To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Komputery, RTV, AGD, Komorki - Operatorzy komórkowi

JCH - 13-11-2013, 11:53

Owczar napisał/a:
W umowie napisane, że wykonanie jakiegokolwiek połączenia to akceptacja regulaminu i rezygnacja z 10dniowego okresu wypowiedzenia. W tym momencie oboje się zagotowaliśmy i dzwonimy drugi raz z mojego telefonu.
A to nie są jakieś klauzule niedozwolone :?: :roll:
Trzeba by UOKiK-a zainteresować :) Tylko kto ma na to czas.... :(

Ja też mam teraz ciekawą sytuację z operatorem TV.....
Operator wystawił fakturę z dwukrotnie naliczonym pakietem TV (starym i nowym) wskutek czego należność do zapłaty jest wyższa niż powinna być. Zgłaszam to na infolinii i mówię, że zapłata będzie za część bezsporną czyli prawidłowo naliczone i wykazane usługi. Na co infolinia mówi, że nie. Mam zapłacić całość mimo złożenia reklamacji bo tak stanowi Regulamin :evil:

krzychu - 13-11-2013, 12:51

JCH napisał/a:
Mam zapłacić całość mimo złożenia reklamacji bo tak stanowi Regulamin :evil:


Standard... Takie rzeczy to ja z Telekomunikacją ponad 10 lat temu przerabiałem.

Batmanikus - 13-11-2013, 13:10

JCH napisał/a:

Ja też mam teraz ciekawą sytuację z operatorem TV.....
Operator wystawił fakturę z dwukrotnie naliczonym pakietem TV (starym i nowym) wskutek czego należność do zapłaty jest wyższa niż powinna być. Zgłaszam to na infolinii i mówię, że zapłata będzie za część bezsporną czyli prawidłowo naliczone i wykazane usługi. Na co infolinia mówi, że nie. Mam zapłacić całość mimo złożenia reklamacji bo tak stanowi Regulamin :evil:

Sprawdź regulamin! W telekompromitacji też kiedyś nas chcieli zrobić w bambusa. Wówczas reklamację składał mój rodziciel i właśnie w bok powiedziano, że ma zapłacić całość a po ewentualnym pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócą pieniądze. A on pani powiedział, że jako pracownik ówczesnego jeszcze TP S.A. (heh ile to już lat ;) ) zdecydowanie wie, że procedura wygląda tak, że opłaca się wartość poprzedniego rachunku i dopiero po zakończeniu procedury reklamacyjnej albo się dopłaca albo oni zwracają różnicę. Pani zaniemówiła ale przytaknęła, że to prawda :)

JCH - 13-11-2013, 14:15

Batmanikus napisał/a:
Sprawdź regulamin!
Sprawdziłem. Faktycznie zapis taki jest, niemniej uważam, że jest absurdalny :arrow: jeśli błędnie zafakturują całą paletę swoich usług (bo błąd systemu wystąpił :badgrin: ) to też mam płacić zanim rozpatrzą reklamację :?:
Absurd :!:

KowaliK - 27-05-2014, 18:11

Uwaga, odkopuję. :D

Wielkimi krokami zbliża mi się koniec umowy w Plusie i szukam dobrej alternatywy. Macie jakieś propozycje, gdzie warto teraz przedłużyć umowę? Nie ma dla mnie znaczenia czy umowa będzie na osobę fizyczną/firmę. Potrzebuję nielimitowanych smsów i dostępu do internetu w abonamencie - nic więcej, ponieważ stosunkowo mało dzwonię. Dostałem propozycję z Plusa - abonament bodaj 49/59 pln (nie pamiętam dokładnie) bez telefonu, z e-fakturą a w nim nielimitowane rozmowy do sieci komórkowych (nie na stacjonarne!), smsy, dostęp do internetu - 500MB, ale... umowa na minimum 25 miesięcy. :? Zdecydowanie zbyt długo. Bez telefonu chce się wiązać na max 12 miesięcy. W Orange jest podobno abonament dla firm z nielimitowanymi rozmowami/smsami do wszystkich, tylko internetu brak. Ktoś, coś więcej jest mi w stanie podpowiedzieć? :)

elektryk - 27-05-2014, 19:53

Generalnie na rynku ofert jest bryndza, ceny do tej pory spadały a zaczęły rosnąć. Firmy zaczęły oferować nieopłacalne pakiety typu rozmowy+internet bez SMS, albo rozmowy+SMSy bez internetu. Nawet Play wycofał oferty typu "za darmo, bez limitu w całej europie" i wypowiedział klientom umowy.
irekmiecz - 27-05-2014, 21:15

