To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

Hugo - 27-05-2012, 22:39

deejay napisał/a:
w przyszłym m-c na pewno i zdam relacje
Zobaczysz, umęczysz się jak nie wiem co :mrgreen: Od razu zaopatrz się wiertło 11 mm, bo musisz przewiercić kołnierz osłony. Ponadto dorób sobie nowe tulejki górnego mocowania amorków. No chyba, że mi sprzedali Daichi od innego auta...
http://www.jadar-auto.pl/..._LEWY-1195.html
Amorki od Civic-a, ale w tych od Gala jest takie samo tłoczysko. Jak powiększysz foto to zobaczysz, że na tłoczysku praktycznie nie ma podparcia dla kołnierza osłony i tulejki.

Jeszcze jedno, czy to prawda, że przed montażem amorków gazowych należy je "podpompować" kilka razy?

deejay - 27-05-2012, 22:47

Hugo napisał/a:
Jeszcze jedno, czy to prawda, że przed montażem amorków gazowych należy je "podpompować" kilka razy?


Każdy nowy amorek przed montażem trzeba min 5 razy przepompować , o tym uczono mnie na szkoleniu m.in z KYB :wink:

polaff - 27-05-2012, 23:20

deejay napisał/a:

Każdy nowy amorek przed montażem trzeba min 5 razy przepompować

dlaczego?

deejay - 27-05-2012, 23:29

polaff napisał/a:
deejay napisał/a:

Każdy nowy amorek przed montażem trzeba min 5 razy przepompować


dlaczego?


Po to aby nie zrobiła sie tzw. poduszka powietrzna , wtedy amortyzator sie odpowietrza i nabiera charakteryskyki pracy , jak tego nie wykonamy wtedy pierwsza dziura i amortyzator do śmietnika .
Juz takie przypadki przerabiałem :wink:

polaff - 27-05-2012, 23:32

w życiu bym nie pomyślał. Co prawda ja takie rzeczy ostatnio na praktykach w latach '90 robiłem i pewnie trochę inne technologie były.
deejay - 27-05-2012, 23:38

polaff napisał/a:
w życiu bym nie pomyślał. Co prawda ja takie rzeczy ostatnio na praktykach w latach '90 robiłem i pewnie trochę inne technologie były.


Lektura i technika montazu od lat taka sama :wink:

http://www.kyb-europe.com...ure-issues.html

polaff - 27-05-2012, 23:48

to mnie źle w szkole uczyli chyba.
Hugo - 28-05-2012, 08:29

deejay napisał/a:
Każdy nowy amorek przed montażem trzeba min 5 razy przepompować , o tym uczono mnie na szkoleniu m.in z KYB
No to mozliwe, ze moje już uszkodziłem :?
deejay - 28-05-2012, 23:27

Amorki na tył juz zamówione .

Hugo mam cos dla ciebie :P

Powiedz mi ile to auto mialo najechane według ciebie , jest to Laguna III , a zmieniałem na gwarancji gałkę zmiany biegów , o wytartej kierownicy juz nie wspomnę :wink:


Matejko - 28-05-2012, 23:36

20a 30 tys km, mogles odrazu klientowi/klientce zalecic zmiane kremu do rak :)
Tomek - 29-05-2012, 06:40

Matejko napisał/a:
mogles odrazu klientowi/klientce zalecic zmiane kremu do rak :)


albo ściągnięcie obrączki

deejay, Ciebie, za tą reklamę francuskiej myśli technicznej to w końcu zwolnią, jak już nikt tego nie będzie chciał kupować

polaff - 29-05-2012, 07:27

Ale przynajmniej widać, że to co "metalowe" nie jest plastikowe.
Hugo - 29-05-2012, 08:01

Matejko napisał/a:
20a 30 tys km
Też tak myślę.
deejay - 29-05-2012, 08:04

54 tys.
Matejko - 29-05-2012, 08:38

Cytat:
54 tys.


to i tak niezle
w Leonach rekordzista po dwudziestu kilku zmienial - tez gwarancja



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group