To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

temen - 11-04-2012, 15:29

KaWu napisał/a:

Owczar napisał/a:
Jak ktoś chce to mogę podesłać oscylogram.

Poprosze.

W sumie ja też ;)

Owczar - 11-04-2012, 16:01

KaWu napisał/a:
No to ladnie. Nie sa za wydajne :?: Bo widac ze pasuje w v6.


Według mnie są w sam raz.

Widać, że do mapy się średnio przyłożyli, ale jak poprawią to będzie git.

Podeślijcie mail na PW.

Owczar - 11-04-2012, 16:09

Zapomniałem dodać. ISA jest wyłączona :) Już przerabiane w galancie i wiemy, że to nie działa ;)
radek79 - 11-04-2012, 20:28

mam takie pytanie czy źle wyregulowana instalacja lpg może powodować szarpnięcia przy zmianie biegów w automacie na benzynie z mienia idealnie
2pac - 11-04-2012, 20:29

Owczar napisał/a:
2pac napisał/a:
no ale czy nie przez fakt, że przy rozprężaniu gaz się schładza, w instalacji z fazą ciekłą uzyskuje się wzrost mocy, bo mieszanka w komorze silnika ma niższą temperaturę?


To tak nie działa, bo przez ten fakt w komorze nie znajdzie się więcej powietrza.
Zimny gaz powoduje zniszczenia membran w reduktorze i inny przepływ przez wtryskiwacze, co zaburza cały proces.


F = p * A
F - siła jaką musi pokonać tłok przy sprężaniu
p - ciśnienie (zależy od ilości gazu w cylindrze i temp.)
A - średnica tłoka

niższa temp. gazu powoduje, że zajmuje mniejszą objętość, możemy przyjąć sztywność cylindra jako nieskończoną (dla balonika, to balonik by się rozszerzał) - temp. wpływa na ciśnienie, a to przekłada się na siłę jaką musi pokonać cylinder

częściowo to może poprawiać sprawność silnika - a może mój wywód teoretyczny przekłada się na wzrost o 0,000000000000001%

Owczar napisał/a:
2pac napisał/a:
kme gold jest napewno super jak ktoś często butuje, u mnie patrząc na trasę do pracy (ok. 2x25km) to jak dziennie pójdę 2-4 razy do odcięcia to wszystko, reszta to 1.500-2.000obr/min lub przyspieszanie do 3.000obr/min i zmiana biegu - w takim wypadku membrana / tłoczek reduktora praktycznie nie będzie pracować :P


Dziwne rozumowanie. Sam napisałeś, że 2-4 razy dajesz do odcięcia. Gdybyś napisał, że nigdy nie przekraczasz 5k. To tak jak byś napisał, że zwykle chodzisz na palcach, tylko czasem stajesz na pięcie, więc możesz kupić buty z dziurami na pięcie...

Membrana pracuje cały czas, ale w przypadku KME gold pracuje skutecznie.


dla ceny 3.300zł za taką instalację to nie ma się co zastanawiać, natomiast jak ktoś mieszka w okolicy gdzie chcą znacznie więcej - to trzeba się zastanowić jak jeździmy na co dzień i czy nie lepiej dotryskiwać sobie benzyny na te 2-4 razy do odcinki

trochę zmieniłem swoje podejście po obejrzeniu filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=ziVulSfcQYU

Owczar - 11-04-2012, 23:02

radek79 napisał/a:
mam takie pytanie czy źle wyregulowana instalacja lpg może powodować szarpnięcia przy zmianie biegów w automacie na benzynie z mienia idealnie


Jeśli objawy są takie jak piszesz, to LPG jest głównym podejrzanym.

post32 - 12-04-2012, 09:33

A mam pytanie czy może się ktoś wypowiedzieć na temat tych map co i jak bo laikiem jestem a chciałbym wiedziec czy jest oka.

http://www.fotosik.pl/pok...31a8282f51.html

http://www.fotosik.pl/pok...9bc6d91e21.html

http://www.fotosik.pl/pok...28130aafa3.html

http://www.fotosik.pl/pok...9104ea8594.html

Stag 300 listwa Valtek czerwona i reduktor KME red-1

Owczar - 12-04-2012, 09:46

Mnożnik za wysoki, mogą się zapętlać wtryskiwacze. Ciśnienie reduktora też wysokie. Ewidentnie za małe dysze. Wygląda jak po autokalibracji, widać, że nikt tego nie stroił. Mapa zebrana z małej ilości punktów.

Sonda nie podłączona, instalacja bez tego nie do wystrojenia w pętli otwartej.

post32 - 12-04-2012, 10:01

To jeszcze pytanie czy ktos z forum potrafi to wyregulować i mieszka we Wrocławiu lub okolicach chyba że można to samemu zrobić przy jakieś instrukcji krok po kroku bo jak przeczytałem instrukcje na stronie Stag to zero zrozumienia.
Owczar - 12-04-2012, 10:05

Tu nie wystarczy regulacja, trzeba rozwiercić dysze. Masz gwarancję?
post32 - 12-04-2012, 10:15

No właśnie się kończy lub skończyło fakt jest taki że nie bardzo chce do nich wracać bo nic nie robią tylko kalibracja gdzie po zakupie kabelka sam to zrobiłem i dlatego chce ich ominać.
Owczar - 12-04-2012, 11:17

No to musisz się wybrać do prawdziwego gazownika. Masz wysokie ciśnienie i mnożnik.

Jeśli masz kabelek to zgraj oscylogramy z jazdy. Zobaczę co się dzieje podczas jazdy bo możliwe, że nie tylko to trzeba poprawić.

Zdjęcie sposobu montażu wtryskiwaczy też by się przydało.

kozipl - 14-04-2012, 16:41

Pytanko odnosnie instalacji z bebechami AC Stag 300 6 ISA2 + KME Silver + hana zielona + rurki i wielozawór 8mm. Czy ten sterownik jest wart uwagi czy wybrac cos innego?
temen - 14-04-2012, 17:17

kozipl napisał/a:
Pytanko odnosnie instalacji z bebechami AC Stag 300 6 ISA2 + KME Silver + hana zielona + rurki i wielozawór 8mm. Czy ten sterownik jest wart uwagi czy wybrac cos innego?

KME Silver czy KME Silver FZ8?

kozipl - 15-04-2012, 19:15

FZ8 ale bardziej chodzi mi o ten sterownik co to jest i czy wart uwagi jest


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group