Nasze nieMiśki ;-) - Volf 2.5T AWD 210KM 320NM
romek atomek2 - 21-08-2018, 19:55
lobuzek napisał/a: |
Spoko. Nie bierz tego do siebie. Ja jechałem z dziećmi, a że zawodowo mam do czynienia z konsekwencjami mało rozsądnej jazdy, jestem na to przeczulony. Chorwackie autostrady w wakacje nie należą do najluźniejszych... |
Rozumiem, z motocyklowego środowiska „ bo (edit) trzeba umIć”, a ja tam jak zerwany ze smyczy po 10 godzinach przepisowej spokojnej jazdy...jakbyś hartowi mówił , „a idź sobie spokojnie 10 godzin”, no jakaś taka Germańska natura się włączyła.
lobuzek - 22-08-2018, 11:07
Właśnie dlatego rozbiłem podróż na 2 dni i spałem na Węgrzech.
Marcino - 22-08-2018, 12:56
lobuzek napisał/a: | Właśnie dlatego rozbiłem podróż na 2 dni i spałem na Węgrzech. |
Jadąc do Włoch zrobiłem tak samo - zwiedzanie Budapesztu.
Ale fakt ze jakoś za granica wszytscy jada w miare spokojnie. Wjedziesz do Polski to się zaczyna.... a szczególnie na Gierkówce...
lobuzek - 22-08-2018, 22:45
Mam te same wrażenia. W Chorwacji jechałem przepisowe 130 km/h z dużym odstępem przed sobą i bez żadnego szaleńca na zderzaku. W Polsce byłoby to nie do pomyślenia.
Wracając spałem nad Balatonem w Balatonlelle (polecam) i przejechałem przez centrum Budapesztu. Bajka!
romek atomek2 - 23-08-2018, 09:51
wracając do tematu - ktoś z Panów ma pojęcie o tej klapce ? co to się mogło "wessać" .. przypominając - wentylator obiegu powietrza pięknie chodzi na wszystkich obrotach .. słychać go jedynie jakby go przytkało na wejściu .. bo na chyba 6 prędkości obrotowych tylko na 5 i 6 coś tam delikatnie wiało z nawiewów .. raczej one były drożne ... a jakby wlot powietrza z zewnątrz się przytkał.. i nie chciał ssać powietrza z zewnątrz do wewnątrz .. smaczku dodaje fakt, że po włączeniu obiegu zamkniętego - to samo .. jakby jakieś serwo klap nawiewu sobie zwariowało.. i się przycięło .. dopiero uchylenie szyberdachu po x kilometrach spowodowało wytworzenie podciśnienia w kabinie .. coo odblokowało tę klapkę.. i jadąc bez włączonego silnika nawiewu z nawiewu zaczęło lecieć powietrze z zewnątrz .. na razie już działa - ale dziwna sprawa.. a dostać się tam to na bank problemik. OBD II nic nie wykazał - zero błędów.. włącz / wyłącz auto - nic nie dało..
romek atomek2 - 24-08-2018, 06:24
A co do waszych postów. Ciężko się nie chillowac w latające sportowym motocyklem który już Cię nie rusza bo znasz go 8 lat a jak przeliczysz jego parametry na 1.5 tonowe auto to kalkulator mówi 1150KM i 810 niuta. I kiedy to staje się normalne, przewidywalne i opanowane... zmienia to pogląd na prędkość przyspieszenie i trakcje czy nawet przeciążenia podczas pokonywania łuków. A punkt styku opony to kilka cm2. A hamuje sz tylko przodem. To wiele uczy..pokory i czujesz bliskość Boga i kruchosc życia
Bzyk_R1 - 24-08-2018, 06:44
Romku prędkość i przyspieszenie na motocyklu to cudowne uczucie i ten kto nie dosiadł sportowego litra nigdy nie zrozumie. Ale pamiętaj że na trasie decyduje o Twoim życiu o wiele więcej niż jesteś w stanie kontrolować. Wszystko trzeba z rozwagą, wszystko jest dla ludzi.
misza116 - 24-08-2018, 08:43
romek atomek2 napisał/a: | To wiele uczy..pokory i czujesz bliskość Boga i kruchosc życia |
Dopóki sam uczysz się pokory i zbliżasz do Boga, na torze, to zbliżaj się jak blisko chcesz.
Ale kiedy ryzykujesz, że zbliżysz do Boga np. moją rodzinę, to tak delikatnie mówiąc - "apeluję o rozwagę".
Krzyzak - 24-08-2018, 09:32
Cytat: | jakby go przytkało na wejściu | ano jest klapka na mieszalniku, przy samym wentylatorze, zamykająca obieg na wewnerzny
otwórz schowek i zobacz czy się rusza, serwo jest za schowkiem
romek atomek2 - 27-08-2018, 09:07
Krzyzak napisał/a: | Cytat: | jakby go przytkało na wejściu | ano jest klapka na mieszalniku, przy samym wentylatorze, zamykająca obieg na wewnerzny
otwórz schowek i zobacz czy się rusza, serwo jest za schowkiem |
piękne dzięki ! a dłubane tam było ostatnio - mechanik filtr kabinowy wymieniał .. szło mu bardzo opornie - może coś krzywo włożył / na wcisk i gdzieś haczy ! .. to może być ! - dziękuję
romek atomek2 - 08-09-2018, 11:43
MAŁY UP :
ponieważ pisałem że Wolf nie hamuje .. pogadałem z kolegami z forum volvo .. popłakałem trochę że znowu tarcze biją .. i że to już będą trzecie tarcze w ciągu roku . i decyzja zapadła jedyna rozsądna .. swap na zaciski z XC90 - w zasadzie plug & play z rozwierceniem śrub mocowania z 13mm na 14mm. Obecnie tarcze mają 286mm zamówiłem i jadą do mnie 330mm + zaciski...
a na fotkach widać wyraźnie co miałem a co będzie.. - samo zło
porównanie wielkości zacisków
porównanie wielkości tarcz
i jak to siądzie na feldze.

romek atomek2 - 27-09-2018, 18:55
zło na swoim miejscu
https://photos.app.goo.gl/ZjRXoFubgYWoMcmh8
Marcino - 28-09-2018, 07:47
Wlazło na miejsce.... powinno ładnie hamować
romek atomek2 - 28-09-2018, 08:36
Marcino napisał/a: | Wlazło na miejsce.... powinno ładnie hamować |
Na trasie zobaczę właśnie w przyszłym tyg jak to się zachowuje - nawet trochę miejsca zostało, mechanik mówił że problemów nie było żadnych - wszystko pasowało PnP ( poza rozwiertem na szpilki z 13 na 14mm - o czym wiedzieliśmy ). Nie było czasu i "czasu" na renowację, na kolor etc. jest cywilnie.
Bartekkita - 01-10-2018, 22:30
no ładnie to wygląda
|
|
|