To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wezwanie Mitsubishi do usunięcia fabrycznych usterek.

Anonymous - 25-02-2009, 18:09

spidernet, mi tez nie odpowiedzieli na maila - galway/irlandia
MRLS - 20-06-2009, 01:04

1. dolne ramię wahacza przedniego, obie strony (nadmierne zużywanie się i możliwość "wypięcia" się sworznia w trakcie jazdy)
niestety mnie to spotkało :(

pan_slonik - 21-06-2009, 13:04

odnowie troche temat.
Czy komus udało sie zkorzystac z tej akcji serwisowej?

Dostałem z RM Filipowicz takiego maila:

Witam,

Znana nam jest akcja dotycząca przedniego zawieszenia ,z innymi podanymi
przez Pana
nie spotkałem się dotychczas.
W tej sprawie zostało wystosowane zapytanie do działu technicznego MMC Car
Poland .
Jak otrzymamy odpowiedź , odpiszę Panu na zadane pytanie.


Pozdrawiam

Król Dariusz
Kierownik Działu Części I Serwisu


-----Original Message-----


Witam

Jestem posiadaczem samochodu Mitsubishi Galant nr VIN: JMBSNEA2..... i
po przeczytaniu oficjalnej strony Mitsubishi Motors Japan dowiedzialem
sie, że samochody Mitsubishi Galant m. in. EA2 są zakwalifikowane do
przeprowadzenia akcji serwisowej dotyczącej przedniego zawieszenia, układu
elektrycznego klimatyzacji oraz zbiornika paliwa.

Czy w Państwa serwisie jest możliwe wykonanie tych akcji oraz czy możliwe
jest ustalenie terminu wykonania takiej naprawy?

Hugo - 21-06-2009, 13:23

pan_slonik napisał/a:
Czy komus udało sie zkorzystac z tej akcji serwisowej?
No właśnie, bo jak czytam ten temat to boję się wsiadać do mojego auta. Czy dobrze rozumiem, że w takim starym aucie jak np. moje (1998 r.) wymieniliby mi coś w przednim zawieszeniu GRATIS?
Owczar - 21-06-2009, 18:30

Hugo, bardzo możliwe, że Twój galant przeszedł już tą naprawę na zachodzie. Serwisy wzywały właścicieli, których mieli w bazie danych. Nie ma co liczyć na to.. Polskie realia są jakie są. Jak do tej pory nikomu nie udało się w Polsce tego wyegzekwować, a temat jest bardzo długi.
Nie ma co aż tak panikować, przecież możesz sprawdzić stan sworzni wahacza prostego.
Ale jedyny i na 100% pewny sposób to odkręcenie tego sworznia i badanie organoleptyczne.
Czytałem już kilka razy, że auta wyjechały ze ścieżki diagnostycznej zawieszenia, a jakiś czas potem koła rozjechały się w dwie strony...

Hugo - 21-06-2009, 19:19

Owczar napisał/a:
Hugo, bardzo możliwe, że Twój galant przeszedł już tą naprawę na zachodzie. Serwisy wzywały właścicieli, których mieli w bazie danych.
Rzeczywiście, jeśli serwisy wzywały właścicieli to raczej napewno powinny być wymienione. Tymbardziej, że wymieniając w zeszłym tygodniu wahacz wygięty widziałem dziwne naklejki na wahaczach prostych. Trochę już nieczytelne, ale widać było na nich logo Mitsu i jakiś numer, więc może wymienione zostały.

Poza tym mam książkę serwisową prowadzoną do 160 000 km przebiegu i wydaje mi się, że powinien być w niej odnotowany fakt takiej naprawy. Spojrzę do niej, ale niestety z niemieckiego jestem zielony. Żebym chociaż wiedział jak jest po niemiecku "wahacz" :D

[ Dodano: 22-06-2009, 19:30 ]


W książce serwisowej to jedyny zapis o jakiejkolwiek naprawie auta. Może ktoś potrafi przetłumaczyć co zostało wymienione/naprawione?

Anonymous - 23-06-2009, 00:45

Ja tez nie znam niemieckiego, ale google translator przyszedl z pomoca i wychodzi, ze usunieto jakies zarysowanie na karoserii.
Wiktor - 23-06-2009, 11:34

na tej kartce z ks. serwis. pisze raczej Unterboden. Masz zaznaczone x Kratzer (czyli rysa, rysy) a w opisie Unterboden co znaczy cos w stylu: pod podłoga itd.

