To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Polarny ninja

rosomak1983 - 03-04-2011, 01:10

Dodatkowo powyższy wynik był z załadunkiem bagaznika (min. dwie paczki od Kleja :P zawierajace Mcpresony z piasta.i pare pierdół) i z reguły 1 pasazerem. Takze jestem nieco zdziwiony.

Własnie byłem w Wieliczce po felgi 17'' do pantery :wink: i tez przy okazji zmierzyłem spalanie na trasie;
Wyprózniłem bagaznik zeby nie wozic balastu, 1 pasażer.
trasa Łańcut-Wieliczka ruch nawet duzy. Dynamicznie, bez oszczedzania - 8,3 litra LPG/100km
powrót juz z 17'' DOTZami :D ruch mały, ale predkosci z racji pustych dróg o wieksze.... Pare razy trzeba było tez wyprzedzic tiry.
Spalanie 7.19 l LPG /100km 8) Jestem mile zaskoczony, nie chce mi sie wierzyc bo majac gaz w 1.6 spalił mi najmniej 7,5 litra....
Bede dalej kontynuował pomiary zeby potwierdzic badz obalic te dziwne wyniki.
Jak narazie zaryzykuje tylko stwierdzenie ze ,,teorie o duzo wiekszym spalaniu na lekkim kole'' mozna włożyc miedzy bajki :wink:
(mam odelżone o 40% )
oraz ze skrzynia z 1.6 i dobra instalka robia dobra robote. :D

W jedna strone gaz Orlen
w druga gaz BP (chyba bede tam regularnie tankował)

rosomak1983 - 06-04-2011, 00:57

Choc swiece w sumie mam swieze ale trafiły sie tanio irydówki to zakupiłem;

Montarz niebawem.

rosomak1983 - 07-04-2011, 17:04

Sprawdzałem wczoraj komputer z GTi który kupiłem. Podłaczyłem go do Gtika Cleossa i jemu tez nie zapala. Wiec odsyłam go z powrotem. :x
Natomiast jego GTik odpala na moim kompie z protona, w dodatku jego colt jezdzi i obrotomierz działa. Wiec kolejna rzecza jaka zrobie to przelutuje czarne kabelki na wtyczce od czujnika wałka... (dostałem wiazke z Gti bez tej wtyczki)
Wielkie dzieki KAmilu za uzyczenie swojego colta !!!!!!!!!!!!!!!!!
POZDRO

Niedługo mody wydechu oraz dolotu....

Wydech spróbuje zamontowac kolektor wydechowy z CYBORGA, oraz wyciac kata (ale tak zeby go pózniej ewentualnie włozyc z powrotem) Mam tez bandarz ale ciezko bedzie owinac zeliwniak z cyborga...

cleoSS - 09-04-2011, 20:48

za uzyczenie autka nie ma problemu w koncu od czego sa mitsumanianki :twisted:
rosomak1983 - 10-04-2011, 22:28

Pare małych zmian;

-zamontowany kolektor plus downpipe z CYBORGA (pasuje)
-tarcze BREMBRO klocki EBC RED STUFF (jest dobrze :D )
-nowe uszczelniacze półosi w skrzyni
-nowy olej w skrzyni VALVOLINE DURABLEND 75W80 (w sumie wymieniałem jakies 30 tys temu ale... niech misiek ma)
-Mcpresony z piastami załozone od Kleja, w sumie moje amory były ok ale cos piasty huczały... ale chyba te tez chucza... albo to złudzenie i to te z tyłu...)
-półoski z protona LRS bo po zbadaniiu ich stwierdziłem ze sa idealnie bez luzu :D

Mysle na wycieciem kata ale obawiam sie ze to pogorszy osiagi... Generalnie poczatek z CYBORGA jest dosc szeroki a potem przechodzi w waski z 1.6 :roll: ... Co by tu zrobic z tym.

