Nasze Miśki - Czerwona Landryna
jacek11 - 26-02-2019, 22:37
Piękna robota Po rozcięciu widać że jeszcze było co ratować
swinks_UK - 28-02-2019, 16:36
Jak już progi były z grubsza ogarnięte to przyszedł czas na ogólne wyganianie rudej, i naprawianie tego co się zniszczyło w czasie eksploatacji, np. wgniotek od przyziemiania na nierównościach itd. Oj, było tego trochę...
Sprawę załatwiła wynajęta przenośna piaskarka i wymyślne i fikuśne końcówki. Do tego pełen zestaw środków piaskujących, od sody po korund. I nie trzeba było zdejmować dyfra
Hugo - 28-02-2019, 20:57
Piaskarka dobra rzecz. Chciałbym kiedyś Galanta tak ogarnąć...
swinks_UK - 01-03-2019, 14:31
A gdy już Mariusz był zadowolony z rezultatu wyganiania rudej i po naprawianiu zniszczeń w podłodze. Przyszedł czas na położenie podkładu.
Podkład epoksydowy okrętowy. O szczegóły pytajcie Mariusza lub deejaya. Ja tam nie jestem biegły w sprawach lakierniczo-blacharskich. Jest to podkład który ma spełnić zadanie w warunkach o podwyższonej wilgotności. Sprawa idealna na spód Evo. Również natryskiwany do profili zamkniętych, ponoć ma właściwości wiążące resztki rdzy jeśli coś tam się ostało. W newralgicznych miejscach poszło kilka warstw.
Najpierw wnętrza nadkoli i profile:
A potem reszta:
mkm - 01-03-2019, 16:13
Wreszcie się do czegoś czepię
Nie pryskałbym podkładem "po wszystkim".
Do "podręcznikowego/idealnego" gonienia Rudzielca zabrakło mi chemii przed podkładem (w inhibitorach jest moc), ale to pod ten "ideał", bo myślę, że podkład w tym przypadku jest wystarczający.
swinks_UK - 01-03-2019, 20:42
Maciek, chemia była, tylko nie wspomniana, bo na zdjęciach jej nie widać
Krzyzak - 02-03-2019, 20:23
Tomku, pomalowałeś wał?
jacek11 - 02-03-2019, 21:38
Krzyzak napisał/a: | Tomku, pomalowałeś wał? |
Się czepiasz Przecież tylko od dołu
swinks_UK - 03-03-2019, 10:26
Krzyzak napisał/a: | Tomku, pomalowałeś wał? |
Wszystko, to wszystko. Teraz się nie urwie
swinks_UK - 03-03-2019, 10:42
Końcowe etapy konserwacji.
1. Natrysk tzw. baranka nowej generacji i charakterystyce elastycznej zapobiegającej spękaniu. Zachowuje właściwości elastyczne przez cały czas. Również profile zamknięte jako mieszanka z woskiem.
2. Natrysk powłoki wosków. Zabezpieczenie wtryskowe profili zamkniętych woskami. Ciśnienie robocze 6 bar by uzyskać efekt "mgły" kilkukrotne natryskiwanie warstw w odstępach.
3. Rolowanie budy w celu lepszego rozprowadzenia wosków w profilach.
Bizi78 - 03-03-2019, 10:49
No to teraz pozostaje trzymać w garażu pod kocem i nie jeździć a posłuży latami .
Krzyzak - 03-03-2019, 11:16
swinks_UK napisał/a: | Rolowanie budy | co to takiego?
Bizi78 - 03-03-2019, 11:20
Pewnie przekręcanie auta na boki ile się da tak aby się nie przewróciło .
swinks_UK - 03-03-2019, 15:15
Krzyzak napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Rolowanie budy | co to takiego? |
To co ci Bizi78 powiedział
Auto na jeden boczek na 45-60 stopni na kilka godzin, potem na drugi boczek i z powrotem, i tak kilka razy zabezpieczając profile w międzyczasie
Jedni tak robią, inni nie. Kwestia gustu i upodobań.
tomasek - 04-03-2019, 20:56
Piękna robota
Szkoda że mitasubiszi od razu tak nie robi
|
|
|