[ Dodano: 23-06-2009, 11:41 ]
zobaczyłem ze jeszcze po prawej str. tej kartki masz zaznaczone Mangel Festgestellt - czyli wady,uszkodzenia,niedomagania podwozia,

a jeszcze nizej masz zaznaczone Mangel beseitigt czyli wady usunięto.

robertdg - 23-06-2009, 17:08

Hugo napisał/a:
Owczar napisał/a:
Hugo, bardzo możliwe, że Twój galant przeszedł już tą naprawę na zachodzie. Serwisy wzywały właścicieli, których mieli w bazie danych.
Rzeczywiście, jeśli serwisy wzywały właścicieli to raczej napewno powinny być wymienione. Tymbardziej, że wymieniając w zeszłym tygodniu wahacz wygięty widziałem dziwne naklejki na wahaczach prostych. Trochę już nieczytelne, ale widać było na nich logo Mitsu i jakiś numer, więc może wymienione zostały.

Poza tym mam książkę serwisową prowadzoną do 160 000 km przebiegu i wydaje mi się, że powinien być w niej odnotowany fakt takiej naprawy. Spojrzę do niej, ale niestety z niemieckiego jestem zielony. Żebym chociaż wiedział jak jest po niemiecku "wahacz" :D

[ Dodano: 22-06-2009, 19:30 ]
[url=http://images46.foto...a9m.jpg]Obrazek[/URL]

W książce serwisowej to jedyny zapis o jakiejkolwiek naprawie auta. Może ktoś potrafi przetłumaczyć co zostało wymienione/naprawione?


Tłumaczenie

Nachweis fur karoserie und unterboden prüfungen
- Wykaz Badania dla karoserii i podwozia

Karoserie und unterbodenprüfung 24 monate nach erstzulassung
- Karoseria i podwozie badanie po pierwszych 24 miesiącach

zaznaczony x w polu Kratzer znaczy rysa,

kolejne pola:

Mängel an folgenden bauteilen festgestelit - stwierdzono usterki w następujących częściach

pisane długopisem w tym polu:
unterboden - podwozie

wykonano przy przebiegu 45 072km dnia 05.05.2000r

zaznaczone x po prawej stronie:

Mängel festgestelit - usterka stwierdzona
Mängel beseitigt - usterka usunięta

Wahacz po niemiecku to Aussetzung

Hugo - 23-06-2009, 17:34

Dzięki koledzy jesteście wielcy.
robertdg - 23-06-2009, 18:06

Hugo napisał/a:
Dzięki koledzy jesteście wielcy.


Jestesmy po to zeby sobie pomagac ;)

pan_slonik - 23-06-2009, 19:38

Panowie i Panie

nie wiem jak Wy to robicie lub dlaczego nic nie piszecie na ten temat.

Jak napisałem do MMC to sie odezwali.

Jedyna akcja do przeprowadzenia w podanym samochodzie dotyczy przedniego
zawieszenia ,możemy ją wykonać najwcześniej w czwartek ,


Jestem juz umówiony na wizyte w serwisie w sprawie tej akcji. Jest tylko jeden problem. Akcja owszem jest darmowa, tylko jeżeli wachacz został wymieniniony przez własciciela to sie juz nie da za darmo wymienic. Natomiast jesli w samochodzie beda oryginalne wahacze to jezeli by wystepowały luzy na nim to by go wymienili. Tyle sie dowiedziałem z rozmowy z serwisem.

zuku3210 - 23-06-2009, 21:17

To jest naprawdę pozytywna wiadomość, więc w sprawie coś się ruszyło znacząco 8) ciekawe tylko co będzie jak zdejmą wahacze i powiedzą że nie są oryginalne, od razu rachunek za nowe i serwis czy jakies możliwości wtedy będa wyboru, bo takiego rachunku od ASO bym nie chciał dostać. Btw to zna ktoś oznaczenia/numery czy cokolwiek po czym poznać że ma sie oryginały?? Bo bede tam zaglądał w piątek i wtedy słał maila jeżeli są oryginały, i jeszcze ciekawe jak sprawa sie ma jezeli bedą oryginalne ale po regeneracji :| pozdro
marek g - 23-06-2009, 22:56

Witam.Mam pytanie.Jak myslicie dlaczego galanty EA3A nie zostaly zakfalifikowane do akcji serwisowej?Posiadam takiego-moze dlatego ze jest w nim zawieszenie Eibacha.....?
Hugo - 23-06-2009, 23:42

marek g napisał/a:
Jak myslicie dlaczego galanty EA3A nie zostaly zakfalifikowane do akcji serwisowej?Posiadam takiego-moze dlatego ze jest w nim zawieszenie Eibacha.....?
W Sport Edition też jest podobno zawieszenie Eibach'a, ale chyba zostały zakwalifikowane.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group