To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Spokojny Łoś

Matejko - 02-07-2016, 19:33

eremita napisał/a:

Jak 6 nie przekracza to faktycznie fajnie pali


praktycznie kazdy diesel 1.6 bedzie tak palil

Fragu - 02-07-2016, 22:32

W sumie racja. Firmowy golf VII 1.6 tdi też tyle pali...
mkm - 03-07-2016, 12:33

A ile ma palić mały diesel? 15? :roll:

Fragu, bardzo fajne foty - Wincyj takich wrzucaj! Wincyj! :P

Matejko - 03-07-2016, 17:49

mkm napisał/a:
A ile ma palić mały diesel? 15? :roll:


Panie 4l, a czasem jak jade wolno to przybywa :shock:

eremita - 03-07-2016, 22:53

Ja mialem 207 hdi 1,4 palil 5,6 przy spokojnej jeździe w ale nie jechał, jak trochę go podusiłem to było 6,4
C5 hdi 2,0 palił 10 w mieście.
Oczywiście piszę o korkach w Poznaniu,
Dlatego jak faktycznie pali poniżej 6 to mi się podoba.
Ja jak bym się jeszcze raz zdecydował na diesla to musiałby mieć system start stop bo wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach.

Fragu - 04-07-2016, 07:02

eremita napisał/a:
mieć system start stop bo wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach.


Mam to w firmowym golfie i jest to pierwsza rzecz, którą wyłączam po zajęciu miejsca w aucie :biggrin:

Krzyzak - 04-07-2016, 08:14

eremita napisał/a:
wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach
słyszałem, że diesel na wolnych obrotach pali tak mało, że nie opłaca się go wyłączać - szczególnie, że na odpalenie weźmie dużo
Owczar - 04-07-2016, 09:33

W K2 robili fajny test czy start stop się opłaca. Różnica była naprawdę minimalna. Jak doliczymy zużycie rozrusznika, alternatora i akumulatora to taniej wyjdzie tego nie używać.
eremita - 04-07-2016, 10:23

Ja kiedyś sceniciem dla testów przejechałem 100km po mieście wyłączając go na każdym postoju, efekt był 2l mniej.

Krzyzak napisał/a:
słyszałem, że diesel na wolnych obrotach pali tak mało, że nie opłaca się go wyłączać - szczególnie, że na odpalenie weźmie dużo


to wyzeruj licznik średniego spalania i patrz co się dzieje przy odpalonym samochodzie stojącym w miejscu :mrgreen:

Dla mnie diesel jest oszczędny na terasie a do dając do tego turbo, dwu mas, wtryski to wole pomykać na LPG :mrgreen:

Owczar - 04-07-2016, 10:53

http://player.pl/programy...3E05,55901.html
Marcino - 04-07-2016, 12:51

Owczar napisał/a:
Marcino, zrób jeszcze takie spalanie

NIe ma sznas..... jadąc na LPG pewnie wyjdzie podobnie za 100km:)

Matejko - 04-07-2016, 22:23

Owczar napisał/a:
Jak doliczymy zużycie rozrusznika, alternatora i akumulatora to taniej wyjdzie tego nie używać.


dokładnie, akumulatory juz potaniały, ale nadal są drozsze o ok. 200zł od zwykłych, rozruszników sie nie naprawia, a alternator musi byc mocniejszy, przy dsg w vw i dojezdzaniu do swiateł, auto jeszcze sie nie zatrzyma, a silnik juz gasi. Nikt mi nie powie ze to dobre dla skrzyni...

Fragu - 04-07-2016, 22:36

...i to bezcenne wrażenie, gdy dojeżdżasz do świateł, silnik gaśnie i masz wrażenie, że Twojego ultra oszczędnego diesla szlag trafił. :wink:
Marcino - 07-07-2016, 12:04

Matejko napisał/a:
Nikt mi nie powie ze to dobre dla skrzyni...

A co tam ma sie dziać w taiej skrzyni? Pompa hydrauliczna się wyłancza i nie ma ciśnienia... na sucho nie chodzi:)

Krzyzak - 07-07-2016, 14:09

Matejko napisał/a:
rozruszników sie nie naprawia
ale ogólnie czy tylko tych? - bo ztcw. to się naprawia... ja naprawiam co się da...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group