To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czerwona Landryna

jacek11 - 26-02-2019, 22:37

Piękna robota 8) Po rozcięciu widać że jeszcze było co ratować 8)
swinks_UK - 28-02-2019, 16:36

Jak już progi były z grubsza ogarnięte to przyszedł czas na ogólne wyganianie rudej, i naprawianie tego co się zniszczyło w czasie eksploatacji, np. wgniotek od przyziemiania na nierównościach itd. Oj, było tego trochę...
Sprawę załatwiła wynajęta przenośna piaskarka i wymyślne i fikuśne końcówki. Do tego pełen zestaw środków piaskujących, od sody po korund. I nie trzeba było zdejmować dyfra :D


















Hugo - 28-02-2019, 20:57

Piaskarka dobra rzecz. Chciałbym kiedyś Galanta tak ogarnąć...
swinks_UK - 01-03-2019, 14:31

A gdy już Mariusz był zadowolony z rezultatu wyganiania rudej i po naprawianiu zniszczeń w podłodze. Przyszedł czas na położenie podkładu.
Podkład epoksydowy okrętowy. O szczegóły pytajcie Mariusza lub deejaya. Ja tam nie jestem biegły w sprawach lakierniczo-blacharskich. Jest to podkład który ma spełnić zadanie w warunkach o podwyższonej wilgotności. Sprawa idealna na spód Evo. Również natryskiwany do profili zamkniętych, ponoć ma właściwości wiążące resztki rdzy jeśli coś tam się ostało. W newralgicznych miejscach poszło kilka warstw.

Najpierw wnętrza nadkoli i profile:







A potem reszta:



mkm - 01-03-2019, 16:13

Wreszcie się do czegoś czepię :mrgreen:

Nie pryskałbym podkładem "po wszystkim".
Do "podręcznikowego/idealnego" gonienia Rudzielca zabrakło mi chemii przed podkładem (w inhibitorach jest moc), ale to pod ten "ideał", bo myślę, że podkład w tym przypadku jest wystarczający.

swinks_UK - 01-03-2019, 20:42

Maciek, chemia była, tylko nie wspomniana, bo na zdjęciach jej nie widać :wink:
Krzyzak - 02-03-2019, 20:23

Tomku, pomalowałeś wał? :)
jacek11 - 02-03-2019, 21:38

Krzyzak napisał/a:
Tomku, pomalowałeś wał?

Się czepiasz :P Przecież tylko od dołu :mrgreen:

swinks_UK - 03-03-2019, 10:26

Krzyzak napisał/a:
Tomku, pomalowałeś wał? :)


Wszystko, to wszystko. Teraz się nie urwie :mrgreen:

swinks_UK - 03-03-2019, 10:42

Końcowe etapy konserwacji.
1. Natrysk tzw. baranka nowej generacji i charakterystyce elastycznej zapobiegającej spękaniu. Zachowuje właściwości elastyczne przez cały czas. Również profile zamknięte jako mieszanka z woskiem.
2. Natrysk powłoki wosków. Zabezpieczenie wtryskowe profili zamkniętych woskami. Ciśnienie robocze 6 bar by uzyskać efekt "mgły" kilkukrotne natryskiwanie warstw w odstępach.
3. Rolowanie budy w celu lepszego rozprowadzenia wosków w profilach.





Bizi78 - 03-03-2019, 10:49

No to teraz pozostaje trzymać w garażu pod kocem i nie jeździć a posłuży latami 8) .
Krzyzak - 03-03-2019, 11:16

swinks_UK napisał/a:
Rolowanie budy
co to takiego?
Bizi78 - 03-03-2019, 11:20

Pewnie przekręcanie auta na boki ile się da tak aby się nie przewróciło :wink: .
swinks_UK - 03-03-2019, 15:15

Krzyzak napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Rolowanie budy
co to takiego?

To co ci Bizi78 powiedział :mrgreen:
Auto na jeden boczek na 45-60 stopni na kilka godzin, potem na drugi boczek i z powrotem, i tak kilka razy zabezpieczając profile w międzyczasie :wink:

Jedni tak robią, inni nie. Kwestia gustu i upodobań. :D

tomasek - 04-03-2019, 20:56

Piękna robota
Szkoda że mitasubiszi od razu tak nie robi :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group