To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc

mitsu_pl - 13-09-2011, 00:20

wiem, se jaja robię z tym kolorem :P
V japońskie też są fajnymi szlifierkami, chociażby te 2.0 z gali... nasz też teraz kręci się spokojnie do 7,5, tyle, że odcinkę mu przenieśliśmy niżej, żeby za szybko ducha nie wyzioną :D

Wszyc - 13-09-2011, 00:30

Szczerze to nic do V'ek waszych nie mam :P

Ja tak bardziej właścicieli EA po wkurzać chcę :P
Wszędzie w koło 2,5 V6 jest super itp. a ja zawsze lubiłem robić za wrzoda na tyłku bo nudzi mnie bycie takim jak inni i myślenie tak samo jak inni :P

areksz121 - 13-09-2011, 01:37

mitsu_pl, a do jakich obrotow krecil sie wczesniej silnik? :P Zgodze sie ze 6A12 chodzi nienagannie :wink: Przy obecnym przebiegu 369tys nie ma najmniejszego problemu z 200/h :P do 180 to idzie jak przecinak przy tej budzie i mocy :D Jestem na etapie walki z LPG, zeby silnik nie mial malo gazu w calym zakresie...a spalanie...sie zobaczy :P
Maretzky85 - 13-09-2011, 08:14

mitsu_pl, nie ubliżając - mój R4 w serii też kręci się do 7500 rpm :D
Poza tym zgadzam się z Wszycem ;)

Wojciech Bogacz - 13-09-2011, 10:12

Wszyc napisał/a:
nudzi mnie bycie takim jak inni i myślenie tak samo jak inni

Całkowicie się z tym zgadzam - stąd takie nietypowe autko mam :)
areksz121 napisał/a:
Przy obecnym przebiegu 369tys nie ma najmniejszego problemu z 200/h

Ja się chyba muszę na chamownię udać bo zastanawiam się, czy mój Gal by się do 200km/h rozpędził (chociaż kto wie - w końcu to "tylko" 6000 rpm na piątym biegu :)

mitsu_pl - 13-09-2011, 11:02

oryginalnie kręcił się do 7400-7600 tak mniej więcej teraz kręci się do ok. 8500, sorki za błąd wcześniej... :P zapomniałem, że tu czerwone zaczyna się od 7000
Wojciech Bogacz - 13-09-2011, 11:23

mitsu_pl napisał/a:
oryginalnie kręcił się do 7400-7600 tak mniej więcej teraz kręci się do ok. 8500, sorki za błąd wcześniej...


Wow - ja tak chcę :) )) Tyle, że u mnie powyżej 6000 rpm już czuję, że nie ma mocy - po prostu brakuje momentu obrotowego czy co... Tak więc 6000 rpm i zmiana biegu :)

Wszyc - 13-09-2011, 13:52

pedał sprzęgła zdemontowany są rdzawe zacieki z pod niego więc woda cieknie na ten czas sylikonem do kibli objadę w koło by był spokój i tak będę jeszcze zdejmował deskę rozdzielczą więc do tego czasu przygotuję sobie eleganckie pod wymiar uszczelki gumowe bo o dziwo żadnej uszczelki nie było pod pompą sprzęgła :roll:

Ale to wciąż za mały zaciek rozbiorę jeszcze serwo i jak nic nie będzie to wyjmuję nagrzewnicę

deejay - 14-09-2011, 21:54

http://moto.allegro.pl/mi...1821509556.html

Jesli masz łatać cała podłogę , to wolałbym zakupic to cuś :wink: Gdybym miał kase , to chetnie bym go oblukał :P

Wszyc - 14-09-2011, 22:04

deejay napisał/a:
Na pewno blacharsko bije twojego :wink:


Nie był bym tego pewien chodź na pierwszy rzut oka wygląda dobrze to już widziałem wiele takich a od dołu ich nie było

Droga sprawa ta cena za E5 z urwanym paskiem rozrządu? łoł to chyba złotem pokryty od dołu :) albo rzeczywiście taka igła to wtedy opłaca się

Ale przestałem wierzyć już w gumisie, mikołaja zajączka wielkanocnego i galanty E5 w blacharsko przyzwoitym stanie :)

Dzięki za chęć pomocy deejay ale zostanę przy swoim trupie puki co :)

BTW. już wiem że jaki kol wiek w życiu bym miał samochód używany jeszcze to pierwsze co robię po zakupie to zdejmuję całe wnętrze razem z deską rozdzielczą i czyszczę!! kurcze ale mi się teraz w galancie super oddycha :P ( alergik jestem :P )

areksz121 - 15-09-2011, 06:06

Wszyc,

Wszyc napisał/a:
Ale przestałem wierzyć już w gumisie, mikołaja zajączka wielkanocnego i galanty E5 w blacharsko przyzwoitym stanie


....a pamiętasz?

Wszyc napisał/a:
Ty sobie jaja robisz? to jest Galant? nie wierze! Photoshop! za mało rdzy!


:D ale nie uwierzyłeś widocznie :P

wojtas - 15-09-2011, 07:35

Krzychu jak tam prace, ogarniasz elektrykę? Czy czekasz na poprawę pogody? Zima tuż tuż. :wink:
Wszyc - 15-09-2011, 13:32

Arek Twój to jest jakiś dziwny :P

Cytat:
Krzychu jak tam prace, ogarniasz elektrykę? Czy czekasz na poprawę pogody? Zima tuż tuż. :wink:


wczoraj miałem już wszystko składać chciałem tylko wyczyścić metalowe elementy stelaża deski rozdzielczej i mocowanie pedałów i pomalować ale farba się okazała do niczego -_- dziś jadę po coś porządnego i jak pomaluję to zaczynam składanie (dopiero po zrobieniu tego rusztowania i założeniu wszystkiego bo jest mało miejsca na ECU I MFI Reley więc elektrykę będę kitrał jak poskładam trochę środka) z elektryki pozostało porządnie zarobić kable bo niektóre trzymają się "na skrętkę", zrobić wyjście diagnostyczne z kompa, wyjście do check engine muszę zrobić i kabelek do obrotomierza ale nie ma pewności że będzie działał bo nie wiem czy zegary z E55A 4G63 SOHC działają na te same napięcia/prądy jak te z E33A 4G63 DOHC :P

Wszyc - 16-09-2011, 16:04

elementy stelaża deski rozdzielczej które posiadały nalot rdzy odmalowane teraz pomalować jeszcze te pedały i składam to do kupy i teraz mogę się za elektrykę wziąć bo mam ją do czego przyczepiać


fj_mike - 16-09-2011, 17:00

Wszyc, wpadnę na foto sesję jutro :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group