To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zachodniopomorskie - SPOT-y Mitsumaniaków

Rafal_Szczecin - 25-09-2011, 12:42

przypominam, ze to juz dzis :)
dewu123 - 25-09-2011, 12:43

Nie ma tam za bardzo gdzie przycisnąć ale ok :) . Gdzie dokładnie na wałach koło chrobrego, czy może tam po 2giej stronie?
wookash83 - 25-09-2011, 13:28

z reguły tam gdzie jest miejsce, najczęściej żebyśmy stali koło siebie przy samym Muzeum Narodowym - jeśli akurat żaden autobus nie stoi ;)
dewu123 - 25-09-2011, 22:09

:arrow: No już po spociku:). P historii z zatrzaśniętymi kluczykami w stacyjce(dobrze że kobita przywiozła mi zapasowe po 20 minutach:)), i historyki z zagubionym korkiem z "dziwnego wlewu) osobiście uważam spot za udanego:). W końcu ktoś docenił moje autko:), a nie "Eee tam ropniak...". Przyjemnie pogadali my, pośmiali się, niektórzy nawet załatwili interesy(Xsystoff) i przy okazji sobie protestował autka :P .

Trochę za późno się wziąłem za fotki ale w sumie wyglądają "Klimatycznie":P.

4 Carismy ( 2xII i 1xI), 2 Galanty i nie pasujące Audi, ale czekamy na Colta na następnym spocie;).

Na zdjęciach 3 Cari i gal wookash'a




Xsystoff - 25-09-2011, 22:18

Cari z programem baaardzo fajnie jezdzi, zero turbodziury i piekny ciag do konca obrotomierza :twisted: Do tego 5l ropy na 100km, masakra :D Automat w Galu tez wypas :D

Hehehe jakie tam interesy, dobremu koledze oddalem dwie troche zjechane ale nadal dobre oponki ;)


No niestety jeszcze Audi jestem na spotach, na Colta z miesiac musicie zaczekac ;) ale bedzie warto :twisted: :twisted: :twisted:

wookash83 - 25-09-2011, 23:04

volve i widzisz nie tylko ja widziałęm 4 Carismy :) dobry spocik wyszedł do następnego
Yoshiko - 25-09-2011, 23:08

dewu123 napisał/a:
4 Carismy ( 2xII i 1xI)


co wy chłopaki z tymi czterema carismami :wink:

dewu123 - 25-09-2011, 23:09

Xsystoff napisał/a:
Cari z programem baaardzo fajnie jezdzi, zero turbodziury i piekny ciag do konca obrotomierza :twisted: Do tego 5l ropy na 100km, masakra :D



Dzięki:D, chyba dam sobie to na stopkę:D. Pierwszy mitsumaniak który nie wydrwił i docenił mojego rzepakożernego miśka:D.

Co do 4 carismy, źle mi się przycisk wcisną :P , powinny być 3:P.

Xsystoff - 26-09-2011, 00:31

Powiem Ci, ze jezdzilem wieloma turbodieslami, ale Cari zdecydowanie najprzyjemniej pracuje, wszystkie braly sie do pracy od 1600-1800rpm i umieraly przy 4000rpm, a ten diesel idzie z jalowych obrotow i ciagnie do 4600 (wyzej nie krecilem) bez zajakniecia :shock: Jak dla mnie porownywalne z 1.8 GDI w osiagach, a pali 3-4l mniej i nie masz sraczki czy sie bezposredni wtrysk nie zesra :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Zaraz mnie Volve zabije :badgrin: Zeby jeszcze polaczyc to z genialnym tipem z gala i tymi zegarami HC i zapachem skorki :)

Zaktualizowalem temat Colta :)

volve - 26-09-2011, 11:06

Xsystoff napisał/a:
nie masz sraczki czy sie bezposredni wtrysk nie zesra


Taaa...tylko przy dieslu masz dwumase, turbo i inne rzeczy, które mogą paść :P A bezpośredni wtrysk jak kupiłeś w dobrym stanie i tankujesz na pewnych stacjach to tak szybko nie padnie :P

Anonymous - 26-09-2011, 11:24

Xsystoff, miałem cari w did bez programu, robiłem właśnie dwumasę, turbo i wtryskiwacze, i to wszystko bez programu wolę nie wiedzieć jak dwumas dostaje po tyłku od virusa, potem jeszcze wydmuchało uszczelkę pod głową, niestety ale jak diesel to tylko 1,9tdi ze stajni vw, cari jest kundlem w którym wszystko może paść, i mimo że silnik z renówki to ludzie boją się do tego podejść... cari była kupiona z przebiegiem 130 tys po 215 zaczęło się sypać wszystko po kolei, przy 280 udało mi się pogonić dziada :P może dewu123, będzie miał więcej szczęścia ;)
Xsystoff - 26-09-2011, 12:44

Tylko, ze Rafal zeznal, ze miala skrecony przebieg o 100 tys, wiec przy 300 tys to nic dziwnego :) W Tdi tez to pada ;]
Anonymous - 26-09-2011, 12:50

tylko w tedei każdy domorosły mechanik Ci wszystko zrobi a tu w serwisie reno się nie podejmują bo mimo że ich silnik to nie ich elektryka, w serwisie mitsu nie mają o tym pojęcia, a u Bojarskiego w niby najlepszy serwisie diesli w zachpom pracują papraki i tylko biorą kasę żeby na koniec i tak oddać auto nie do końca jeżdżące z informacją że być może to być może tamto i oni nie są pewni... dobra nie robimy oftopa zobaczymy ja dewu dojedzie do 300 tysi :P
Xsystoff - 26-09-2011, 13:29

Ja zmieniam auto co dwa lata, a to kolo 20-22 tys km przebiegu wiec male szanse zeby sie cos zesral ;p No fakt w tdi wszystko zrobi kazdy heniek ze wsi...
dewu123 - 26-09-2011, 16:23

Hmm... moja ma teraz 207km, więc co zostało mi niby tylko 8k:P? Narazie nic nie wskazuje żeby coś miało się dziać silnik pracuje równo i cicho, ciśnie też nie źle. Nie chce zapeszać, ale mam nadzieje ze przez to ze progs był robiony "w fabryce" to może będzie z nią coś lepiej :P . A tdi nie trawie, wkurza mnie podejscie tylko TDI i nic innego, jest duzo lepszych produktów niz TDI.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group