To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Owczar - 02-04-2012, 21:12

Filtr taki: http://allegro.pl/podstaw...2207849672.html x2

temen napisał/a:
z 50zł za miedź 8mm


Może sobie liczyć więcej za montaż bo jest bardziej kłopotliwy.

Tomek - 02-04-2012, 21:17

Owczar napisał/a:

Filtr taki: http://allegro.pl/podstaw...2207849672.html x2


po co takie 2??
nie powinien mieć w takim setupie 2 proste podstawy, a wcześniej trójnik??

Owczar - 02-04-2012, 21:18

Pisałęm wyżej.
Tomek - 02-04-2012, 21:24

Owczar napisał/a:
Pisałęm wyżej.


no tak, co za niedopaczenie

choć najpierw pisałeś o zwykłym spięciu z kompensacją, dopiero potem o tych 2 podstawkach Y, przynajmniej ja to tak oczytuje:

Cytat:
Do tego 2 listwy spięte z kompensacją i optymalnie 2 filtry gazu, najlepiej FL02 stosowane w BRC. Najlepsze rozwiązanie to 2 filtry FL02 z podstawą w kształcie Y. Jedno wyjście z reduktora idzie do jednego filtra, rozdziela się na 2 strony i zasila obie listwy z jednej strony. Drugie wyjście analogicznie po drugiej stronie. Reduktor centralnie na grodzi. Przy 2 filtrach zmieniasz je 2 razy rzadziej, a przepuszczalność jest dużo lepsza.


no, rzeczywiście sprytne to rozwiązanie co proponujesz
dużo na wyrost moim zdaniem, ale w sumie koszty montażu żadne, więc można się pokusić

Bury - 02-04-2012, 22:24

Owczar napisał/a:
Ale nie wiem czy prawidłowa pozycja jest w dół czy w bok. Trzeba sprawdzić w instrukcji.



cytat z instrukcji kme diego:
Reduktora nie należy montować cewką zaworu gazowego do dołu ze względu na możliwość zabrudzenia się i zatarcia zaworu.

m6riano - 02-04-2012, 22:27

Owczar napisał/a:
Ale nie wiem czy prawidłowa pozycja jest w dół czy w bok.

U mnie jest w bok
temen napisał/a:
to jeszcze przeżyję 3.5k ;)

Jak ci mówiłem bodajże w lato żebyś założył LPG to byś pewnie zapłacił max2,8tysia...

temen - 02-04-2012, 22:29

m6riano napisał/a:
Owczar napisał/a:
Ale nie wiem czy prawidłowa pozycja jest w dół czy w bok.

U mnie jest w bok
temen napisał/a:
to jeszcze przeżyję 3.5k ;)

Jak ci mówiłem bodajże w lato żebyś założył LPG to byś pewnie zapłacił max2,8tysia...

Nie.. jak dzwoniłem do polecanych warsztatów to te same ceny mają.
teraz znalazłem tańszy niż jeden polecany w Wwie/polecany w Mławie/Lublinie gdzie w wakacje krzyczeli mi po 3700 (za stag + kiepski reduktor + wtryski hany) + dojazdy + lepszy reduktor..
;)
No i nie miałem czasu na research/montaż, kasy, głowy.. ;)

Owczar - 02-04-2012, 23:18

Bury napisał/a:

Owczar napisał/a:
Ale nie wiem czy prawidłowa pozycja jest w dół czy w bok. Trzeba sprawdzić w instrukcji.



cytat z instrukcji kme diego:
Reduktora nie należy montować cewką zaworu gazowego do dołu ze względu na możliwość zabrudzenia się i zatarcia zaworu.


Miałem na myśli w górę czy w bok, bo zdanie wcześniej pisałem, że na pewno nie w dół:

Kod:
Nie może być do dołu. Ale nie wiem czy prawidłowa pozycja jest w dół czy w bok. Trzeba sprawdzić w instrukcji.


tomek84 napisał/a:
dużo na wyrost moim zdaniem, ale w sumie koszty montażu żadne, więc można się pokusić


Czy ja wiem czy na wyrost. Według mnie optymalnie. Jak dajesz w palnik to ma to znaczenie. Wrzucałem gdzieś filmik z oscylogramami z rozpędzania od 0 do 200... spadek temp o 2 stopnie.

temen - 03-04-2012, 09:31

Za różowo być nie może.. ;)
Ponoć mają Silver FZ8, więc silver + stag + hana zielona + 6mm i pojedyńczy filtr. ponoć ma chodzić bez względu na to co będę robił z pedałem gazu ;)
Miałem wrażenie, że rozbawiłem mechanika, więc szukam tylko różnic między FZ8, a normalnym Silver.. na wszelki wypadek by jutro sprawdzić. ;)
Obawiam się, że wykresów z jazdy mogę nie dostać, ale interfejs kosztuje 25zł, więc mogę z wsparciem drugiej pary rąk dla laptopa sprawdzić sam.
w/w + montaż we wlewie paliwowym 3300zł.

