To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

Anonymous - 23-05-2012, 17:20

Owczar napisał/a:
No i wymiana FL02 to 5 minut, a w przypadku tego magica jest sporo zabawy.


eeee no 5 minut to max było jak wymieniał u mnie gazownik ten filtr, tam odkręcasz tylko ten główny przewód i odłączasz czujnik, potem trzeba odkręcić dekielek takim kluczem jak do tarczy od flexa ;) , i już filterek na wierzchu pod sprężyną.

MKV - 23-05-2012, 18:50

MKV napisał/a:
Hugo napisał/a:
MKV "druciki" doszły.


Niestety nie doszły jeszcze...


Jednak doszly - siostra zle sprawdzila w skrzynce ;)

KaWu - 24-05-2012, 07:43

Derpin napisał/a:
eeee no 5 minut to max było jak wymieniał u mnie gazownik ten filtr


Czasami to 10 min schodzi na samo czyszczenie puszki filtra :wink:

tomek84 napisał/a:
no masz racje, nie widziałem jeszcze przewodów, które by miały na oko z 60 cm
do tego mogą mieć różne długości, czego nie widać


Derpin napisał/a:
nie robi to różnicy bo to zasilanie wtrysku a nie przewód od wtrysku do wkrętki w kolektorze. ....
Derpin napisał/a:
zresztą niech wypowie się KaWu albo Owczar bo to oni są forumowymi specami od gazu.


Święta racja.

wyderka napisał/a:
mi dziś przyszedł KME GOLD w czwartek montuje i zobaczę jak będzie hulał


Cśnieniowo na pewno dobrze.

Derpin napisał/a:
co prawda co do samego golda miałem info, że termicznie lubi przymarznąć przy długich trasach i prędkościach autostradowych w zimę ale może to były jeszcze wcześniejsze wersje Golda


Silverma to samo.

Reasumując: na początek minimalizując koszty wyczyścilbym trzpień elektrozaworu na reduktorze i zobaczyl jak wtedy ze spadkami. Na 50% on może się "przycinać" i powodować znaczne spadki ciśnienia. Do wymiany także filtr fazy ciekłej bo możliwe, że nie wymieniany a powoduje znaczne spadki ciśnienia.

MKV - 24-05-2012, 09:09

KaWu napisał/a:

Reasumując: na początek minimalizując koszty wyczyścilbym trzpień elektrozaworu na reduktorze i zobaczyl jak wtedy ze spadkami. Na 50% on może się "przycinać" i powodować znaczne spadki ciśnienia. Do wymiany także filtr fazy ciekłej bo możliwe, że nie wymieniany a powoduje znaczne spadki ciśnienia.


Ale to wszystko nie pomoże raczej na mało ciekawy wykres mocy na LPG na wysokich obrotach?

Owczar - 24-05-2012, 09:19

Wymiana wszystkich filtrów oraz czyszczenie elektrozaworu, a także przeróbka tak jak pisałem wyżej powinna pomóc. Na ile, będzie wiadomo jak wsiądziesz i będziesz go rozpędzał z gazem w podłodze.
Anonymous - 24-05-2012, 10:17

auto świeżo po przeglądzie gazu, łączenie z wymianą wszystkich filtrów, MKV zerknij w książkę przy jakim przebiegu ale nie więcej niż 2 tys km temu razem z tym co Ty przejechałeś.

osobiście testowałem przymarzanie silvera na autostradach niemieckich i wyjeżdżenie całej butli z butem w podłodze nie robi na nim większego wrażenia, akurat przy vmax obroty jeszcze trzymał na gazie :P ale spalanie wtedy około 25-30L :) więc nawet taka duża butla nie starcza żeby daleko dojechać :P

KaWu - 24-05-2012, 11:12

Derpin napisał/a:
osobiście testowałem przymarzanie silvera na autostradach niemieckich


Przy jakiej temperaturze zewnętrznej :?:

Derpin napisał/a:
łączenie z wymianą wszystkich filtrów,


Ja bym jednak sprawdził. Wiem z doświadczenia że dużo instalatorow FC nie wymienia przy każdej wymianie.
Derpin napisał/a:
i wyjeżdżenie całej butli z butem w podłodze nie robi na nim większego wrażenia


Jak w EA2 robi to w EA5 tym bardziej.

