale jeśli lubicie się sami oszukiwać czemu nie. Ja mam przywilej jeżdzenia oboma silnikami i wiem czym jest traktor i ile pali a lubi sobie spalić. Kolego Malina noga z gazu proponuje (klapeczki np. Japonki ) i uczymy się "pieścić" pedał gazu | a korek za Tobą od zakrętu pewnie się ciągnie a słoiki skaczą wesoło
muskanie gazu , podoba mi się to określenie zupełnie jakbyś miał 500 koni pod maską napęd na tył i brak jakichkolwiek systemów wspomagających kierowce
przecież to tylko 170 koni w 1,8 tonowym aucie
Anonymous - 01-08-2011, 21:38
to ja dołożę coś do siebie. 48 tys. przebieg w 1,5 roku, najmniejsze spalanie jaki udało mis ie uzyskać to 5,9 przy prędkości do 100km/h. Autko zapakowane na maxa + 5 osób +klima prędkość 140km/h autostrada spalanie 7,2-7,6. To są realne wyniki spalania 2.0 DID według moich pomiarów.
Beduin - 01-08-2011, 21:59
borsak1 napisał/a: | @13zbyszek13
Zaspokoje twoja ciekawość ja trasę warszawa(al.solidarnisćo towarowa ostrobramska) pokonuje w korku na poziomie około 6.9 i to bez oszczędzania . Ale na początku tak jak kolega MalinaMi nie mogłem przebić magicznej 8 do puki nie nauczyłem się że z tym silnikiem pedał gazu się muska a nie wciska w podłogę przyśpiesza nadal dynamicznie ale spalanie stoi w miejscu. na dzień dzisiejszy trasę Warszawa - Lublin Przemyśl pokonuje ze średnim spalaniem na poaziomie 5-8 do 6.2 Samochód oczywiście obładowany po samą podsufitję gdy jeżdzę sam nie udaje mi sie przekroczyc 5.8 l wiec robi wrażenie i jeśli czytam na forum przechwalanie sie co do TRAKTORA że ktoś jeżdzi po autostradzie i mu pali 8.0 l/100 śmiać mi sie chce ale jeśli lubicie się sami oszukiwać czemu nie. Ja mam przywilej jeżdzenia oboma silnikami i wiem czym jest traktor i ile pali a lubi sobie spalić. Kolego Malina noga z gazu proponuje (klapeczki np. Japonki ) i uczymy się "pieścić" pedał gazu |
Ja mam swojego miśka 4 miesiące i 10 kkm. W Polsce trasa Lublin-Warszawa (Tarchomin) przy jeździe prawie zgodnie z przepisami zmieściłem się w 5l. Niestety na autostradach (ok 70% obecnego przebiegu) auto pobiera ok 8l przy prędkościach 130-150. Zaobserwowałem również, że różnice w spalaniu przy jeździe 115 km/h a jeździe 140 km/h są minimalne.
sylb - 01-08-2011, 22:02
Na spalanie w 2.0 DID ma, największy wpływ:
1. Płynność jazdy,
2. Trasa, czy po płaskim terenie czy góry, doliny.
3. Cierpliwość, aby nie deptać, gdy nie ma potrzeby
4. Nawierzchnia drogi, ciśnienie w kołach.
Wg. mnie ostatni bieg ma za krótkie przełożenie w wersjach 2.2 PSA/DID jest troszkę lepiej, normalnie brakuje tego 7 biegu.
Mój najlepszy wynik to 3,7 l/100km na odcinku 16 km, zazwyczaj średnio liczona na cały baku wach się w okolicach 9-9,5 l/100, ale przez pierwszy rok miałem 10,5 l/100.
Ostatnio przez tydzień jeździłem systematycznie w jedno miejsce, dwupasmówka 30km + miasto około 15km, i za każdym razem starałem się jak najmniej spalić. Spalanie miałem od 5,8 do 7,8.
13zbyszek13 - 02-08-2011, 08:33
borsak1 napisał/a: | Zaspokoje twoja ciekawość ja trasę warszawa(al.solidarnisćo towarowa ostrobramska) pokonuje w korku na poziomie około 6.9 i to bez oszczędzania . Ale na początku tak jak kolega MalinaMi nie mogłem przebić magicznej 8 do puki nie nauczyłem się że z tym silnikiem pedał gazu się muska a nie wciska w podłogę przyśpiesza nadal dynamicznie ale spalanie stoi w miejscu. na dzień dzisiejszy trasę Warszawa - Lublin Przemyśl pokonuje ze średnim spalaniem na poaziomie 5-8 do 6.2 Samochód oczywiście obładowany po samą podsufitję gdy jeżdzę sam nie udaje mi sie przekroczyc 5.8 l wiec robi wrażenie i jeśli czytam na forum przechwalanie sie co do TRAKTORA że ktoś jeżdzi po autostradzie i mu pali 8.0 l/100 śmiać mi sie chce ale jeśli lubicie się sami oszukiwać czemu nie. Ja mam przywilej jeżdżenia oboma silnikami i wiem czym jest traktor i ile pali a lubi sobie spalić. Kolego Malina noga z gazu proponuje (klapeczki np. Japonki ) i uczymy się "pieścić" pedał gazu |
To jest bardzo ładny wynik
ale do traktorka nie da się porównać
jest to zupełnie inna technika.
