Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc
wojtas - 03-09-2011, 01:28
Wszyc napisał/a: | A co do zlotu nic nie obiecuje mam kupę roboty jeszcze z blachami zawieszeniem, silnikiem itp. |
Trzymaj się planu, ogarniaj elektrykę...
Rafal_Szczecin - 03-09-2011, 14:03
w koncu !!!!
gratki misiek !
Wszyc - 03-09-2011, 21:32
W końcu!! znalazłem dowód rejestracyjny galanta!! uff.. tak długo stoi już że się zapodział
areksz121 - 03-09-2011, 23:12
Krzychu kij z papierami To ma z miejsca ruszyć
Wojciech Bogacz - 04-09-2011, 13:16
Rok czasu to dużo - sądzę, że maszyna będzie wtedy już jeżdżąca
Wszyc - 05-09-2011, 13:34
Te Galanty od dołu to masakra ehh... masa pracy przede mną nie wiem czy się wyrobie z planami -_-'
Dla mnie to nie poważne by auto doprowadzić do takiego stanu -_-'
Niech no ja tylko trochę kasy uzbieram i dorwę garaż -_-' niech no ja się dorwę do tego auta to wypruje wszystko i od nowa złożę -_-'
EDIT:
Padam idę się zdrzemnąć rąk nie czuje od tego szlifowania
Zielu - 05-09-2011, 20:29
Powoli, powoli i będzie dobrze Masz faktycznie trochę roboty, ale nie jest tak źle. Trochę pracy ze szlifierką, migomatem, dobra konserwa i będzie oki Ew. możesz zawsze zmienić budę
Jedna rzecz, im nowsze auto Mitsu tym coraz gorzej z blachą...np. Gale 'EA wcale nie są takie stare, a w co drugim lecą np. nadkola. Dla kontrastu widziałem nie dawno na mieście Lancera III z końca lat '80, nie powiem żeby był specjalnie zadbany, ale szczerze mówiąc ciężko się w nim było dopatrzeć jakiejś rdzy... Niestety cięcia kosztów produkcji wychodzą na wierzch..
Koniec OT
Saqu - 05-09-2011, 22:44
Wszyc napisał/a: | Padam idę się zdrzemnąć rąk nie czuje od tego szlifowania |
a słuchawki ochronne i okulary miałeś? BHP podstawa
rosomak1983 - 06-09-2011, 00:27
Zielu175 napisał/a: | Ew. możesz zawsze zmienić budę |
ale to przeciez nie bedzie juz ten galant a z tego co wiem to jemu zalezy własnie na tym jedynym...
Wszyc - 06-09-2011, 11:45
Saqu napisał/a: | a słuchawki ochronne i okulary miałeś? BHP podstawa |
słuchawki ochronne profesjonalne, okulary ochronne i maseczki przeciw pyłowe i co myślałeś że mnie zaskoczysz? wszystko było
Myślałem nad budą obejrzałem nawet kilka w rejonie ale wszędzie ta sama śpiewka jest ze stanem a nie będę leciał dalej za budą niż 50km od domu bo mi się nie opłaca
Wszyc - 06-09-2011, 12:30
i miejmy nadzieje że z podłogą będzie teraz spokój do czasu ogarnięcia garażu
Wszyc - 06-09-2011, 14:39
Misiek chodzi i nie gaśnie ładnie i pięknie chodzi co zrobiłem? nic po prostu musiał się "przepalić" dawno nie chodził
Arturro-86 - 06-09-2011, 14:54
Wszyc napisał/a: | Misiek chodzi i nie gaśnie ładnie i pięknie chodzi co zrobiłem? nic po prostu musiał się "przepalić" dawno nie chodził |
Wrzuć jakiś filmik
Sąsiedzi dalej w oknach stoją ... i podziwiają
Wszyc - 06-09-2011, 15:14
dam im znów wytchnienia na tydzień może w przyszłym tygodniu odpalę znów po za tym miga mi kontrolka ciśnienia oleju okazało się że nie był dobrze dokręcony kabel od czujnika ale muszę się upewnić że to było przyczyną czy może problemem jest niskie ciśnienie oleju
Strasznie szybko mi się silnik nagrzał tak mi się wydaję co nie wróży za dobrze ale nie mam pewności od roku nie miałem styczności z pracującym silnikiem a diesel nagrzewał się do odpowiedniej temperatury około 15-20min pod czas jazdy z 10min się nagrzewał a 4G63 nie mam pojęcia ile chodził może z 3-5 min i w tym czasie osiągnął 80stopni dla mnie to dość duża prędkość ale to mój pierwszy benzyniak
I jakie to ciepłe diesel rozgrzany do 90stopni był zimny prawie na pokrywie zaworów można było usiąść na nim gołym tyłkiem
jacek11 - 06-09-2011, 17:03
Wszyc napisał/a: | a 4G63 nie mam pojęcia ile chodził może z 3-5 min i w tym czasie osiągnął 80stopni |
to sprawdź jeszcze raz ten czas,bo to za szybko zdaje się
przykładowo,ja muszę przejechać ok.cztery kilometry,do chwili kiedy puszcza termostat
|
|
|