Nasze nieMiśki ;-) - Spokojny Łoś
Matejko - 02-07-2016, 19:33
eremita napisał/a: |
Jak 6 nie przekracza to faktycznie fajnie pali |
praktycznie kazdy diesel 1.6 bedzie tak palil
Fragu - 02-07-2016, 22:32
W sumie racja. Firmowy golf VII 1.6 tdi też tyle pali...
mkm - 03-07-2016, 12:33
A ile ma palić mały diesel? 15?
Fragu, bardzo fajne foty - Wincyj takich wrzucaj! Wincyj!
Matejko - 03-07-2016, 17:49
mkm napisał/a: | A ile ma palić mały diesel? 15? |
Panie 4l, a czasem jak jade wolno to przybywa
eremita - 03-07-2016, 22:53
Ja mialem 207 hdi 1,4 palil 5,6 przy spokojnej jeździe w ale nie jechał, jak trochę go podusiłem to było 6,4
C5 hdi 2,0 palił 10 w mieście.
Oczywiście piszę o korkach w Poznaniu,
Dlatego jak faktycznie pali poniżej 6 to mi się podoba.
Ja jak bym się jeszcze raz zdecydował na diesla to musiałby mieć system start stop bo wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach.
Fragu - 04-07-2016, 07:02
eremita napisał/a: | mieć system start stop bo wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach. |
Mam to w firmowym golfie i jest to pierwsza rzecz, którą wyłączam po zajęciu miejsca w aucie
Krzyzak - 04-07-2016, 08:14
eremita napisał/a: | wydaje mi się ze to jest klucz do zbicia spalenia w korkach i w staniu co chwilę na światłach | słyszałem, że diesel na wolnych obrotach pali tak mało, że nie opłaca się go wyłączać - szczególnie, że na odpalenie weźmie dużo
Owczar - 04-07-2016, 09:33
W K2 robili fajny test czy start stop się opłaca. Różnica była naprawdę minimalna. Jak doliczymy zużycie rozrusznika, alternatora i akumulatora to taniej wyjdzie tego nie używać.
eremita - 04-07-2016, 10:23
Ja kiedyś sceniciem dla testów przejechałem 100km po mieście wyłączając go na każdym postoju, efekt był 2l mniej.
Krzyzak napisał/a: | słyszałem, że diesel na wolnych obrotach pali tak mało, że nie opłaca się go wyłączać - szczególnie, że na odpalenie weźmie dużo |
to wyzeruj licznik średniego spalania i patrz co się dzieje przy odpalonym samochodzie stojącym w miejscu
Dla mnie diesel jest oszczędny na terasie a do dając do tego turbo, dwu mas, wtryski to wole pomykać na LPG
Owczar - 04-07-2016, 10:53
http://player.pl/programy...3E05,55901.html
Marcino - 04-07-2016, 12:51
Owczar napisał/a: | Marcino, zrób jeszcze takie spalanie |
NIe ma sznas..... jadąc na LPG pewnie wyjdzie podobnie za 100km:)
Matejko - 04-07-2016, 22:23
Owczar napisał/a: | Jak doliczymy zużycie rozrusznika, alternatora i akumulatora to taniej wyjdzie tego nie używać. |
dokładnie, akumulatory juz potaniały, ale nadal są drozsze o ok. 200zł od zwykłych, rozruszników sie nie naprawia, a alternator musi byc mocniejszy, przy dsg w vw i dojezdzaniu do swiateł, auto jeszcze sie nie zatrzyma, a silnik juz gasi. Nikt mi nie powie ze to dobre dla skrzyni...
Fragu - 04-07-2016, 22:36
...i to bezcenne wrażenie, gdy dojeżdżasz do świateł, silnik gaśnie i masz wrażenie, że Twojego ultra oszczędnego diesla szlag trafił.
Marcino - 07-07-2016, 12:04
Matejko napisał/a: | Nikt mi nie powie ze to dobre dla skrzyni... |
A co tam ma sie dziać w taiej skrzyni? Pompa hydrauliczna się wyłancza i nie ma ciśnienia... na sucho nie chodzi:)
Krzyzak - 07-07-2016, 14:09
Matejko napisał/a: | rozruszników sie nie naprawia | ale ogólnie czy tylko tych? - bo ztcw. to się naprawia... ja naprawiam co się da...
|
|
|