To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi

Krzyzak - 30-01-2016, 12:41

Ewcia80, podejdź do tego bardziej na luzie. Drążek ten odpowiada tylko za pochylanie auta przy pokonywaniu zakrętów. Jak nic nie puka to wydaj te pieniądze na nowe buty ;)
nietoperek - 31-01-2016, 20:45

Panowie nie mam czasu za bardzo czytać całego wątku bo w piątek wyjeżdżam, ale przed wyjazdem chciałbym to zrobić.
Mianowicie w granicach 80km zaczyna mi latać kierą i drgania czuć na karoserii. To napewno nie opony bo były zmieniane.
Jak mocno popada to skrzypi jak cholera no i oczywiście stuka. Uczycie jest takie jakby koło było nie dokrecone i by latało na boki. Pytanie który to wahacz sprawdzałem ręką to banan nie wali. A objawy jak przy prostym a raz mi się juz wypioł i wolał bym uniknąć tego drugi raz.

pawelbytow1125 - 01-02-2016, 16:44

nietoperek napisał/a:
Panowie nie mam czasu za bardzo czytać całego wątku bo w piątek wyjeżdżam, ale przed wyjazdem chciałbym to zrobić.
Mianowicie w granicach 80km zaczyna mi latać kierą i drgania czuć na karoserii. To napewno nie opony bo były zmieniane.
Jak mocno popada to skrzypi jak cholera no i oczywiście stuka. Uczycie jest takie jakby koło było nie dokrecone i by latało na boki. Pytanie który to wahacz sprawdzałem ręką to banan nie wali. A objawy jak przy prostym a raz mi się juz wypioł i wolał bym uniknąć tego drugi raz.

nie sprawdzisz tego ręką, nawet na stacji nie wyczują. miałem to samo. dwa dolne wahacze co przychodzą do koła i są skrętne. ja za 4 czyli na prawo dwa i lewo dwa zapłaciłem 700zł( z tej tańszej półki). i to na bank to. jakby co to mam takie na sprzedaż bo w zeszłym tygodniu miałem taniec na lodzie i galant jest na złom. W ogóle mam dużo do niego części. a wahacze są wstawiane pod koniec grudnia

[ Dodano: 01-02-2016, 16:45 ]
https://www.google.pl/sea...rwhIZTwCQgGM%3A
taki

[ Dodano: 01-02-2016, 16:46 ]
https://www.google.pl/sea...rwhIZTwCQgGM%3A
i taki

[ Dodano: 01-02-2016, 16:48 ]
https://www.google.pl/sea...3EwY8X3S8IxM%3A
i taki, ten pierwszy i drugi to to samo

nietoperek - 01-02-2016, 16:53

pawelbytow1125, z tego co kiedyś czytałem w tym wątku jak się w niego puknie ręką to stuka i ja tak miałem w poprzednim galu i za banana dałem coś między 100 a 150 funtów za HERTH+BUS
pawelbytow1125 - 01-02-2016, 17:03

pojechałem na stacje bo strasznie skrzeczało jak stare drzwi przy skręcie, nic nie wykryli. Na forum znalazłem, że jak wydaje takie dzwięki to wahacz dolny i jego sąsiad. i jak najszybciej to trzeba wymienić bo może się wypiąć i wtedy wyjeżdża całe koło na bok, aha, poza tym tak ciężko skęcał, że pompa nie dawała rady i potrafił obroty podnieść do 1500. Wymieniłem to i z głowy miałem, do poniedziałku 25.01...

[ Dodano: 01-02-2016, 17:07 ]
https://www.google.pl/sea...d0xy7_DtyjYM%3A
tu masz podgląd PO

AlexMorane - 01-02-2016, 23:12

A ja chciałbym się zapytać co do wahacza prostego. Mianowicie, mam sworzeń ASHIKA 73-05-512 czy on będzie mi tam pasował ? i czy w ogóle jest sens montowania tego sworznia ?
polaff - 02-02-2016, 07:33

AlexMorane, to chyba do górnego masz ten sworzeń, a nie do prostego....
bartek_fc - 03-02-2016, 14:46

pawelbytow1125 napisał/a:
pojechałem na stacje bo strasznie skrzeczało jak stare drzwi przy skręcie, nic nie wykryli...


na to nie ma co patrzeć, ja zanim zgubiłem kolo na miescie byłem na trzech stacjach diagnostycznych gdzie twierdzili ze wszystko jest ok.

ps. z moich obserwacji wynika ze na stacji sprawdzają szarpakami i gie wychodzi, dopiero jak pojechałem na geometrie znalazł się kumaty człowiek z brecha , i jak się okazało polowa zawieszenia jest do wymiany ( luzy )

Bednarz94 - 17-02-2016, 13:28

Witam,

Mój galant powyżej 100 zachowuje się jak bym przód miał w powietrzu, jest strasznie nadsterowny, strach jechać przy wyższych prędkościach, kierownica też jak by sama
skręcała po puszczeniu, czy to będą te dolne banany?

Pozdrawiam

Seba93Tychy - 17-02-2016, 15:24

Cześć Wam. Jak się nazywają i jak się zabrać za wymianę tych gum na łączeniach?

Zauważyłem, że dwie z nich są rozerwane i podczas skręcania, czy pracy samego zawieszenia dochodzą zgrzyty z tamtego miejsca. Zaczęło się tak dziać po boksowaniu kołami na śniegu. Za pierwszym razem w te miejsca psiknąłem wd40 i podziałało na miesiąc, ale w weekend miałem jazdę przez sporo śniegu i od tego momentu nie pomogło ponowne popsikanie tego.



Hugo - 17-02-2016, 17:19

Seba93Tychy, niestety musisz kupić nowe końcówki drążków kierowniczych i sworznie górnych wahaczy, bo raz, że jak już pojeździłeś z pękniętymi gumami to sworznie są szmelc i długo nie pociągną, a dwa to te gumy nie występują osobno. Na szczęście nie są to drogie części.
Mandrake - 17-02-2016, 18:30

Bednarz94 napisał/a:
Witam,

Mój galant powyżej 100 zachowuje się jak bym przód miał w powietrzu, jest strasznie nadsterowny, strach jechać przy wyższych prędkościach, kierownica też jak by sama
skręcała po puszczeniu, czy to będą te dolne banany?

Pozdrawiam


Raczej amortyzatory lub zbieżność. Możliwe, że to i to razem :|

Bednarz94 - 18-02-2016, 11:21

Amortyzatory wyglądają na dobre, jak przyciskam samochód to wolno odbijają.
pit696 - 18-02-2016, 15:15

ja jestem po wymianie drążka kierowniczego, końcówki, poduszki amortyzatora...i dalej tłucze w tym kole (na polbruku jak z karabinu). Odwiedziłem juz 5 mechaników i każdy mówi ze zawieszenie jest ok-bez luzów (oprócz rzeczy które stwiedzili i od razu je wymienilem-widocznie na darmo).
Jakies pomysły co to moze byc?

Hugo - 18-02-2016, 15:40

pit696, wymień banana i po problemie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group