To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.

Juiceman - 09-04-2013, 05:07

Krzyżak załadujesz spokojnie 600kg to może o 1cm pójdzie Ci tył w dół ;-) W ziemie jak znalazł wersja of road ;-)
Krzyzak - 09-04-2013, 08:52

komarsnk napisał/a:
wrzuć może foto jak to u Ciebie wygląda
podobnie jak u Ciebie - albo nawet z 1-2 cm wyżej
mi się podoba, bo auto wygląda jak klin - dużo gorzej jest, gdy tył siedzi za nisko niż za wysoko (pewnie to optyka przedniego nadkola, które jest większe od tylnego z racji skręcania kół daje taki efekt)
fot jeszcze nie mam, może zrobię w wolnej chwili

[ Dodano: 09-04-2013, 09:53 ]
Juiceman napisał/a:
wersja of road
właśnie - jak volvo xc70, które było w planach przed Galem
komarsnk - 09-04-2013, 11:37

Nie no coś z tym tyłem trzeba zrobić :p
Chyba tylko cięcie zwoju (zwoja?) w tym momencie wchodzi w grę... :/

Marcino - 09-04-2013, 18:14

Ścisnij spzyny u kowala albo na prasie:)

Wersja Krzyżaka mi pasuje taki lekko podniesiony, wążne żeby sie drogi trzymał. Miastowe "pany' muszą mieć nisko a my na wsi wyżej:)

komarsnk - 09-04-2013, 20:42

Marcino napisał/a:
Ścisnij spzyny u kowala albo na prasie:)

A nie będzie tak, że raz złamana sprężystość będzie skutkowała szybszym opadaniem tyłu przy załadunku? Można to tak ścisnąć prasą?

Krzyzak - 10-04-2013, 06:50

Marcino napisał/a:
Wersja Krzyżaka mi pasuje taki lekko podniesiony, wążne żeby sie drogi trzymał
środek ciężkości wypada wyżej, ale tył pracuje teraz naprawdę fajnie i kompletnie nie buja się na boki
teraz zaczyna być widać wady przodu, gdzie założyłem ekonomicznie amortyzatory monroe reflex - mimo porządnego stabilizatora buja nim na dziurach

komarsnk - 10-04-2013, 09:50

Krzyzak napisał/a:
środek ciężkości wypada wyżej, ale tył pracuje teraz naprawdę fajnie i kompletnie nie buja się na boki

Fakt - tył jest na prawdę sztywny ale to też pewnie zasługa wszystkich tulejek poliuretanowych.
Krzyzak napisał/a:
teraz zaczyna być widać wady przodu, gdzie założyłem ekonomicznie amortyzatory monroe reflex - mimo porządnego stabilizatora buja nim na dziurach

Ja mam założone nieco ponad 20 tys. km temu KYB made in Japan i też przód buja o wiele bardziej niż tył. Jednak jest nieco cięższy i musiałaby tam być mega solidna sprężyna żeby nie uginała się tak bardzo jak ori.

Krzyzak - 10-04-2013, 10:30

komarsnk napisał/a:
to też pewnie zasługa wszystkich tulejek poliuretanowych
ja mam zwykłe tuleje, do tego po przebiegu 180 tkm (z tyłu zmieniłem tylko łączniki) - to na pewno kwestia tylko sprężyn, bo mam z przedniego zawieszenia
Marcino - 10-04-2013, 15:13

Krzyzak napisał/a:
komarsnk napisał/a:
to też pewnie zasługa wszystkich tulejek poliuretanowych
ja mam zwykłe tuleje, do tego po przebiegu 180 tkm (z tyłu zmieniłem tylko łączniki) - to na pewno kwestia tylko sprężyn, bo mam z przedniego zawieszenia

Ja mam z tyłu doriabane spreżyny, ale też zmiiałem z tyłu tylko łącznik 1 szt łącznika, nic nie buja, amorki to Sachs. ciekawe co będzie gdy założe przednie spręzyny zamiast tych dorabianych.
Przód mam Bilstein i jest git. Jakoś nie idę za wsztkimi że KYB najlepsza.

MichaelWasek - 11-04-2013, 18:36

Krzyzak napisał/a:
komarsnk napisał/a:
to też pewnie zasługa wszystkich tulejek poliuretanowych
ja mam zwykłe tuleje, do tego po przebiegu 180 tkm (z tyłu zmieniłem tylko łączniki) - to na pewno kwestia tylko sprężyn, bo mam z przedniego zawieszenia


A czy do wersji Sedan 2.0 też będą pasować sprężyny z przedniego zawieszenia? Jak tak to z jakiej wersji nadwozia i silnika? Bo właśnie muszę kupić amorki i sprężyny na tył gala i nie mogę się ostatecznie zdecydować jakie. Przymierzam się do zakupu tego:
http://allegro.pl/amort-t...3161674160.html
http://allegro.pl/sprezyn...3138244490.html

Krzyzak - 12-04-2013, 07:05

MichaelWasek, pasować będą, ale o zmianach, jakie nastąpią pisałem wcześniej (wysokość +4cm oraz niedokładne dopasowanie dolnego zwoju do talerzyka amortyzatora)
MichaelWasek - 12-04-2013, 10:06

Krzyzak napisał/a:
MichaelWasek, pasować będą, ale o zmianach, jakie nastąpią pisałem wcześniej (wysokość +4cm oraz niedokładne dopasowanie dolnego zwoju do talerzyka amortyzatora)


Przeczytałem wszystkie strony tego tematu i z tego co się dowiedziałem to powinno wszystko dobrze pasować (mogę się mylić bo trochę tego tu jest :shock: )
A dlaczego dolny zwój będzie niedokładnie pasował??? Przecież to są amortyzatory i sprężyny dedykowane do wersji SEDAN (którą mam), a nie do KOMBI. Zgłupiałem już całkiem :?

Pytałem się po różnych firmach o amory firmy TOKICO no ale niestety są niedostępne. To jakiej firmy komplet najlepiej kupić. Bardzo proszę o dobranie mi jakiegoś dobrego zestawu.

Krzyzak - 12-04-2013, 12:18

MichaelWasek napisał/a:
Zgłupiałem już całkiem
pytałeś o przednią sprężynę na tył - dlatego nie będzie pasować dokładnie
jak wstawisz cały komplet z tyłu sedana na tył kombi to wszystko pasuje już bez problemu - tylko może być problem z załadowaniem palety cegieł, bo siądzie :lol:

MichaelWasek - 12-04-2013, 12:28

Krzyzak napisał/a:
MichaelWasek napisał/a:
Zgłupiałem już całkiem
pytałeś o przednią sprężynę na tył - dlatego nie będzie pasować dokładnie
jak wstawisz cały komplet z tyłu sedana na tył kombi to wszystko pasuje już bez problemu - tylko może być problem z załadowaniem palety cegieł, bo siądzie :lol:



hehe nie no cegieł nie mam zamiaru wozić :D Ja mam Sedana 2.0 1999r. więc na pewno będzie pasować. A cały komplet amorów ze sprężynami z KOMBI będzie pasować do SEDANA bo wcześniej ktoś pisał, że nie pasują???

A i jeszcze jeden dylemat KYB czy MONROE??? Z tego co czytałem to zdania są podzielone.
http://allegro.pl/amor-ty...3138246704.html
http://allegro.pl/amort-t...3161674160.html

Krzyzak - 12-04-2013, 14:09

wybrałbym KYB (jednak tylko made in japan) albo Billstein


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group