To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] SPALANIE WERSJI 1.8 - opinie

Trik - 19-09-2010, 22:45

Luk napisał/a:
Jedyne wytłumaczenie to takie, że chciałeś koniecznie Sportbacka, a w nim nie montują 1.5

Teraz już montują :lol: http://www.mitsubishi.pl/...ancer-Sportback

Luk - 19-09-2010, 22:51

Trik napisał/a:
Teraz już montują

No patrz! Nie wiedziałem :) Ale tylko wersja Invite za 60740 zł :) 3000 taniej niż 1.8 Invite, ale drożej niż 1.8 Inform... :)

Meyster - 19-09-2010, 22:52

Luk napisał/a:
Meyster, Jeżeli masz takie odczyty w DOKŁADNIE takich samych warunkach (trasa, godzina przejazdu, czas rozgrzewania silnika itp) co przed wakacjami, to serwis (niech sprawdzą filtry).
Jakie spalanie miałeś wcześniej?


Przed wakacjami 11 miasto a zeby bylo 13 to juz korek musiał byc solidny. Przeglad mam za 6 tyg, takze moze dojezdze do terminu

airchick - 20-09-2010, 16:09

mnie teraz przy jakiejś usterce silnika w mieście ok 12, na trasie 7. Przy włączonej klimatyzacji.
mjsystem - 20-09-2010, 18:40

"Luk",>> rozumiem, ale tak jak wszelkie modyfikacje zwiększające moc wiążą się ze zwiększeniem spalania, tak samo zmniejszenie spalania (jeżeli się da) wiąże się ze zmniejszeniem osiągów... W związku z tym rodzi się pytanie: po co? Jedyne wytłumaczenie to takie, że chciałeś koniecznie Sportbacka, a w nim nie montują 1.5. Z istniejących rozwiązań sugeruję zagazowanie.<<
Luk ja to wszystko wiem...
1. Nie narzekam na spalanie, ale rozrzutny nie jestem:)
2. Nie chcę 1.5, a gdyby był 2.0 i palił więcej to wolałbym 2.0
3. Gaz w aucie? nie, dziękuję! W Holandii można kupić z instalacją, u nas nie:)
4. Diesel w Lancerze? Na pewno nie 2.0TDI a 1.8DID może...
Tak więc sam widzisz...
Jak wlejesz paliwo zachodnie(np niemieckie) auto pali mniej o ponad litr na setkę, spowodowane jest to jakością(czyli liczbą oktan). Dlatego pytam dalej, czy jest inna metoda na obniżenie spalania?
Pozdrawiam:)

Morfi - 20-09-2010, 21:25

mjsystem napisał/a:
spowodowane jest to jakością(czyli liczbą oktan)
jakość to nie tylko oktany.
Pogadamy na spocie o tym :P
Nie ma innych metod jako ekodriving.
Ja czesto omijam 3 lub 4 bieg, ciagne na niższym do odpowiedniej predkości a później staram się ja jak najdłużej utrzymać.
Hamuje biegami itd

tomekrvf - 20-09-2010, 22:53

mjsystem napisał/a:
Jak wlejesz paliwo zachodnie(np niemieckie) auto pali mniej o ponad litr na setkę, spowodowane jest to jakością(czyli liczbą oktan).

Tak wychodzi że na zachodnim paliwie jeździmy z reguły na Zachodzie gdzie są autostrady i bardziej płynna jazda - stąd moim zdaniem niższe spalanie. Chociaż jak jechałem Lancerem CY3A do Holandii to jakoś nie zauważyłem niższego spalania niż w Polsce. Generalnie nie ma sensu jechać szybciej jak 150 (na autostradach w DE) bo więcej czasu marnuje się na częstsze tankowanie. Do takich wniosków doszedłem jak zobaczyłem średnie 14l/100km:)

racer1972 - 20-09-2010, 23:19

Ciekawa teoria morfi... ciekawa... :o Ale chyba silnikiem hamujesz a nie biegami... :P
Meyster - 21-09-2010, 02:03

racer1972 napisał/a:
Ciekawa teoria morfi... ciekawa... :o Ale chyba silnikiem hamujesz a nie biegami... :P

To był chyba skrót myślowy :wink:
Cytat:
Do takich wniosków doszedłem jak zobaczyłem średnie 14l/100km:)

Raczej sporo, ale predkosc robi swoje no i pewnie jakies solidne obciazenie było na pokladzie?

Luk - 21-09-2010, 09:35

Meyster napisał/a:
Raczej sporo, ale predkosc robi swoje no i pewnie jakies solidne obciazenie było na pokladzie?

Niekoniecznie, po prostu brak 6-go biegu :)

piomic - 21-09-2010, 16:33

Morfi napisał/a:
Ja czesto omijam 3 lub 4 bieg
Ja wolę "i" zamiast "lub".
Omijam 3 i 4 bieg. Dwójka spokojnie wystarcza do 90.

tomekrvf - 21-09-2010, 23:11

Meyster napisał/a:
Cytat:
Do takich wniosków doszedłem jak zobaczyłem średnie 14l/100km:)

Raczej sporo, ale predkosc robi swoje no i pewnie jakies solidne obciazenie było na pokladzie?

Tylko ja :D Ale az taki cięzki nie jestem.
Niestety przy wysokich prędkościach Lancer żłopie paliwo jak wściekły. Więcej jak Galant 2.5V6

airchick - 22-09-2010, 00:29

tomekrvf napisał/a:
Meyster napisał/a:
Cytat:
Do takich wniosków doszedłem jak zobaczyłem średnie 14l/100km:)

Raczej sporo, ale predkosc robi swoje no i pewnie jakies solidne obciazenie było na pokladzie?

Tylko ja :D Ale az taki cięzki nie jestem.
Niestety przy wysokich prędkościach Lancer żłopie paliwo jak wściekły. Więcej jak Galant 2.5V6


dokładnie, przy 180-200 żarł ok 30l-40l/100km. Opłaca się nim jeździć do 130-140.

jaca71 - 22-09-2010, 12:53

Pytanie czysto techniczne - poniekąd lekko związane ze spalaniem - czy tez macie nierówne połówki zbiornika na paliwo zwane bakiem? Bo ja na pierwszej połówce przejeżdżam średnio 350km a na drugiej polówce ciężko dobić do 600km, nie zawsze się to udaje :( Niby pierdoła ale jak wskaźnik pokazuje połowę to wcale połową nie jest. To jest prawie tak idiotyczne jak "rezerwa" wielkości 12 litrów i darcie kompa że zaraz stanę gdy jest jeszcze 8 litrów w baku. :P
yalook - 22-09-2010, 13:26

ja na swoim zbiorniku prawie nigdy nie robię 600 km ;-( rezerwa zazwyczaj zapala mi się po przejechaniu około 470 km. Na stację dobijam po przejechaniu około 550 Co do odpowiedzi na pyt. dotyczące połówek zbiornika - nigdy nie zwracałem na to większej uwagi, zauważyłem jednak, że im mniej mam paliwa w zbiorniku tym ostrzej jeżdżę


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group