Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc
Wszyc - 07-09-2011, 22:06
ee to te 4-6KM to bez znaczenia i tak nie trzyma serii nie wierze by od '89 zostało tyle kucy ile powinno być według katalogu 4G63 to tak kapryśny silnik że masakra przekonałem się tam dziurka w dolocie tam trochę brudu nie ta uszczeleczka i od razu fochy ma a po moim swapie to ma milion rzeczy które mogą mu nie pasować
Nie jest to najekonomiczniejszy i najbardziej nie zawodny silnik ale potencjał to w nim dobry drzemie silnik dla pasjonata
deejay - 07-09-2011, 22:09
Wszyc napisał/a: | 4G63 to tak kapryśny silnik że masakra przekonałem się tam dziurka w dolocie tam trochę brudu nie ta uszczeleczka i od razu fochy ma |
a coś ty myślał, jak każdy inny motor ...
Wszyc - 07-09-2011, 22:17
Moje KA24DE w 240sx nie było takie kapryśne 4D68T zresztą też nie był kapryśny
jacek11 - 07-09-2011, 22:50
deejay napisał/a: | a coś ty myślał, jak każdy inny motor ... |
święta prawda
rosomak1983 - 07-09-2011, 23:12
Wszycu mysl co chcesz ale Twój przypadek nie jest jedyna i swieta prawda o tym silniku.
Wszyc - 07-09-2011, 23:20
Wiem że nie jestem jedyny wiesz ile demotywatorów świetnych jest na forum DSMowców
http://i13.photobucket.co..._7a6eaa511c.jpg
http://i13.photobucket.co...bb832ee5633.jpg
http://i13.photobucket.co...nal/zipties.jpg
hehe ale i tak kochamy 4G63 sami właściciele wymyślają te demoty ale i tak samochodów nie zmieniają
rosomak1983 - 07-09-2011, 23:36
No własnie to najczesciej modyfikowany silnik w stanach, a demotywatory sa w tonie żartobliwym, owszem psuja sie jak kazde auta. Moze wymagaja tez wiekszej troski ale moim zdaniem to dobre mocne silniki odporne na katowanie czy podniesienie mocy.
Wszyc - 12-09-2011, 16:50
bo burzy woda w samochodzie na podłodze kałuża 5x5cm -_-' zdjąłem deskę rozdzielczą by poszukać skąd ta woda sprawdziłem podszybie wszystko nówka jak z fabryki chyba woda cieknie mi z pod pompy sprzęgła -_-' albo mocowania sprzęgła ( bo wodę pod maską mam regularnie z powodu braku uszczelki w koło maski
robertdg - 12-09-2011, 19:11
Nawet przy braku uszczelek maski woda nie ma prawa się dostawać - szukaj dziury
Wszyc - 12-09-2011, 19:13
Trochę humoru:
Ultimate Car Simulator
szpala85 - 12-09-2011, 19:15
Wszyc, uszczelka w drzwiach ci przecieka od kierowcy albo pasażera ... zależy gdzie była woda
Wszyc - 12-09-2011, 19:18
woda pod pedałem sprzęgła więc dość głęboko pod deską i przy dźwigni otwierania bagażnika bo spływa tam z pod sprzęgła
Wszyc - 12-09-2011, 20:01
dziur na pierwszy rzut oka nie ma jutro jak pogoda dopisze zobaczę czy nie cieknie z pod serwa hamulcowego, z pod pompy sprzęgła lub z pod wejścia drążka kierowniczego przez gródź bo woda dostaje się pod maskę i spływa grodzią to widać po zaciekach jak wszystko wyeliminuje to zdejmę jeszcze nagrzewnicę i sprawdzę czy szczelna bo może to nie ma nic wspólnego z deszczem i jak to wszystko okaże się git to pomyśle co z uszczelką drzwi Na pewno uszczelka okna ma dość bo woda trafia do drzwi i wylatuje na próg przez otwory rewizyjne w drzwiach bo jak otworze drzwi zawsze na progu mam sporo wody
mitsu_pl - 13-09-2011, 00:12
1. Przypnij kask bo Ci spadnie na zakręcie...
2. Czemu Twój galant jest niebieski na zewnątrz a zielony w środku?
3. Jak nie zlikwidujesz tego podpisu "Rzędowe silniki górą! Vki na księżyc! " to się na Ciebie normalnie obrażę!!
Wszyc - 13-09-2011, 00:18
1. Racja
2. Nie jest zielony wydaje się na fotce bo to tylko z komórki fota jak wszystkie w tym temacie fotki
3. Taka prawda z tymi Vkami jak V to jakieś "hamerykańskie" wielkie a jak Japonia to 4,6 cylindrowe rzędowe szlifierki i tyle no ewentualnie coś z wirującymi tłokami
|
|
|