To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

pitbu77 - 13-11-2011, 20:23

mkm napisał/a:
Wystarczy kupić kilka podstawowych kluczy, pobuszować troche w sieci i już możemy naprawiać auta… :roll:

Cholercia, to ten dyplom mechanika co kupiłem na allegro to lipa?! :lol:

custom - 13-11-2011, 20:36

grunt że już działa :)
mech zmień lub poucz

robertdg - 13-11-2011, 20:43

Jakby nic nie robił to by się nie pomylił :P
Torp12 - 13-11-2011, 21:13

robertdg napisał/a:
Jakby nic nie robił to by się nie pomylił :P


Ot co:]

fj_mike - 13-11-2011, 21:31

Sytuacja zabawna :mrgreen:
Pokazuje jednak, że nie zawsze odpowietrzniki skierowane w dół są oczywistą wskazówką :wink:

SPIDER-ek - 13-11-2011, 21:41

Nie ma to jak nauka na błędach. Ja taka najbardziej lubię, bo zapamietuje się do końca życia:)
Hugo - 13-11-2011, 21:56

Torp12 napisał/a:
Otóż przednie zaciski byly.... zalozone na odwrót:) To znaczy lewy na prawy , prawy na lewy. Przez co odpowietrzniki były na dole zacisków a nie na górze
No nie, Twój "mechanik" musiał to zrobić specjalnie :wink: Grunt, że żyjesz.
Torp12 - 13-11-2011, 21:59

Hugo napisał/a:
Grunt, że żyjesz.


Dopóki nie zaczeły się problemy z tym lewym zaciskiem to naprawde nie bylo aż tak źle. Wtedy jakoś przy odpowietrzaniu przy użyciu próżni poszło całkiem. Dopiero zwykłymi metodami sie nie udawało.

Chociaż teraz te hamulce biorą jak szalone, bez kitu:)

Piwor - 13-11-2011, 22:48

Małe sprostowanie. "Wadliwy" zacisk miał faktycznie mały wżer, został spolerowany, niestety był "na" gumce uszczelniającej. Po wymianie było lepiej, ale nie dobrze. Zaciski przełożone, teraz jest dobrze (wiem, sprawa debilna, ale do głowy mi nie przyszło, że ktoś coś takiego zrobi).

Najzabawniejsze było to, że już nowa pompa hamulcowa była na aucie. :D

Było nie było, jeździ i nawet hamuje. :P

Torp12 - 14-11-2011, 20:02

Pojechałem dzisiaj do IC oddać pompę i zakończyć sprawę hamulców definitywnie. Spodziewałem się ciężkiej przeprawy bo pompa była montowana. Ładnie ją wymyłem i ide na pewniaka i tu zonk:) Poszło bez najmniejszego zgrzytu:) Także jest gitarka.

Do tego ponieważ przez hamulce Rekin był troszkę zaniedbany wczoraj go wysprzątałem w środku, dziś dostał myjnie, a wieczorem dostanie chyba jeszcze porcję wosku na zime:)

Torp12 - 16-11-2011, 21:05

Dzisiaj w końcu przyszła wyczekiwane paczuszka z United Kingdom:


W środku piękne przewodziki:


Nie pozostało nic innego jak szybko je dostarczyć rekinowi do serducha:



Teraz tylko trzeba przemyśleć gdzie dać naklejkę Magnecora;)

Co do przewodów to powiem że naprawdę solidnie wyglądają. No i powiem szczerze że troche przewodów w różnych autach miałem okazje wpinać i żadne NGK, MedBryty itd nie siedzą tak szczelnie i "twardo" jak te. Naprawdę trzeba było użyć trochę siły aby zaskoczyły na świece:) Do tego 10 lat gwarancji:)

Myślę jeszcze nad założeniem tych nowych świec Denso Twin Tip, ale jeszcze sie waham czy one faktycznie nie wywołają żadnych skutków ubocznych.


Edit: Ten kolokwializm traktowany jest jako wulgaryzm.

SPIDER-ek - 16-11-2011, 21:34

O kurczęte kable Magnecor dla V6 kosztują 502zł

Edit: Mimo, że w języku obcym jest to wulgaryzm.

deejay - 16-11-2011, 21:37

Malina ten twój Gal Torp12 , a pod maską tak jak lubię :mrgreen:
Torp12 - 16-11-2011, 21:58

SPIDER-ek napisał/a:
O fuck te kable Magnecor dla V6 kosztują 502zł


Ano tyle kosztują bo są długie i 4 sztuki. Nie wiem ile płacicie za NGK czy jakieś tam i na ile wam starczają, ale te są raczej dożywotnio;) Przynajmniej taką mam nadzieję:)

Torp12 - 16-11-2011, 22:03

deejay napisał/a:
Malina ten twój Gal Torp12 , a pod maską tak jak lubię :mrgreen:


Bartku dzięki wielkie za komplement aż się :oops:
Jeszcze troche do zrobienia jest:) Pod maską też;) U ciebie zauważyłem na nawet większość starych śrubek powymieniałeś wiec trzeba będzie to nadrobić;) Pałąk od podtrzymania maski też masz pomalowany a myślałem że będę pionierem;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group