To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Nasza Niebieska Sigma

Marcino - 22-10-2019, 13:35

U mnie w galancie ciekło z chłodnicy - międzu lamelkami na pionwej rurce była mała dziurka i ciekło tylko na gorącym jak zrobiło się wieksze ciśnienie i sikało międzu łopatkami wentylatora na skrzynie. Zauwazyłem raz zatrzymując się w trasie jak zaczeło kapać bo tak to ubywało niewiele zawsze do minimum i tak zostawał płyn a wentylator pewnie reszte rozganiał.
Wojciech Bogacz - 22-10-2019, 14:11

Marcino napisał/a:
U mnie w galancie ciekło z chłodnicy


U mnie też cieknie wyłącznie na ciepłym - inaczej jest spoko. Muszę zrobić eksperyment jak wrócę do domu.

Aha - czasami jak przejechałem tak z 10km w korkach to jak zgisiłem auto to słyszałem bulgotanie i jeszcze wylatywało coś do zbiorniczka wyrównawczego...

jacek11 - 22-10-2019, 17:11

Wojciech Bogacz napisał/a:

jacek11 napisał/a:
Może brok przegnił.


Chyba blok ??

Nie. Chodzi o brok. Taki okrągły stalowy korek w bity w blok silnika.

Wojciech Bogacz - 23-10-2019, 09:04

jacek11 napisał/a:
Taki okrągły stalowy korek w bity w blok silnika.


Gdzie to siedzi ??

Marcino - 23-10-2019, 09:52

Wojciech Bogacz napisał/a:
jacek11 napisał/a:
Taki okrągły stalowy korek w bity w blok silnika.


Gdzie to siedzi ??

Pewnie z boku w bloku :)

jacek11 - 23-10-2019, 22:11

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNTgXnKU1pLSoDLMT6RwlYYbgNp7O6Mow1Quhfo0i0-TxMWvSW&s

Tak to wygląda. Musisz sobie tam popatrzeć :)

Wojciech Bogacz - 25-11-2019, 10:07

Pozwolę sobie napisać co się z Sigmą dzieje - no więc w warsztacie zmienili obydwie piasty (całe) z łożyskami, koronkami itd, wpadły czujniki ABS z innego auta (całe działąjące) i ABS nadal się skubany świecił. Na razie problem odszedł na dalsze tory ale z racji ogromnego wycieku z układu chłodzenia wlewanie codzinnie 2L wody nie wchodziło w grę.

Zima idzie. Tak więc auto poszło do warsztatu. Z zaleceniem uszczelnienia wycieku.

Niestety problemem była pompa wody i wymagała wymiany. Skoro więc rozrząd zleciał to wleciał nowy...

Rachunek delikatnie ujmując wybił mnie z równowagi na resztę dnia ale przebolałem to jakoś.

Skoro więc wpakowałem tyle kasy a auto może mu olej zmienię wreszcie po prawie dwóch latach ?? Co wy na to ? Dać złomkowi jeszcze szansę ????

Marcino - 25-11-2019, 11:19

Wojciech Bogacz napisał/a:
Dać złomkowi jeszcze szansę ????

Dej mu dej szanse, koniecznie!!..... tylko na zimnym teraz nie dawaj:)

Wojciech Bogacz - 25-11-2019, 11:56

Marcino napisał/a:
Dej mu dej szanse, koniecznie!!


Okej... to chociaż sam filtr zmienię:P Tyle oleju żre, że i tak jest zawsze świeży.

Marcino napisał/a:
tylko na zimnym teraz nie dawaj:)


Nie daję bo wożę moją dwuletnią córcię do żlobka tym autem heh.

Tak w ogóle to mam w garażu nowe opony (200 km przebiegu) po naszej maździe mx-6, która już została sprzedana chyba ze dwa lata temu i akurat nadadzą się na felgi do Sigmy więc powiedzmy, że może jeszcze trochęto auto pojeździ :P

jacek11 - 25-11-2019, 16:49

Wojciech Bogacz napisał/a:
Okej... to chociaż sam filtr zmienię:P Tyle oleju żre, że i tak jest zawsze świeży.


Nic bardziej mylnego. Przed wymianą oleju polecam zalać cylindry naftą, bo jest szansa, że po tym zabiegu dolegliwość minie. Po dwie setki na cylinder, i poczekać aż wszystko zleci.
I nie narzekać, bo auto fajne.

Krzyzak - 25-11-2019, 20:49

Wojciech Bogacz napisał/a:
ABS nadal się skubany świecił
ale pojeździli trochę czy tylko stacyjkę włączyli? - bo jak wszystko OK to lampka zgaśnie po min. 100 metrach jeśli dobrze pamiętam
masz w manualu do Sigmy dokładnie opisane jak sprawdzić wszystko na wtyczce do pompy ABS a skoro się świeci to błędy są i warto je wymrugać

Wojciech Bogacz - 26-11-2019, 14:56

Krzyzak napisał/a:
Wojciech Bogacz napisał/a:
ABS nadal się skubany świecił
ale pojeździli trochę czy tylko stacyjkę włączyli? - bo jak wszystko OK to lampka zgaśnie po min. 100 metrach jeśli dobrze pamiętam
masz w manualu do Sigmy dokładnie opisane jak sprawdzić wszystko na wtyczce do pompy ABS a skoro się świeci to błędy są i warto je wymrugać


Gdzie by oni tam dokopali się w warsztacie do manuala Sigmy heh... Wiem jednak, że jeździli - czy 100m - pewnie tak - nieraz widzę jak na ulicy cośtestują... Ale zapytam :)

Moja Agatka też twierdzi, że silnik ciut lepiej pracuje po założeniu rozrządu i ustawieniu go na nowo. A może to autosugestia ?

Czy jest możliwe, żeby ten silnik pracował jakby się gdzieś tam o jeden ząbek przesunęło ? A jeżeli tak to jakie mogły by być objawy ?

Wojciech Bogacz - 17-12-2019, 11:45

Jest zapotrzebowanie na tylny prawy chlapacz ? Nie ma ktoś ? Czy z sedana będzie pasował?
Wojciech Bogacz - 13-01-2020, 11:38

Części właśnie są w trakcie kompletowania przez zaprzyjaźnionego MitsuManiaka.

W międzyczasie z racji, że nic się w Sigmie nie zepsuło (poza tym co nadal nie działa heheh :twisted: ) wymieniłem olej - wprawdzie, żeby nie było to był na ostrej promocji w Auchan (Platinum 10W40).

Marcino - 13-01-2020, 14:26

Wojciech Bogacz napisał/a:
wymieniłem olej - wprawdzie, żeby nie było to był na ostrej promocji w Auchan (Platinum 10W40)

No cóż... olej rodem teamu F1.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group