To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

polaff - 30-05-2012, 05:26

swinks_UK napisał/a:
W życiu nie widziałem tak szybko gnijacych samochodów jak Fiesta i Focus... :shock:

to chyba zależy od konkretnego egzemplarza.

Krzyzak - 30-05-2012, 06:36

Marcino napisał/a:
nie ma sie czego czepić jak dla mnie....:)

kuzyniacz miał służbowego - w Chorwacji zwrócił uwagę na dziwne wibracje, więc zajechał do serwisu i okazało się, że silnik miał w 1 poduszce już tylko 1 śrubę - jeszcze kawałek i by się urwał - może wtedy dałoby się go tam przyczepić :P

SPIDER-ek - 30-05-2012, 12:53

Marcino napisał/a:
Jezdziłem Paskiem 2.0 TDI BlueMotion, prawie nowy sedan z 2011 z wypozyczalni w niemczech... nie ma sie czego czepić jak dla mnie....:)


:) no to widocznie ja mam za duże wymagania, bo wg mnie ten samochód wogóle nie jeździ, nie wygląda i jest tandetny. Może dlatego że jechało nim 4 osoby, plus cały bagażnik na maxa zapakowany. Mieliśmy jeszcze nową RAV4 i z tyłu w 3 osoby było więcej miejsca niż w Pasku. LIPA na maxa.

sveno - 30-05-2012, 13:03

Panowie czego się czepiacie? Kiedyś założenia były inne: auto miało być używane przez 10 lat i tak były projektowane, a że obliczenia wytrzymałościowe nie były wysokich lotów to często przewymiarowywano części i tym sposobem auta jeżdą 20 lat i więcej.
Teraz inżynierowie umieją wszystko ładnie policzyć, a założenie jest, że auto ma wytrzymać bezawaryjnie okres gwarancji (głownie 3 lata) potem ma rdzewieć, psuć się na potęgę, bo głownym źródłem dochodów koncernów samochodowych nie jest sprzedaż nowych aut, a serwis pogwarancyjny i części zamienne :)
Ja mam 14 letniego Galanta a szwagier 2 letniego Lancera, poczekam jeszcze 2 lata i Wam napiszę co się z którym autem działo :) ale już widzę, że jakość materiałów użytych wewnątrz jest dużo lepsza w Galancie :) W Lncerze już pojawiły się 2 świerszcze a w Galancie pomimo wybebeszenia całego środka i poskładania z powrotem nic nie skrzypi :)
Kolejna kwestia to blachy i lakier. Skoro Galant rdzewieje to nie chcę wiedzieć co będzie z Lancerem za 3-5lat :(

Hugo - 30-05-2012, 22:39

SPIDER-ek napisał/a:
nie wygląda
Passat B6? Nie można się z Tobą nie zgodzić.
deejay - 30-05-2012, 23:17

Amorki juz na swoim miejscu , lekka przeróbka tulejki i tależyka osłony tak jak pisał HUGO z 11 mm na 10 mm (rozwiercenie) i wszystko gra :wink:



Hugo - 30-05-2012, 23:40

deejay napisał/a:
lekka przeróbka tulejki i tależyka osłony tak jak pisał HUGO z 11 mm na 10 mm (rozwiercenie)
A nie mówiłem :wink: Była już jazda próbna? Ciekawe jak wrażenia? Mam prośbę, naciśnij tył po kilkugodzinnym postoju i zwróć uwagę czy się buja jak stara łajba na morzu kilka razy po czym się usztywnia, tak jak u mnie. I co to za zwyczaje, że podczas wymiany amorków robi sie po raz kolejny konserwację nadkoli? :wink:
deejay - 30-05-2012, 23:44

Hugo napisał/a:
Była już jazda próbna?


Była bo do domu trzeba było wrócić :wink:
Auto prowadzi się super , zero " tańczenia " po drodze , jest sztywny i jedzie jak po sznurku :)
Przy okazji przeleciałem woskiem sobie nadkola tak profilaktycznie :wink:
Jutro w pracy sprawdze co i jak z tym bujaniem o co pytasz i napisze wieczorkiem co i jak :wink:

robertdg - 31-05-2012, 00:17

deejay napisał/a:
z 11 mm na 10 mm (rozwiercenie)
Zawsze myślałem, że to z mniejszego się rozwierca na większy :P :thumbleft:
Krzyzak - 31-05-2012, 06:39

robertdg - dużo zależy od wiertła :lol:
polaff - 31-05-2012, 07:39

jak masz dostęp do wierteł pomniejszających otwory to ja poproszę ze dwa :mrgreen:
mackbeth - 31-05-2012, 08:02

Pięknie zrobione:) Teraz te ciężary w bagażniku mogą sobie leżeć:)


A skoro nowe twarde amorki, to może troszkę więcej wygłuszenia ?? :D :p (żart :) )

Hugo, ja u siebie założyłem KYB i myślę że mam podobny objaw, może nie widoczny jakoś mocno - podejrzewam że tutaj chodzi o jakieś zasady dynamiki płynów - po spoczynku warunki gazu/oleju nie są idealne, dopiero po paru pompowaniach są takie jak powinny być...

mackbeth - 31-05-2012, 08:08

robertdg napisał/a:
deejay napisał/a:
z 11 mm na 10 mm (rozwiercenie)
Zawsze myślałem, że to z mniejszego się rozwierca na większy :P :thumbleft:


A ja myślę, że Bartek młotkiem nie takie rzeczy potrafi zrobić :)

deejay - 31-05-2012, 23:59

robertdg napisał/a:
deejay napisał/a:
z 11 mm na 10 mm (rozwiercenie)

Zawsze myślałem, że to z mniejszego się rozwierca na większy


:P Oczywiście ze z 11 na 10 mm

deejay - 04-06-2012, 22:42

Jutro czas na przegląd techniczny , ciekawe co tam znajdą ciekawego :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group