To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z cykaniem...

Anonymous - 30-01-2009, 11:05

Witam!

Co myslicie o zalaniu specyfiku liqui moly (hydro stossel...)+ceramizer?

zabije silnik czy nie?

tommyc1 - 30-01-2009, 11:09

a mi znow klepie po staremu...na zimnym glosno, na cieplym prawie nieslyszalnie
Anonymous - 30-01-2009, 13:39

adamku napisał/a:
Witam!

Co myslicie o zalaniu specyfiku liqui moly (hydro stossel...)+ceramizer?

zabije silnik czy nie?


Odnosnie HYDRO-STÖSSEL-ADDITIV pisalem juz na formu i nie polecam tego specyfiku. Zalalem go u siebie z nadzieje ze cos poprawi, bylo odwrotnie cykanie pojawilo sie takze na cieplym silniku. Wymienilem wczesniej olej bo strasznie mnie to wkurzalo.

koper201 - 30-01-2009, 16:03

Marcino napisał/a:

Koper201 wymieniałeś cos czy tylko czyszczenie wg instrukcji? Ale skoro masz ciszę to kolejny dowód ze warto to zobić.

Pozdr


Jedyne co to uszczelke , tak poza tym to zupelnie nic. A dzieki za odpowiedz na pytanie , bo wlasnie mialem pisac jak Ci sie sprawuje kilka miesiecy po tej operacji :)

wawer82 - 23-02-2009, 22:27

U mnie cyka głownie na zimnym,teraz zaczął też chwilowo na rozgrzanym ale to może dla tego że zbliża się kolejna wymiana oleju....

Nie znalazłem tego na forum albo przeoczyłem,mam pytanie odnośnie silnika 2.0.
Chciałbym przeczyścić zawory ręcznie i stąd moje pytanie. Czy w silniku 2.0 podobnie się wszystko demontuje i wyciąga jak w głowicy 2.5 ???

Na pewno różnica polega w ilości;-)

Anonymous - 24-02-2009, 13:07

Niestety w 2,0 trzeba rozpinac rozrzad wiec roboty jest wiecej niz w 2,5. Gdyby nie to ze niedawno wymienialem rozrzad sam bym zlecil czyszczenie tych kanalikow .
Bartek - 24-02-2009, 13:21

axg, ktoś Ci bzdur naopowiadał........w 2.0 SOHC jest dokładnie identycznie jak w 2.5 SOHC..... w DOHC też nie trzeba nic rozpinać, ale dla wygody pracy warto ;)
Anonymous - 24-02-2009, 13:24

Bartek, to dobra wiadomosc !!!, bo na forum gdzies czytalem ze jednak trzeba. A jak z wymiana tych popychaczy, trzeba rozpinac rozrzad ?
Bartek - 24-02-2009, 13:26

axg napisał/a:
A jak z wymiana tych popychaczy, trzeba rozpinac rozrzad


Ile razy mam napisać, że nie :) ????

Krzyzak - 24-02-2009, 13:28

Bartek napisał/a:
w DOHC też nie trzeba nic rozpinać, ale dla wygody pracy warto ;)

jesli masz na mysli 2.5, to pewnie tak - tu nie robilem
ale w 2.4 GDI DOHC niestety bez rozkladania rozrzadu sie zwyczajnie nie da :(

Anonymous - 24-02-2009, 23:30

Bartek napisał/a:
axg napisał/a:
A jak z wymiana tych popychaczy, trzeba rozpinac rozrzad


Ile razy mam napisać, że nie :) ????


Relax... , podziekowal :)

wawer82 - 25-02-2009, 12:56

Czy jest może ktoś w stanie krótko opisać jak to wszystko wyjąć w 2,0 do wyczyszczenia?
Anonymous - 25-02-2009, 14:46

wawer82, poszukaj po forum albo nawet w tym temacie jest gdzies link do fotorelacji
skull - 25-02-2009, 15:24

jestem zadowolony po zalaniu ELF'a EXCELLIUM 5W40 do 2,4 GDI,prawie zapomniałem o cykaniu,może czasami zacyka dosłownie przez chwilę na zimnym silniku.Ale....znowu jest inny problem zaczoł więcej spalać oleju :( Z kim nie rozmawiam(rózni mechanicy)każdy radzi zalać już półsyntetyka,mam przejechane już około 240tys.Może Elf dobrze przepłukał silnik i teraz przejść przy nastepnej wymianie na półsyntetyk.Co radzicie?
wawer82 - 25-02-2009, 21:31

Szukałem,szukałem i nic nie wyszukałem... Wszystkie opisy dotyczą 2,5 V6 :(
Czy ktoś wymieniał je sam w silniku 2,0 i może udzielić mi krótkich wskazówek ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group