To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - ZIELONA SIGMA EXE 12V

wojtas - 18-03-2013, 11:58

GóR3K napisał/a:
Orientuje się ktoś jak rozebrać lusterka do malowania ?

Serwisówka nie gryzie:


lukasz12 - 18-03-2013, 12:02

Co do obniżenia przodu to popieram bo jakoś im dziwnie wysoko wyszło w fabryce. A w jaki sposób obniżacie? Inne sprężyny?
wojtas - 18-03-2013, 12:07

GóR3K napisał/a:
Usuwał ktoś może zawór EGR ? potrzebuje jakieś info jak to zrobić/zaślepić . Pomocne byłyby fotki

Przeszukaj forum na pewno znajdziesz potrzebne informacje i zdjęcia.

GóR3K - 18-03-2013, 12:36

wojtas021180 napisał/a:
GóR3K napisał/a:
Usuwał ktoś może zawór EGR ? potrzebuje jakieś info jak to zrobić/zaślepić . Pomocne byłyby fotki

Przeszukaj forum na pewno znajdziesz potrzebne informacje i zdjęcia.


Jeżeli dobrze kojarze to chyba Virman coś tam modził przy EGR ?

lukasz12 napisał/a:
Co do obniżenia przodu to popieram bo jakoś im dziwnie wysoko wyszło w fabryce. A w jaki sposób obniżacie? Inne sprężyny?


Dokładnie razi trochę oko ta przerwa:


W srebrnej są ucięte dwa zwoje(co osobiście mi nie pasuje jeżeli chodzi o cięcie sprężyn)
,w mojej natomiast wylądują sprężyny od 3000gt (rada Janusza), jeżeli będzie za wysoko to dam sprężyny na utwardzenie.

wojtas - 18-03-2013, 13:03

Bardzo proszę.
mystek - 18-03-2013, 17:18

Ile lecisz w dół? Mam nadzieję, że minimum 4cm? :)
GóR3K - 18-03-2013, 17:42

mystek napisał/a:
Ile lecisz w dół? Mam nadzieję, że minimum 4cm? :)


Plan jest taki ze opony które są wylecą ,a na ich miejsce wpadną 205/40/17 i będzie wtedy lekki naciąg na 8calach szerokości a co z tym idzie auto musi pójść na tyle w dół zeby opony były na równi z nadkolami :D ale zobaczymy jak to w praniu wyjdzie

coś takiego w VT zrobilem i tak chce zeby bylo docelowo :)


Kylu - 18-03-2013, 19:16

Kurde, też bym chciał kilka fajnych fotek swojego gala tylko nie mam ani umiejętności ani sprzętu dobrego. A twój plan wyborny. ;)
Torp12 - 18-03-2013, 20:52

[quote="GóR3K",w mojej natomiast wylądują sprężyny od 3000gt (rada Janusza), jeżeli będzie za wysoko to dam sprężyny na utwardzenie.[/quote]

Że sie spytam: w jaki sposób utwardzenie sprężyn ma obniżyć ?:]

mystek - 19-03-2013, 15:13

Na tym VT mimo wszystko strasznie topornie wygląda przez tą felgę, nie będzie widać tak dobrze gleby imo. Chociaż mogę się mylić :P Może lepsze VT jest potrzebne. Masz Jakieś inne zdjęcie z boku auta?
galantfanradom - 20-03-2013, 09:41

Kylu koliber jest dobry w robieniu fotek, poza tym metoda tez miał ogarnąć temat sesji naszych furek (ma kolegę fotografa). Też bym chętnie jakąś profesjonalną sesję zrobił do albumu rodzinnego. ;) Na najbliższym spocie trzeba powrócić do tematu.
GóR3K - 04-04-2013, 14:52

Sigma dostała:nowe klocki przód,strumienice,nowe świece,nowy olej,filtry,końcówki drążków :) na dniach założymy nowy lewy wahacz.pozatym wywalony został Egr.


t0m3k - 05-04-2013, 10:42

i ciekawe co Ci niby da ten brak EGRu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
GóR3K - 05-04-2013, 10:56

t0m3k napisał/a:
i ciekawe co Ci niby da ten brak EGRu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




mniej syfu w silniku :)

zbyszek05 - 06-04-2013, 14:47

Ja tak z ciekawości ... w sigmie jest egr ? NIe zauważyłem , zauważyłem że co niektórzy odpowietrzenie silnika i wszystkie odpowietrzenia wyprowadzają w glebę i dopływ powietrza robią z zewnątrz , nie wiem też czy to dobre rozwiazanie gdyż silnik nie trzyma podciśnienia a po drugie wszelki syf zostaje wydmuchany w powietrze . Lepiej założyć oil catch tank i problem rozwiazany :biggrin: koszt ok.200 zł. silnik nie prycha,nie kicha ,trzyma obrociki a cały syf trafia do zbiorniczka


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group