To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Piszczy pasek od Alternatora.

marcinzam - 18-09-2012, 14:49

Arturro-86 napisał/a:
tomarek1 napisał/a:
Witam.
U mnie za takie "popiskiwanie" odpowiedzialne było koło pasowe,szczególnie rano na zimnym i na mieście gdy obroty nie miały więcej jak około 2,200 obrotów.Pomogła regeneracja koła.
Że winę miało koło pasowe było widać po pracy samego koła,wyraźnie biło na boki.
Pozdrawiam.
Tomek

Wybaczcie Panowie, że piszę w temacie dotyczącym alternatora, aczkolwiek nigdzie nie znalazłem jakichś konkretnych informacji... najwyraźniej moje koło pasowe uległo rozwulkanizowaniu, widoczne są spore bicia, dodatkowo spadł pasek napędzający klimę i pompę wspomagania. :evil:

Szukam jakiegoś zakładu, gdzie takie koło można zregenerować - dzwoniłem do "TEDGUM", ale oni mają najbliższy termin dopiero na 12 października... nie uśmiecha mi się tyle czekać. Dostępność nowego jak i ich ceny to niezły kosmos, a używka też nie daje pewności :cry:
Jeśli znacie namiary na jakieś zakłady, które zajmują się taką robotą - bardzo proszę o informacje, będę bardzo wdzięczny :p

Firma Febest produkuje zamiennik , napisz do http://www.e-pajero.pl/ na kiedy mogli by zamówić to koło bo towar idzie z niemiec . Numer tego koła Febest MDS-EUUE http://fe-best.de/index.p...pos=14&pid=6883

Cena w Hdmot 350 zł http://www.hdmot.pl/index...s-euue-md338320

Arturro-86 - 18-09-2012, 15:16

marcinzam napisał/a:
Arturro-86 napisał/a:
tomarek1 napisał/a:
Witam.
U mnie za takie "popiskiwanie" odpowiedzialne było koło pasowe,szczególnie rano na zimnym i na mieście gdy obroty nie miały więcej jak około 2,200 obrotów.Pomogła regeneracja koła.
Że winę miało koło pasowe było widać po pracy samego koła,wyraźnie biło na boki.
Pozdrawiam.
Tomek

Wybaczcie Panowie, że piszę w temacie dotyczącym alternatora, aczkolwiek nigdzie nie znalazłem jakichś konkretnych informacji... najwyraźniej moje koło pasowe uległo rozwulkanizowaniu, widoczne są spore bicia, dodatkowo spadł pasek napędzający klimę i pompę wspomagania. :evil:

Szukam jakiegoś zakładu, gdzie takie koło można zregenerować - dzwoniłem do "TEDGUM", ale oni mają najbliższy termin dopiero na 12 października... nie uśmiecha mi się tyle czekać. Dostępność nowego jak i ich ceny to niezły kosmos, a używka też nie daje pewności :cry:
Jeśli znacie namiary na jakieś zakłady, które zajmują się taką robotą - bardzo proszę o informacje, będę bardzo wdzięczny :p

Firma Febest produkuje zamiennik , napisz do http://www.e-pajero.pl/ na kiedy mogli by zamówić to koło bo towar idzie z niemiec . Numer tego koła Febest MDS-EUUE http://fe-best.de/index.p...pos=14&pid=6883

Cena w Hdmot 350 zł http://www.hdmot.pl/index...s-euue-md338320

Używał może ktoś tego koła :?: Jakiej ono mniej wiecej jest jakości :?: :biggrin:

Co do samego zamawiania - na stronie http://www.e-pajero.pl/ nie widze czesci do Galanta, pisać do nich, bo mogą mieć taniej? Bo w Hdmot towar wygląda na dostępny.

marcinzam - 18-09-2012, 16:09

Tak trzeba do nich pisać bo oni też w większości mają towar na zamówienie, mamy jeszcze u nich zniżkę to też trzeba im zaznaczyć przy zapytaniu
Arturro-86 - 18-09-2012, 16:27

Zamówić mogą, czas oczekiwania ok. 7 dni. :D
Zastanawia mnie tylko, jakiej jakości może być to koło - według sprzedawcy inne elementy gumowe to "dobry towar", klienci są zadowoleni... no ale wolałbym usłyszeć to jeszcze od kogoś innego oprócz osoby, która mi takie koło chce sprzedać :roll:

marcinzam - 18-09-2012, 18:23

Arturro-86 napisał/a:
Zamówić mogą, czas oczekiwania ok. 7 dni. :D
Zastanawia mnie tylko, jakiej jakości może być to koło - według sprzedawcy inne elementy gumowe to "dobry towar", klienci są zadowoleni... no ale wolałbym usłyszeć to jeszcze od kogoś innego oprócz osoby, która mi takie koło chce sprzedać :roll:


ja jak narazie kupowałem tuleje i oslonę amortyzatora i powiem że są bardzo dokładnie wykonane jak w oryginale

