To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Hugo - 24-05-2023, 14:14

A to nie sosna tak pyli?
Olivia - 24-05-2023, 19:16

W tym roku do Europy dociera piach z Sahary. Nawet w raz z wiatrem południe Szwecji potrafiło poczuć afrykańską pustynie.
apg2312 - 24-05-2023, 22:10

Hugo napisał/a:
W tym roku do Europy dociera piach z Sahary.

Dobrze, że nie z Gobi czy z Atakama ;) A może to jednak nie Sahara, a tylko nasza skromna pustynia Błędowska ?? ;)
Żarty żartami, ale akurat to jest to, co napisał Hugo - pylenie sosny i innych iglaków. Jest to co roku o tej porze (kwiecień-czerwiec), i nie ma się czemu dziwić.

DAMON - 25-05-2023, 07:58

Na srebrnym tak bardzo nie widać, a na czarnym...co dwa dni na myjkę.
jacek11 - 25-05-2023, 15:59

Ciekawe jest to, jak pył sosnowo-saharowy wpływa na wyniki z hamowni :P
Na serio, to czekam na wykres :?:

Bzyk_R1 - 25-05-2023, 16:03

jacek11, na hamowni było bezpyłowo bo cały dzień padał bardzo intensywnie deszcz.
Bzyk_R1 - 01-06-2023, 00:07



Około 200 kilometrów przejechane na nowym zestawie hebli z przodu. Tarcze i klocki Zimmermann, do tego nowe dystanse Japan Racing 25mm. Poprzednie eibach trzeba było wycinać z jednej strony a drugi udało się odkręcić. Tak to jest jak majstry pneumatem dokręcają.

Poprzedni zestaw wytrzymał 65.000 km, zużycie klocków może z 15%, tarcze brembo biły przy hamowaniu. Zostały pokrzywione grzaniem palnikiem niestety, bo zużycie miały niewielkie. Widać że hamulce są aż nadto wystarczające w tym aucie.

Bzyk_R1 - 18-07-2023, 22:04

Przejechane ponad 2000km. Zestaw Zimmermann nie piszczy, nie trzeba nawet żadnych mat antywibracyjnych. Udało mi się nabyć drogą kupna oryginalne cewki i kable zapłonowe w śmiesznej cenie. Nie jestem pewien czy sprzedający miał pewność że sprzedaje taki rarytas. Przyda się na kiedyś. Od wizyty u Lutka żadnych Check Engine ani niczego tego typu. Korekty paliwowe wzorowe nawet na klimie w największe upały. Można? Pewnie że można...czas na kolejną zmianę oleju. Ciekawe czy mi się znudzi kiedyś ten samochód :mrgreen:
Bzyk_R1 - 22-07-2023, 11:14


Bzyk_R1 - 26-07-2023, 13:36

Dzisiaj postanowiłem wdrożyć coś co od dawna chodziło mi po głowie. Wszczepiłem kolejny detal z Lancera EVO a mianowicie wybierak zmiany biegów wraz z charakterystycznym pierścieniem wokół. Bardzo ładnie koresponduje z kierownicą z Evo na której jest taki sam pierścień. Było trochę przeróbek ale efekty są takie



Na trzepakach w SKP odnalazłem ostatni (mam nadzieję) element który puka podczas jazdy po nierównościach i którym okazał się łącznik stabilizatora. Poprzednie oryginalne wytrzymały około 3 lat tym razem postanowiłem zakupić 555, zobaczymy jak będą się spisywać.


Hugo - 26-07-2023, 22:12

Trzeba było kupić łączniki CTR, wytrzymały by do końca auta.
Bzyk_R1 - 27-07-2023, 12:38

Hugo, wydawało mi się że oryginalne będą git ale nie wytrzymały zbyt długo. Przetestuję 555 a potem zobaczymy.
Bzyk_R1 - 20-08-2023, 13:00

Auto pokonuje nierówności bez żadnego niepokojącego dźwięku, wreszcie jest cisza. Żadnego stukania. Przyszedł więc czas na kolejną modke wizualną. Dokładki zderzaka przedniego z Lancera X.


Bzyk_R1 - 02-09-2023, 09:10

Opowiem Wam ciekawą historię, o takim czymś nie czytałem jeszcze na forum. Otóż od pewnego czasu LSRG zaczął podpijać płyn chłodniczy. Ilości były niewielkie wycieków brak, nie umiałem zdiagnozować gdzie to idzie. W końcu popijanie się zwiększyło zaczęły się problemy ze wskazówką temperatury, potem zła praca na LPG. Płynu było wyraźnie za mało, reduktor zamarzał, a z wydechu kłęby białego dymu jakby wybierał ciągle papieża.

Doświadczony operator Google od razu wyczyta:
-uszczelka pod głowicą
-maź na korku
-spaliny w zbiorniku wyrównawczym
-pęknięty blok czy głowica.

Przyznacie że oferta nie ciekawa. Zwłaszcza że niedawno motor był rozebrany do ostatniej śrubki, sprawdzony na szczelność, obrobiony. Do tego poszły wszystkie uszczelki i śrubki z Aso w 100% na oryginalnych częściach. Coś się nie kleiło.

Pierwsze podejrzenie padło na egr ale nic złego nie zauważyłem. Z pomocą przyszedł KrzysztofCBR oraz grupa wsparcia od Outlandera. Rzucili hasło przepustnica i to było bingo. W O1T mamy przepustnice ogrzewaną płynem. Odkręciłem więc jej przewód zasilający i powrotny, połączyłem razem przewodem przez który swobodnie płynie płyn i temat dymienia zażegnałem.

Także pamiętajcie, jak Outlander turbo dymi na biało, to nie musimy traktować go z góry jak SUBARU!

Hugo - 03-09-2023, 09:49

No i co, teraz płyn chłodniczy nie płynie przez przepustnicę?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group