rosomak1983 - 30-05-2011, 23:35

Pare duzych zmian...
Na poczatek silnik... W hybrydzie niestety poszły panewki... a ja zastanawiałem sie co zrobic.... Był pomysł złozenia kolejnego 1.8 dopreżonego z pompa oleju z 2.0 DOHC, albo 4g92 DOHC (miałem nawet idealnego dawce) ale myslałem tez nad swapem 4g63 6 bolta z pantery... Bo szkoda mi było sprzedawac takiego silnika w tym stanie.
W końcu silniczek zdrowiutki a i tak za slaby do ecli 4x4 (tam będzie z literka T) Zadzwoniłem sie doradzic naszego podkarpackiego specjaliste od tego typu udziwnień Daniela. :wink: No i wspomógł nie tylko rada ale podjał sie przekładki.
Oto co zostało zrobione w lancerku;
Silnik 4g63 DOHC 6 bolt z pantery po zdjeciu miski ogladanieciu panewek czy zdjeciu pokrywy wygladał swietnie. Widziałem czesc silnika min panweki ale Daniel wspominał mi ze silnik jest nadzwyczaj czysty i zdrowy , panewki to samo. Wszystko wskazuje na prawdziwy przebieg pantery 8) a tym samym silnka tj jakies 110 tys km. W silniku zostało zrobione dodatkowo;
-wywalenie wałków balansowych
-zamontowanie helikalnej pompy z 7 bolta
-wymiana paska rozrzadu i pompy wody.
-wymiania uszczelniaczy zaworowych bez sciagania głowicy (ze starosci juz delikatnie przepuszaczały jakies 200ml/1000km)

Silnik połaczono z seryjna skrzynia z 1.6. Docisk z eclipse 4x4 tarcza GTi , zamach z GS 6 bolta (identyczna srednica jak w GTi)

Do tego nowy wydeszek ze stali aluminizowanej na jednym tłumiku przelotowych ori mitsu (z pantery) na końcu tłumik z EVO IV tzn jakis aftermarket ale dobrej jakosci stal nierdzewna ładnie mruczy cichy na niskich obrotach. Na wyzszych mruczy juz głosno :P
średnica rur seryjna jak w eclipse.
Pompa z 1.6 okazała sie za słaba (przynajmniej z mojego egzemplarza) i tutaj Daniel sprezentował mi jakas z EVO (dzięks)

[IMG=http://img607.images...9.th.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Na przód trafiło też poliuratranowe zawieszenie (tj komplet gum na przód) z firmy DEUTER.


Uploaded with ImageShack.us

WIELKIE PODZIEKOWANIA DLA DANIELA, za zrobienie tego w koleżeńskiej cenie z pasja. oraz za pompe z EVO i nauczenie paru rzeczy. :D

Wszyc - 30-05-2011, 23:38

Powiedz jak będzie po złożeniu całego wydechu bo zastanawiam sie u siebie czy na pełnym przelocie ( 2 tłumiki) dam radę zdać przegląd
rosomak1983 - 30-05-2011, 23:50

Cytat:
Powiedz jak będzie po złożeniu całego wydechu bo zastanawiam sie u siebie czy na pełnym przelocie ( 2 tłumiki) dam radę zdać przegląd

mam jeden przelotowy i do 3 tys jest troszke głosniej niz w serii. Potem ryczy jak EVO :P

acha oczywiscie wiazke trzeba było przerobic, co uczynił również Daniel. Jedna łapa tez wymagała przeróbki (ta od rozrzadu) pozatym silnik wszedł bez problemu.
Dziala wszystko oprócz obrotki ale chyba trzeba bedzie zakupic obrotke z 1.8 GTi badz EVO.

Wszyc - 30-05-2011, 23:59

oo to dobrze normy ma spełniać przy 3 tyś obrotów jak pamiętam wyżej chyba nic nie piszą w przepisach :P
rosomak1983 - 31-05-2011, 00:02

Wszyc, zależy jeszcze jakie tłumiki.
Wszyc - 31-05-2011, 00:12

http://moto.allegro.pl/aw...1633994219.html
http://moto.allegro.pl/tl...1621588130.html

Tanio po całości jak widać idę :P nie stać mnie na coś lepszego :P

rosomak1983 - 31-05-2011, 00:24

Wszyc, ten drugi chyba miałem w eclipse albo jakis podobny, nie jest bardzo głosny ale wiadome ze głosniejszy niz seria.
Anonymous - 31-05-2011, 01:24

Ros a co z budą pantery ? zostaje bez serducha czy sprzedajesz/swapujesz coś innego do niej ?
rosomak1983 - 31-05-2011, 01:29

Derpin napisał/a:
Ros a co z budą pantery ? zostaje bez serducha czy sprzedajesz/swapujesz coś innego do niej ?

Ach ten Dominik nie czyta albo juz zaspany :D
rosomak1983 napisał/a:
tak za slaby do ecli 4x4 (tam będzie z literka T)

w skrócie trafi tam silnik z Talona turbo , natomiast Talon R.I.P. niestety...
W tym momencie pantera stoi bez serducha i wyglada jak kozica :lol:

idas - 31-05-2011, 08:22

Wszyc mam ten przelot środkowy u siebie i jakoś nie zauważyłem wzrostu głośności wydechu po wymianie z kata.
Rosom ile te poliuretany ? :D Sam będziesz wymieniał gumy stabilizatora ? :)
P.S. wreszcie się zająłeś białasem:P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group