To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

inq - 29-10-2014, 11:08

Używany? W tej aukcji pisze o sprawdzaniu pod obciążeniem - dla ogarniętego majstra to będzie jakiś problem? Może mój się nadaje bo przejechał całe G, a ma tylko 6 lat.
KsiadzRobak - 29-10-2014, 12:25

w serwisówce jest metodologia sprawdzania opisana
z napinaczem jest jednak jak z paskiem rozrządu - działa/pyk/nie działa :)

Fragu - 29-10-2014, 15:01

KsiadzRobak, a to nie jest tak, że ten napinacz wymienia się co 2 wymianę rozrządu (przynajmniej w 2.5)..czyli pasek, rolki co 60 tys, napinacz oem co 120 tys?
polaff - 29-10-2014, 15:55

Fragu, Ja w poprzednim galu przez ponad 300kkm ani razu nie wymieniałem. MEchanik sprawdzał go zgodnie z manualem i nie wymagał wymiany. W tym zamierzam robić podobnie.
Juiceman - 29-10-2014, 18:55

inq a patrzyłeś na alledrogo u sprzedawcy jmcarparts ? Może będzie miał coś w lepszych cenach ?
inq - 29-10-2014, 19:32

Jest takie coś:
Pasek Rozrządu - Mitsuboshi
Pasek Balansowy - Mitsuboshi
2 Rolki Napinające - GMB lub NTN JAPAN
Rolka Prowadząca - GMB
całość za 399 zł, a to poprzednie wychodzi 352 i paski SUN co chyba na plus bo z tego co tu czytałem to najlepsza opcja jeśli chodzi o rozrząd. Nie wiem nie znam się, ale 40 zł na ulicy nie leży :)

Fragu - 29-10-2014, 19:59

polaff, no ja zamierzam co 120tys, dla spokoju ducha :wink: Oczywiście po 60tys kontrola zgodna z manualem.
polaff - 29-10-2014, 20:23

Fragu, co 60kkm będziesz rozbierał pół samochodu by sprawdzić amortyzator drgań rozrządu :shock: Ja w tej ekipie chyba jestem beta testerem ekstremlnych rozwiązań.
BTW w tym aucie oleju w skrzyni też nie będę wymieniał - zgodnie z zaleceniami uczciwych serwisów skrzyń a/t

KsiadzRobak - 30-10-2014, 00:03

Fragu napisał/a:
to nie jest tak, że ten napinacz wymienia się co 2 wymianę rozrządu (przynajmniej w 2.5)..czyli pasek, rolki co 60 tys, napinacz oem co 120 tys?
można, nie zaszkodzi
jednak znam przypadki u nas w serwisie, gdzie napinacz hydrauliczny był zmieniany na wyraźne życzenie właściciela po przedstawieniu kosztów
pamiętam wiele - szczególnie 2.0 diesli, które jeździły po 400 000 km na jednym napinaczu

jacek_ka - 01-12-2014, 19:58

Panowie.
Muszę wymienić rozrząd -zrobiłem ponad 80 tys. Wymieniać komplet czy bez napinacza hydraulicznego, bo on trochę rujnuje budżet...

polaff - 01-12-2014, 20:37

ja w poprzednim galu zrobiłem 300 kkm na jednym. W obecnym gazu mam podobny plan.
jacek_ka - 01-12-2014, 20:47

300 tys??? A jak manual mówi? Mój mechanik twierdzi, że wymieniać cały komplet, nie wiem, czy go słuchać :D
polaff - 01-12-2014, 21:00

jacek_ka, tak. Jak go sprzedawałem miał ponad 500tyś km. Wymieniałem wszystko oprócz tłumika drgań (bo to nie napinacz), pompę wody jak w każdym aucie co drugi rozrząd.
<<zaraz się gromy posypią...>>>

Marcino - 02-12-2014, 08:33

Ja też nie wymieniałem za pierwszym razem, teraz już tak bo miałem luz jak sprawdzałem po po dłuższym postoju, ale słychać go nie było.
deejay - 02-12-2014, 14:50

jacek_ka napisał/a:
300 tys??? A jak manual mówi? Mój mechanik twierdzi, że wymieniać cały komplet, nie wiem, czy go słuchać :D


Ten napinacz nigdy sie nie psuje :wink: Osobiscie juz druga wymiana i nadal siedzi stary i dobrze sobie radzi .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group