Arturro-86 - 18-09-2012, 22:10

marcinzam napisał/a:
Arturro-86 napisał/a:
Zamówić mogą, czas oczekiwania ok. 7 dni. :D
Zastanawia mnie tylko, jakiej jakości może być to koło - według sprzedawcy inne elementy gumowe to "dobry towar", klienci są zadowoleni... no ale wolałbym usłyszeć to jeszcze od kogoś innego oprócz osoby, która mi takie koło chce sprzedać :roll:


ja jak narazie kupowałem tuleje i oslonę amortyzatora i powiem że są bardzo dokładnie wykonane jak w oryginale


Mam nadzieję, że takie koło będzie równie dobrze wykonane... jednak to jest element, który się kręci z zawrotnymi prędkościami... jak myślicie - producent dba o odpowiednie wyważenie takiego elementu :?: Bo taka przykładowa regeneracja w TEDGUM kosztuje wlasciwie tyle samo co ten zamiennik, a przy regeneracji koło nie jest jeszcze dodatkowo wyważane :|

jacekxx - 18-09-2012, 22:43

Koło regenerowane w firmie Tedgum u kolegi Tomarek 1 rozsypało się po roku czasu. Może ten zamiennik wytrzyma dłużej. Kiedys kupiłem używane na allegro i wytrzymało jakieś 2000 kilometrów, teraz mam założony ten zamiennik z allegro. Jak narazie jest dobre ale ja bardzo mało jeżdżę.
Arturro-86 - 19-09-2012, 10:57

Jeszcze jedną ofertę znalazłem :arrow: Link do alledrogo
Sprzedawca mówi, że to jakość oryginału, a ja już teraz nie wiem, czy brać tego FEBEST'a (de facto niemieckie części, więc jakość też powinna być dobra), czy koło japońskie :roll:

jacekxx - 19-09-2012, 14:15

Właśnie o tym kole pisałem. Trzeba w nim powiększyć główny otwór.Ja takie mam u siebie jak narazie jest dobre ale zrobiłem na nim dopiero około 1500 kilometrów.
dawido - 08-04-2013, 18:45

Witam,dzis rano po odpaleniu i skreceniu kol spadl mi pasek wspomagania.
Od jakiegos tygodnia dziwnie piszczy ale tylko przy rozruchu,potem cisza az do dzis.
Po ponownym zalozeniu i naciagnieciu piszczal tylko przy poruszaniu kierownica.
Wiec go znow naciagnalem ale wydaje mi sie ze juz wiecej nie mozna.
Kolo pasowe juz wymienialem ale ma lekkie wibracje.
Wymienic pasek?

robertdg - 08-04-2013, 19:08

Upewnij się czy koło pasowe jest sprawne, sprawdź pasek PK czy nie nosi uszkodzeń
dawido - 12-04-2013, 19:04

Wczoraj misiek znow pokazal na co go stac,a wlasciwie kolo pasowe.
przy predkosci ok 80 km zredukowalem na 3 bieg i po chwili halas.
Spadl pasek od wspomagania,uszkodzil pasek od klimy. :evil:
Co dziwne pasek od wspomagania jest caly,ten 2 natomiast strzepy.
Teraz kolo poszlo do spawania,bo juz trzeciego nie bede kupowac.
2 kolo zakupione jakis 1,5 roku temu,przejechalem z18 tyskm.

[ Dodano: 23-04-2013, 16:47 ]
Witam,mam kolo ale bije wiec tylko zalozylem pasek na alternator.
Moze wie ktos jaki symbol kola podejdzie do mojego auta,w manualu ciezko mi cos idzie.

frank_gr - 05-05-2013, 18:00

dawido napisał/a:
Wczoraj misiek znow pokazal na co go stac,a wlasciwie kolo pasowe.
przy predkosci ok 80 km zredukowalem na 3 bieg i po chwili halas.
Spadl pasek od wspomagania,uszkodzil pasek od klimy. :evil:
Co dziwne pasek od wspomagania jest caly,ten 2 natomiast strzepy.
Teraz kolo poszlo do spawania,bo juz trzeciego nie bede kupowac.
2 kolo zakupione jakis 1,5 roku temu,przejechalem z18 tyskm.

[ Dodano: 23-04-2013, 16:47 ]
Witam,mam kolo ale bije wiec tylko zalozylem pasek na alternator.
Moze wie ktos jaki symbol kola podejdzie do mojego auta,w manualu ciezko mi cos idzie.



JA MAM TEN SAM PROBLEM, ALE ZAMOWIE OD AMERYKANSKIEJ WERSJI - NIE JEST AZ TAK DROGIE ALE BEDZIE NOWE.

Hugo - 13-05-2013, 22:23

Panowie i Panie jakiego klucza używacie do luzowania śruby rolki napinającej pasek alternatora? Płaska oczkowa 14 wyskakuje, a duża grzechotka z nasadką 14 mm COVAL się nie mieści przy podłużnicy. Oczkowa gięta 14 chyba da radę?
fj_mike - 13-05-2013, 23:05

Hugo napisał/a:
Płaska oczkowa 14 wyskakuje

Najlepiej sześciokątna, nie powinna złazić.
Hugo napisał/a:
Oczkowa gięta 14 chyba da radę?

Jeszcze lepiej.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group