Mam wrażenie, że do warsztatów trzeba albo jechać znając się super, albo wcale i nie odzywać, jak człowiek próbuje coś pomiędzy.. :wink:

[ Dodano: 03-04-2012, 09:32 ]
(tak, jestem marudny i nieufny. :mrgreen: )

Owczar - 03-04-2012, 09:54

A co go tak rozbawiło, że chcesz dobrze?

Bedzie Pan zadowolony, on 10 lat zaklada gaz... A pojecia czesto nie ma jak to wszystko dziala :) nie mowie o tym, ale ogolnie. Jak przychodzi swiadomy klient, to najlepiej sie zasmiac :)

Z tego co piszesz to generalnie odnosze wrazenie, ze gosc zrobi tak jak uwaza i bedzie mu wygodnie, a potem to rzeczywiscie wszystko dziala. Ja przykladam wage do tego co sie dzieje na warstwie nizej.

FZ8 ma chyba jedno wyjscie fazy lotnej, ale ma na pewno wejscie fazy cieklej na fi8, w przeciwienstwie do zwyklego silvera, ktory nie wyrabia cisnieniowo.

Jesli ma jedno wyjscie fazy lotnej to jeden filtr brc fl02 rozdzielony na 2 przeowdy do kazdej listwy po jednym, a z drugiej strony listwy spiete ze soba.

Interfejs rzeczywiscie jest tani, ale polaczenia sa logowanie i w wiekszosci przypadkow tracisz gwarancje.

[ Dodano: 03-04-2012, 10:02 ]
Nie zauwazylem wczesniej... On chce Ci dac miedz fi6? To bez sensu zakladac silvera fz8...
Miedz 6mm jest za slaba do gala V6. Bedziesz mial spore spadki cisnienia gazu. Zwykly silver na fi6 przy okolo 6,5k juz nie wyrabia i przelacza na paliwo. W tym wypadku nie bedzie roznicy, chyba ze ustawi nizszy prog przelaczania. Ale nawet zanim przelaczy to korekty beda szalaly w stagu i w ecu.

Nie rozumiem gazownikow... To jak z zasilaczami do pc. Troche sie teraz zmienilo, ale kiedys byla tendencja do wsadzania zasilaczy na styk. Komp dzialal, a to ze pod obciazeniem napiecia szalaly, to juz nikt nie zwracal uwagi poki cos nie padlo...

Ja moze powydziwialem u siebie z tym lpg. Ale nie odczuwam zadnej roznicy na LPG, co potwierdzaja pomiary przyspieszen za pomoca tempes gtx i mam pewnosc ze nie jezdze na ubogo...

temen - 03-04-2012, 10:02

A łajza. Mówił, ze 6mm, czyli zwykły Silver.
Rozmawiałem z mechanikiem, nie właścicielem, zadzwoniłem teraz do właściciela wspominając, że chyba jest jakaś niejasność z jego pracownikiem, bo "prosiłem o FZ8, a powiedział, o 6mm, czyli chyba inny model" i usłyszałem od razu jak mówi, żeby założyć kme gold. :)
ok, zapytam o gwarancje i jeśli trace to nie ma że boli, ale wyciągam któregoś z nich na przejażdżkę.. ;)

[ Dodano: 03-04-2012, 10:04 ]
Tak, bo powiedział, że ten Silver ma 6mm. Po tym jak odpowiedziałeś poszukałem w necie i 6mm ma, ale zwykły, a nie FZ8. A dalej potoczyło się jak opisałem.. ;-)

Owczar - 03-04-2012, 10:04

Jak KME GOLD to tylko fi8 miedz, bo inaczej to mija się z celem...
temen - 03-04-2012, 10:05

Tak tak, powiedział "Panu założymy kme gold na fi8". ;)
Owczar - 03-04-2012, 10:10

Ale żeby dali też miedź fi8 bo można go podłączyć pod fi6. A to zdanie nie było jednoznaczne...

KME GOLD z miedzią na fi8 nie powinien generować spadków wiekszych niz -0,15.

temen - 03-04-2012, 10:24

jak dla mnie logiczne było 8, ale zadzwoniłem z pytaniem czy założą miedź 8ke do tego reduktora, tak, czyli spróbuje przestać na dobę myśleć, martwić się, pisać i dzwonić. :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group