Numer którym posługuje się żona przenoszę z t-mobile od dziewiątego czerwca do njumobile z rachunkiem. Umowa od razu jest bezterminowa. KowaliK - sprawdź ich, może podpasują Tobie. Można obliczyć wysokość rachunku na stronie http://www.njumobile.pl/o...r-postpaid-19zl .Z czasem zobaczymy jak to będzie wyglądało w rzeczywistości. Z pewnych powodów też nie chciałem się wiązać minimum dwuletnią umową, a tylko z taką była jakaś w miarę rozsądna oferta.
krzychu - 31-07-2014, 18:53

No i stało się. Dostałem od T-Mobila 3 listy (ja, żona, teściowa), że albo Jump albo 5zł drożej... Nie do końca też wypowiadają się czy mogę zerwać umowę bez kosztów ponieważ enigmatycznie zapisali "obniżka kary zerwania umowy o 120zł"... Ale z artykułów wynika, że to chyba taka kara była.

Co jak co, ale zmiana warunków aktualnych umów (na czas oznaczony) to jest największe chamstwo i zamierzam wszystkie 3 numery i jedną kartę przenieść gdzie indziej...

Tylko pytanie gdzie. Potrzebuję nielimitowane rozmowy między sobą i jakiś pakiet do innych najlepiej wymienne na SMS-y, trochę internetu. Ktoś coś podpowie?

Morfi - 31-07-2014, 18:58

http://www.orange.pl/kid,...40,article.html ja mam to za 50 zł w gratisie dostalem neta do 5GB
Morfi - 31-07-2014, 18:58

http://www.orange.pl/kid,...40,article.html ja mam to za 50 zł w gratisie dostalem neta do 5GB
Tomek - 31-07-2014, 20:42

Cytat:

No i stało się. Dostałem od T-Mobila 3 listy (ja, żona, teściowa), że albo Jump albo 5zł drożej...


??
o co chodzi z tym Jumpem?

mam 2 telefony w T-mobile i nic nie dostałem

krzychu - 01-08-2014, 06:48

Nazwa oferty. Nielimitowane to czy tamto... Nie ważne, nie chce przechodzić ze średnich abonamentów na poziomie 30-35zł na 50zł... Żona miała szczególnie ciekawa ofertę bo za 25zł miała chyba 400 minut do wszystkich, wymienne na SMS-y i trochę internetu. Potem ja już się nie załapałem. A teraz wypowiedzili wszystkie 3 umowy.

A listy poszły do tych co mają ofertę bez telefonu... Na czas określony lub już nie...

irekmiecz - 01-08-2014, 22:33

krzychu , skontaktuj się z http://www.uokik.gov.pl/kontakt.php , nie jestem pewien ale podejrzewam że są w każdym mieście powiatowym, pokaż im papiery.
Siostra kiedyś miała problem z akumulatorem na gwarancji i wystarczyła podpowiedź UOKiK (bezpłatna) by sprzedawca załatwił sprawę pozytywnie.
Utrzymanie T-Mobile Extraklasa musi kosztować.
Jak narazie jesteśmy zadowoleni z njumobile.

Luk - 02-08-2014, 00:23

Cytat:
Nie do końca też wypowiadają się czy mogę zerwać umowę bez kosztów ponieważ enigmatycznie zapisali "obniżka kary zerwania umowy o 120zł"

Druga strona, mniej więcej w połowie. "W przypadku nie zaakceptowania nowego cennika operatorowi nie przysługuje prawo do egzekwowania kary" czy jakoś tak podobnie...

Bizi78 - 02-08-2014, 06:38

irekmiecz napisał/a:
skontaktuj się z http://www.uokik.gov.pl/kontakt.php

Ewentualnie w urzędzie miasta powinien być rzecznik praw konsumentów czy jakoś tak :wink: .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group