To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Stuki w ukladzie kierowniczym

Mandrake - 01-03-2016, 13:58

Krzyzak napisał/a:
Ewcia80 napisał/a:
"widac masz OK"
że skoro nie masz luzu na kole kierownicy to połączenie głowicy do listwy maglownicy jest OK
natomiast ew. stuki mogą być kwestią czegoś innego:
https://www.youtube.com/watch?v=ScL9GbnK8Xk


U mnie tak to właśnie brzmi :vom:

Krzyzak - 01-03-2016, 14:35

Nie, to nie Galant (Galant ma na końcówce listwy - od tej strony - zabezpieczenie, taką krańcówkę) - pierwszy z brzegu film, żeby uzmysłowić co najczęściej stuka.
To są te teflonowe ślizgi (akurat tu są dość spore luzy), je się zwyczajnie wymienia, ale trzeba ocenić zużycie całości. Czasem jest wymagana obróbka całości (np. zdjęcie pół mm po obwodzie) i założenie części nadwymiarowych. Przy okazji wymiana uszczelniaczy - te ciśnieniowe są trochę inne od zwykłych obrotowych:
np.: http://allegro.pl/uszczel...5641428172.html

Ewcia80 - 01-03-2016, 17:55

Mandrake, a u Ciebie ten stukot jak na filmie to tez sie pojawia w czasie jazdy,jaknp.jedziesz po nierownosciach?U mnie jest troche inny dzwiek.W piatek jade na kontrole.U mnie nic nie stuka podczas jazdy
Mandrake - 01-03-2016, 18:08

Jak skręcam, jadę lub stoję.
Ewcia80 - 01-03-2016, 18:33

Mandrake czy mam rozumiec ze jak masz kierownice ustawiona do jazdy na wprost to nie stuka podczas jazdy,tak?.
Mandrake - 01-03-2016, 19:08

Tak. Nawet na nierównościach jej nie słychać.
Ewcia80 - 01-03-2016, 19:16

Mandrake i stuka Ci za kazdym razem i coraz glosniej?a jak stuka to czujesz cos ne kierownicy?jaki masz przebieg aura i rocznik?
Mandrake - 02-03-2016, 07:23

Za każdym. 99r przebieg jakieś 220000
Ewcia80 - 02-03-2016, 07:35

Mandrake to Ty masz latwiej bo wiecej jest mavlownic do Twojego auta.U mnie stuka tylko jak mam kola w lewo 90 stopni podczas parkowania w garazu i to raz na 10 skretow.Sama juz nei wiem.w piatek bede cos wiecej wiedziec

[ Dodano: 02-03-2016, 07:36 ]
P.s.jak stuknie to zawsze tylko raz

Hugo - 02-03-2016, 07:43

Ewcia80, Na początek na kanale polecam sprawdzić dokręcenie wszystkich (6 szt.) śrub i nakrętek mocujących wózek zawieszenia do podwozia. Szczerze wątpię, że przekładnia jest powodem tych stuków.
Ewcia80 - 02-03-2016, 08:00

Hugo,dzieki za sugestie.tak zrobie.dam znac w piatek co to jest.
kondzik135 - 23-05-2016, 14:04

Witam. Czy długość kolumny kierownicy można w jakiś sposób regulować. Otóż mam takie problem, że po wymianie maglownicy nie mogę włożyć krzyżak do końca w wieloklin magla. Proszę o pomoc lub jakieś sugestie, walczę już z tym 3 dni :)
Krzyzak - 23-05-2016, 22:15

Kupiłeś dobry magiel? - bo były różnice między sankami stalowymi a aluminiowymi.
kondzik135 - 24-05-2016, 10:45

Krzyzak, wszystko pasuje, sprzedający mi magiel powiedział że jest on od z takiego Galanta jak mój (magiel po regeneracji). Brakuje dosłownie 2-3mm żeby włożyć go do końca, inaczej nie mogę wkręcić śruby mocującej.
Ktoś coś może jeszcze podpowie, w weekend mam zamiar znowu zacząć działać.

wojbud - 17-10-2016, 13:42

Dziś na przeglądzie diagnosta stwierdził, że mam luz w maglownicy z lewej strony. Na podniesionym aucie przy ruszaniu kołem na boki było słychać stuki. Podczas jazdy nic nie stuka. Diagnosta twierdzi, że jest tam jakieś jabłko i ono się wyrobiło. Płynu od 3 lat jak jeżdżę nic nie ubyło ani się nie pieni. To jabłko jest naprawialne i jak to mniej więcej wygląda, bo nie uśmiecha mi się regeneracja magla? A może macie inny pomysł? Końcówka drążka odpada, bo mówił, że jest ok.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group