To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc

Wszyc - 07-09-2011, 22:06

ee to te 4-6KM to bez znaczenia i tak nie trzyma serii :) nie wierze by od '89 zostało tyle kucy ile powinno być według katalogu :) 4G63 to tak kapryśny silnik że masakra przekonałem się :) tam dziurka w dolocie tam trochę brudu nie ta uszczeleczka i od razu fochy ma :) a po moim swapie to ma milion rzeczy które mogą mu nie pasować :)

Nie jest to najekonomiczniejszy i najbardziej nie zawodny silnik ale potencjał to w nim dobry drzemie :) silnik dla pasjonata :)

deejay - 07-09-2011, 22:09

Wszyc napisał/a:
4G63 to tak kapryśny silnik że masakra przekonałem się tam dziurka w dolocie tam trochę brudu nie ta uszczeleczka i od razu fochy ma


a coś ty myślał, jak każdy inny motor ... :wink:

Wszyc - 07-09-2011, 22:17

Moje KA24DE w 240sx nie było takie kapryśne :P 4D68T zresztą też nie był kapryśny :)
jacek11 - 07-09-2011, 22:50

deejay napisał/a:
a coś ty myślał, jak każdy inny motor ... :wink:

święta prawda 8)

rosomak1983 - 07-09-2011, 23:12

Wszycu mysl co chcesz ale Twój przypadek nie jest jedyna i swieta prawda :wink: o tym silniku.
Wszyc - 07-09-2011, 23:20

Wiem że nie jestem jedyny wiesz ile demotywatorów świetnych jest na forum DSMowców :lol:

http://i13.photobucket.co..._7a6eaa511c.jpg
http://i13.photobucket.co...bb832ee5633.jpg
http://i13.photobucket.co...nal/zipties.jpg

hehe ale i tak kochamy 4G63 :P sami właściciele wymyślają te demoty ale i tak samochodów nie zmieniają :P

rosomak1983 - 07-09-2011, 23:36

No własnie to najczesciej modyfikowany silnik w stanach, a demotywatory sa w tonie żartobliwym, owszem psuja sie jak kazde auta. Moze wymagaja tez wiekszej troski ale moim zdaniem to dobre mocne silniki odporne na katowanie czy podniesienie mocy.
Wszyc - 12-09-2011, 16:50

bo burzy woda w samochodzie na podłodze kałuża 5x5cm -_-' zdjąłem deskę rozdzielczą by poszukać skąd ta woda sprawdziłem podszybie wszystko nówka jak z fabryki chyba woda cieknie mi z pod pompy sprzęgła -_-' albo mocowania sprzęgła ( bo wodę pod maską mam regularnie z powodu braku uszczelki w koło maski


robertdg - 12-09-2011, 19:11

Nawet przy braku uszczelek maski woda nie ma prawa się dostawać - szukaj dziury
Wszyc - 12-09-2011, 19:13

Trochę humoru:



Ultimate Car Simulator :lol:

szpala85 - 12-09-2011, 19:15

Wszyc, uszczelka w drzwiach ci przecieka od kierowcy albo pasażera ... zależy gdzie była woda
Wszyc - 12-09-2011, 19:18

woda pod pedałem sprzęgła więc dość głęboko pod deską i przy dźwigni otwierania bagażnika bo spływa tam z pod sprzęgła
Wszyc - 12-09-2011, 20:01

dziur na pierwszy rzut oka nie ma jutro jak pogoda dopisze zobaczę czy nie cieknie z pod serwa hamulcowego, z pod pompy sprzęgła lub z pod wejścia drążka kierowniczego przez gródź bo woda dostaje się pod maskę i spływa grodzią to widać po zaciekach jak wszystko wyeliminuje to zdejmę jeszcze nagrzewnicę i sprawdzę czy szczelna bo może to nie ma nic wspólnego z deszczem i jak to wszystko okaże się git to pomyśle co z uszczelką drzwi :roll: Na pewno uszczelka okna ma dość bo woda trafia do drzwi i wylatuje na próg przez otwory rewizyjne w drzwiach bo jak otworze drzwi zawsze na progu mam sporo wody
mitsu_pl - 13-09-2011, 00:12

1. Przypnij kask bo Ci spadnie na zakręcie...
2. Czemu Twój galant jest niebieski na zewnątrz a zielony w środku? :D
3. Jak nie zlikwidujesz tego podpisu "Rzędowe silniki górą! :P Vki na księżyc! :P " to się na Ciebie normalnie obrażę!! :P

Wszyc - 13-09-2011, 00:18

1. Racja :P
2. Nie jest zielony wydaje się na fotce bo to tylko z komórki fota jak wszystkie w tym temacie fotki :P
3. Taka prawda z tymi Vkami :P jak V to jakieś "hamerykańskie" wielkie :P a jak Japonia to 4,6 cylindrowe rzędowe szlifierki i tyle :P no ewentualnie coś z wirującymi tłokami :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group