Acz kolwiek ja pod względem spalania na swojego nie narzekam.
[ Dodano: 02-08-2011, 08:35 ]
DJ Fazi napisał/a: | Mój traktor na tempomacie na A1 pali 11l/100km. Dojeżdzając do Krakowa bez tankowania mam średnie 8.5 l/100km. Rajdowcem nie jestem, ale zawsze trasę chcę pokonać jak najszybiciej. Na motostacie najniższe średnie jakie udało mi się uzyskać to 7,4 l/100km. Nie wiem czy spalanie jeszcze może spaść, narazie mam coś koło 9000 km nabite. |
może, może popatrz na moje.
[ Dodano: 02-08-2011, 08:37 ]
rezon napisał/a: | Jeszcze go nie znasz - zimą może być i 12 |
abstrakcja
nigdy tak nie miałem.
borsak1 - 02-08-2011, 09:04
Koledzy nawet PRODUCENT który zaniża zazwyczaj spalanie nie pdoaje tego co wy osiągacie na traktorkach proszę panowie bez żartów. No dobra zgodzę się ale chyba jedziecie 50km/h a średnia wam wyskoczy koło 6,7 litrów na traktorku. O czym wy piszecie a może na luz jak wrzucicie i pochodzi z godznie to średnia taka jest bo na pewno nie przy prędkości 140 traktor pożera około 12/100 smigałem nim z ojcem po niemczech około 2000km non stop w trasie i średnia nie schodziła poniżej 12. No chyba że jexdzicie tak jak napisał Rezon czyli po 50 na autostradzie tu sie zgodzę. Piszcie przechwalajcie się którego z was mniej spalił sami wiecie jaka jest prawda tylko nie rozumiem po co takie bzdury wypisywać. tyle w temacie Panowie nie chce mi się na ten temat już więcej dyskutować.
p.s, Dodatkowo bawi mnie stwierdzenie "chyba trafiłeś na uszkodzony egzemplarz" na tym forum pada niesłychanie często nie tylko jeśli chodzi o kwestię spalania. Panowie to forum jest po to żeby się dzielić uwagami, usterkami, wymieniać poglądy doświadczenia a nie bronić marki Mitsu za wszelką cenę. Weźmy przykład kolegi rezon-a "fatalna tapicerka" to ktoś mu odpisuje że nie trzyma się ręki na podłokietniku tylko na tzw. "za 15 trzecią" sorry ale jeśli przetrę gumy na pedałach napiszecie że mam za twarde buty ? OŁĘD panowie to tylko BLACHA z 3 diamentami i jest zawodna, tapicerkę ma fatalną więc po co ta zabawa. Apropos silnika kolega ma to samo w passacie jeśli on wychodzi średno 9.0 to jak Mitsu które jest znacznie cięższe wychodzi lepiej odrobina logiki panowie 9 jak na taką furkę to i tak nie jest dużo tylko nie piszcie mi tu że wychodzicie po 5 bo już naprawdę odechciewa się tego pisać.
[ Dodano: 02-08-2011, 09:06 ]
@joachim tylko ale i aż z panem nie wchodzę w "debaty" bo to rozmowa o niczym a propos jak tam bmk-a ?
[ Dodano: 02-08-2011, 09:08 ]
@Beduin ale pwoiedz mi czy jeździsz zgodnie z przepisami ja zamiast jechać 3,5 godziny jechałbym chyba z 10.
[ Dodano: 02-08-2011, 09:12 ]
@13zbyszek13 No ja jestem zadowolony aczkolwiek nie powiem że nie dopracowuje techniki jazdy. Masz rację nie ma co porównywać tych dwóch silników i nigdy ich w ten sposób nie próbowałem porównać, piszę tylko że denerwuje mnie jak ktoś twiedzi ze mu trktor spala 5 to chyba jeździ jako karawan z prędkością max 30 km
Grzesq - 02-08-2011, 11:25
borsak1 napisał/a: | na pewno nie przy prędkości 140 traktor pożera około 12/100 smigałem nim z ojcem po niemczech około 2000km non stop w trasie i średnia nie schodziła poniżej 12. |
Tak, oczywiście wiesz najlepiej, bo przejechałeś 2000km , za to kilknaście osób które zrobiło min. 40000km tym samochodem kłamie lub nie potrafi wyliczyć średniej ze spalania.
Cytat: |
p.s, Dodatkowo bawi mnie stwierdzenie "chyba trafiłeś na uszkodzony egzemplarz" na tym forum pada niesłychanie często nie tylko jeśli chodzi o kwestię spalania. Panowie to forum jest po to żeby się dzielić uwagami, usterkami, wymieniać poglądy doświadczenia a nie bronić marki Mitsu za wszelką cenę. |
Po pierwsze pisząc o silniku 2.0DID nie chwalimy silnika Mitsubishi tylko VW , a po drugie chyba mało czytałeś to forum jeżeli uważasz, że marka i model jest broniona za wszelką cenę, bo jet własnie całkowicie odwrotnie tutaj...
|
|
|