[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Anonymous - 06-12-2011, 22:19
na zdjęciu wydawało mi się że w megane są większe, sprawdziłem, średnica 296 mm, grubość tak jak w galu po drugim lifcie 26mm i teraz najważniejsze masa auta dla kombi ~1320 kg...
powinno to działać dużo lepiej niż w galu.
robertdg - 06-12-2011, 22:21
Biorąc pod uwagę fakt, że serwo jest większe niż w galu to da się odczuć
deejay - 06-12-2011, 22:30
Derpin napisał/a: | na zdjęciu wydawało mi się że w megane są większe, sprawdziłem, średnica 296 mm |
Dokładnie 280/24 mm Dominik ma Megane ten na zdjeciu , wymiary zależą od wersji silnikowej
[ Dodano: 06-12-2011, 22:48 ]
Ktos myślał o takim zestawie , wiem ze 5 otworów , ale temat do ogarnięcia
313/30 mm
http://moto.allegro.pl/mi...1962505488.html
Anonymous - 06-12-2011, 22:59
deejay napisał/a: | wymiary zależą od wersji silnikowej |
wydawały mi się większe, to na siłę szukałem większych
mimo wszystko masa mniejsza
deejay - 06-12-2011, 23:02
Derpin napisał/a: | mimo wszystko masa mniejsza |
Ok 90 kg mniej od EA , ale w wersji benzynowej 1.6
http://www.samochody.moje...ult_megane.html
Czy ktos wie i tak zapytam z ciekawości , jaka jest droga hamowania EA ze 100km/h
Hugo - 06-12-2011, 23:21
deejay podobno rozmiar nie ma znaczenia Nie interesuje mnie zbytnio czy inne auta mają takie czy takie tarcze itp. Chcę żeby Galant hamował tak jak na auto tej klasy przystało i żeby przestał się trząść jak galareta.
Juiceman - 06-12-2011, 23:23
Weź nowe piasty/tarcze/klocki przyjedź do Bartka na wizyte xD
deejay - 06-12-2011, 23:26
Hugo napisał/a: | Nie interesuje mnie zbytnio czy inne auta mają takie czy takie tarcze itp. Chcę żeby Galant hamował tak jak na auto tej klasy przystało i żeby przestał się trząść jak galareta. |
To znajdzcie przyczynę w usterce hamulca , a nie w ciemno wymieniacie tarcze , które za jakis czas i tak są do wyrzucenia .
Hugo - 06-12-2011, 23:30
Juiceman napisał/a: | Weź nowe piasty/tarcze/klocki przyjedź do Bartka na wizyte xD | Coraz częściej o tym myślę. deejay napisał/a: | To znajdzcie przyczynę w usterce hamulca | Jeśli nie są to uszkodzone piasty (wichrujące sie ze starości) to nie mam pojęcia co innego.
deejay - 06-12-2011, 23:35
Hugo napisał/a: | Jeśli nie są to uszkodzone piasty (wichrujące sie ze starości) to nie mam pojęcia co innego. |
Mierzyłes wszystko po kolei ? znasz stan techniczy piast po 10 latach uzytkowania .... ?
Marcino - 06-12-2011, 23:42
Poczytajcie manual i wszytko o hamulcach, ja to wczoraj zrobiłem.. i tak konstruktorzy z Japoni najpierw zmienili na dwutłoczkowe i zmienili też siły/nastawy na korektorze hamowania, poniej znowu zmiana na jeden tłoczek i grubszą tarcze i znowu modyfikacja korektora siły hamowania. Do tego po drugim lifcie dopuszcalne bicie to tylko 0.03mm. I tu trzeba zwracać uwage wg zaleceń Bartka - pomiary i jeszcze raz pomiary. Nie pamietam już czy coś z serwem było mieszane.
Tak ze jak ktoś robi swapa na wieksze tarcze to wg mnie korektor tez trzeba zmienić, do tego kombi ma ine wartości nastaw na korektorze niż sedan.
Z moich obserwacji Peugot 307sw w moim 2.0 i mocu 136kucy ma z przodu 302x26mm, zacisk nie jest duzy, jednotłoczkowy, ale hamuje super na klockach Jurida. Tarcza jest wg mnie lepiej wentylowana, otwory na od zewnątrz coś ala ta z Carismy.
deejay - 06-12-2011, 23:50
Mówimy że mamy problemy , nie tylko my ...
http://www.hondatech.pl/topics21/7062.htm
Hugo - 06-12-2011, 23:50
deejay napisał/a: | Mierzyłes wszystko po kolei ? | Nie. Od tego zacznę właśnie.
deejay - 06-12-2011, 23:56
Pożycz sobie od jakiegos tokarza , lub znajomego mechanika czujnik zegarowy i posprawdzaj wszystkie piasty i tarcze na aucie , najlepiej jak wybijesz sobie szpiki z piast , bo wtedy bedziesz miał duzo wygodniej do pomiaru .
m6riano - 07-12-2011, 08:57
deejay napisał/a: | Czy ktos wie i tak zapytam z ciekawości , jaka jest droga hamowania EA ze 100km/h |
Strzelam 42,5metra
|
|
|