To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi

Krzyzak - 13-03-2016, 21:51

Wg mnie nie - one są mniejsze (mówimy o mimośrodach?) - coś jak na końcówce kierowniczej.
Owczar - 13-03-2016, 22:36

Z tego co widzę to w aso powinny być dostępne. Tak się właśnie obawiałem ze te od japaneze będą za duże.
Hugo - 13-03-2016, 22:38

Owczar napisał/a:
Z tego co widzę to w aso powinny być dostępne
Same osłony gumowe?
Owczar - 13-03-2016, 22:48

Tak. MB911286. Taka sama do wszystkich roczników. Mitsumaniaki mają rabat w jakimś ASO?
Bizi78 - 13-03-2016, 23:51

Owczar napisał/a:
Mitsumaniaki mają rabat w jakimś ASO?

http://www.mitsumaniaki.c...=225&Itemid=146

wlodek93 - 14-03-2016, 08:21

A tulejki febest są ok? I czy sworznie wahacze idzie samemu sb wymienic na prasie?
Owczar - 14-03-2016, 09:37

Bizi78 napisał/a:
Owczar napisał/a:
Mitsumaniaki mają rabat w jakimś ASO?

http://www.mitsumaniaki.c...=225&Itemid=146


Dzięki :) Sam robiłem te stronę, a zapomniałem co tam jest :lol:

Tomi89 - 15-03-2016, 10:50

Tomi89 napisał/a:
Tomi89, sprawdź czy to sprężyna nie przeskakuje i strzela na amortyzatorze, tak jest u mnie i objawy dokładnie takie same.

Tutaj nie znalazłem nic niepokojącego.
A może to przegub wewnętrzny daje o sobie znać? Dzisiaj zauważyłem że skrecajac mocniej w lewo też trochę stuka. Jak jadę na luzie i skręcam nie słychać, tylko po dodaniu gazu tak jest. Dostaje obciążenia i zaczyna stukać? Jak myślicie?

Hugo - 15-03-2016, 12:53

Tomi89 napisał/a:
Dzisiaj zauważyłem że skrecajac mocniej w lewo też trochę stuka
U mnie przy dodaniu gazu nie stuka, tylko kręcąc w miejscu i podczas toczenia się auta.
kondzik135 - 24-03-2016, 11:02

A co myślicie o wahaczach marki FEBI tylko to mają u mnie na miejscu w sklepie.
modo1302 - 24-03-2016, 20:59

Hugo napisał/a:
modo1302, myślałem, że sobie poradziłem, bo długo był spokój po zmianie amortyzatorów na nowe KYB ULTRA SR i sprężyn z H&R -45 mm na nowe Eibachy -30 mm. Niestety od kilku tygodni problem powrócił :? W międzyczasie jeździłem na standardowych sprężynach i nic nie brzdękało. Wniosek jest jeden, że to jednak stuka sprężyna na amortyzatorze na dole. I ciekawe, że właśnie dziś napisałeś, bo właśnie wpadł mi dzisiaj w ręce wężyk idealnie pasujący średnicą na sprężynę. Niedługo będę go naciągał na ostatni dolny zwój sprężyny i problem musi zniknąć. Ciekawe swoją drogą, że brzdęka tylko z lewej strony i tylko przy kręceniu kierownicą w prawo...


mi z kolei przeskakuje raczej z prawej strony, powiem Ci że nikt nie potrafił zdiagnozować, ale niby smarowali przy mcpersonie i miałem kilka mcy spokoju.
na sprężynach standard nie miałem tego problemu, dopiero po wymianie na eibacha wszystko zaczęło się sypać (sworznie, wahacze górne, banany wymieniane).

dzięki za info, w takim razie daj znać jak to ogarniesz, czekam z niecierpliwością na sprawozdanie, i kciuki zaciśnięte!

EDIT: chciałem spytać o jeszcze jedną rzecz - od ponad miesiąca, przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu słyszę pojedynczy, niegłośny stuk (wydaje się że z prawej strony, jak by od drzwi). spotkał się ktoś z czymś podobnym? co to może być?

Hugo - 29-03-2016, 12:57

Takie pytanie na szybko, bo w sumie mnie to męczy. Czy nakrętki sworzni wahaczy zawieszenia można dokręcać na podnośniku czy też w pozycji drogowej zawieszenia?
Krzyzak - 29-03-2016, 13:17

Obojętnie.
Hugo - 29-03-2016, 13:20

Tak też myślałem. W końcu to stożki, więc zawsze trafiają w to samo miejsce. Tak samo w przypadku sworzni bez stożka, zabezpieczanych śrubą w poprzek.
Ewcia80 - 31-03-2016, 19:03

HEJKA.Mam problem,ktory sie pojawil po wczorajszej wymianie kol na letnie.Otoz jeszce do wczoraj wieczorem wszystko bylo ok.Wieczorem zmienilam kola na letnie.Dzisiaj od rana z zawieszenia przedniego wydibywaja sie glosne dzwieki ala stra szafa lub tapczan.Pojawiaj sie one na progu zwalniajacym,hopkach oraz i to bardzo dziwne podczas hamowania.Przy czym im wolniej juz jade i nadal hamuje to te skrzeczenia sa coraz rzadsze.Inaczej mowiac sa rytmiczne w zaleznosci do predkosci.Na dolkach i dziutach zawieszenie jest ciche i sztywne.Na postoju krecac w miejscu tez jest cisza.Jest to tak jakby cos ocieralo o siebie jakby guma ogume.Czy wiecie co moglo sie stac?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group