Anonymous - 24-05-2012, 11:32

KaWu napisał/a:
Przy jakiej temperaturze zewnętrznej :?:


podróży takich było kilka przedział od 10 do 20kilku stopni. w pełną zimę nie jeżdżę z vmaxem nawet po autobanach, ale 160 km/h i załączony tempomat jest normą nawet przy minus 15 i wtedy nic nie przymarzało, nawet przez 400km bez przerwy.

KaWu napisał/a:
Ja bym jednak sprawdził. Wiem z doświadczenia że dużo instalatorow FC nie wymienia przy każdej wymianie.


wymieniał zawsze przy mnie, i zawsze komplet :)

KaWu - 24-05-2012, 11:36

Derpin napisał/a:
ale 160 km/h i załączony tempomat jest normą nawet przy minus 15 i wtedy nic nie przymarzało, nawet przez 400km bez przerwy.


Jeżeli tak, to masz dobry egzemplarz :D Albo coś poprawione w reduktorze.

Derpin napisał/a:
wymieniał zawsze przy mnie, i zawsze komplet


To bdb.

Anonymous - 24-05-2012, 12:01

KaWu napisał/a:
Jeżeli tak, to masz dobry egzemplarz :D Albo coś poprawione w reduktorze.


miałem :( ale poważnie trasa hamburg szczecin przy minus 15 nie robiła na nim wrażenia, non stop przy prędkości którą podałem wyżej, spalanie co prawda wtedy około 14 - 15 litrów, sprawdzone kilkunastokrotnie.

btw podobno różnica między goldem a silverem jest naprawdę niewielka, i silvera można przerobić na golda, ale tak jak piszę podobno, bo coś takiego też kiedyś obiło mi się o uszy, ja nie wiem bo nie zdarzyło mi się widzieć obydwu na żywe oczy w postaci rozebranej :P może ktoś jednoznacznie potwierdzić bądź zaprzeczyć ?

MKV - 24-05-2012, 12:15

Derpin napisał/a:

btw podobno różnica między goldem a silverem jest naprawdę niewielka, i silvera można przerobić na golda, ale tak jak piszę podobno, bo coś takiego też kiedyś obiło mi się o uszy, ja nie wiem bo nie zdarzyło mi się widzieć obydwu na żywe oczy w postaci rozebranej :P może ktoś jednoznacznie potwierdzić bądź zaprzeczyć ?


Przede wszystkim Gold ma 2 wyjścia fazy lotnej a Silver jedno więc trzeba by chyba wymienić/przerobić obudowę?

Tak jak pisałem nie sa to wielkie pieniądze więc w najbliższych dniach prawdopodobnie przerobione będzie to wszystko nieco na "mocniejszą wersję" opartą na Goldzie i 2 filtrach fazy lotnej czy jakoś tak - wczoraj z moimi sprawdzonymi gazownikami rozmawiałem na żywo i pokazałem jak to wygląda. Jeśli chodzi o sam sposób podłączenia to mówili, że montował to ktoś z głową (patrzyli na jakieś podłączenie kabelków itp)

Owczar - 24-05-2012, 12:23

Albo jeszcze lepsza opcja to drugi silver.
Rafal_Szczecin - 24-05-2012, 14:06

MKV napisał/a:
Jeśli chodzi o sam sposób podłączenia to mówili, że montował to ktoś z głową (patrzyli na jakieś podłączenie kabelków itp)


montazysta ma zagazowanego legnuma

Owczar - 24-05-2012, 14:12

Ale to żaden wyznacznik. Gdyby było zrobione dobrze to by działało dobrze. A jak widać nie można nawet powiedzieć że działa. Gdyby mi przelaczal na pb za każdym razem gdy go cisnę to irytowalbym się do czerwoności :)
Owczar - 24-05-2012, 14:15

Przemyśl jeszcze opcję z drugim silverem. Miałbyś dwa razy lepsza termikę i ciśnieniowo też bajka :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group