To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - My secret love-EA5W

tucci - 01-03-2011, 08:48

Mechanizm wycieraczek przednich rozkrecony do ostatniej zawleczki, wyczyszczony, wyszlifowany, odrdzewiony i nasmarowany :mrgreen: i dziala :wink:
wilk88 - 01-03-2011, 15:46

A ja mam pytanie odnośnie tych pomalowanych plastików, nic nie odprysnęło, wszystko się trzyma? Też chętnie bym sobie przemalował :) Czy ten zabieg można przeprowadzić na pozostałych częściach, tj. pozostałej części drzwi i kokpitu, który u Ciebie został szary? One są wykonane z trochę innego tworzywa, bardziej elastycznego, to też da się zamalować bez ryzyka odprysków?

pozdo

Saqu - 02-03-2011, 22:40

tucci napisał/a:
Model code: co kazda literka/cyferka oznacza:

EA mitsu galant
5 2500ccm
W wagon
L 4 door station
N 5 speed manual
G v6 24
E mpi/sohc
Q catalitic conwerter
L left hand
6C central europe


Trochę post z tamtego roku, ale teraz go tak zobaczyłem i jedna rzecz mnie zaciekawiła. Mianowicie silnik 2.5 V6 24V i to był SOHC?
Nie szedł czasem w DOHC'u?

tucci - 13-04-2011, 15:30

Poniedzialek i wymiana oleju+filtr + miska olejowa (byla uszkodzona :cry: )
Teraz jest jak nalezy.



Aparat zaplonowy zostal rowniez wymieniony ze 3 tygodnie temu (z Galanta Avance, ktory mial najechane ciut ponad 100k)


Saqu napisał/a:
Nie szedł czasem w DOHC'u?


DOHC raczej tylko w VR4.

tucci - 02-05-2011, 19:05

Przepustnica i kolektor wyjęte i wymyte w roztworze, kolektor pomalowany srebrzanką, dodatkowo parownik klimy został dziś odgrzybiony. Teraz tylko jezdzić z klimą. :mrgreen:
Same +'sy dni wolnych.
Byłbym zapomniał, zdjąłem 3 ramiona wycieraczek a Bartek zrobił z nich fabrykę. :wink:

Matejko - 03-05-2011, 02:15

tucci napisał/a:
Byłbym zapomniał, zdjąłem 3 ramiona wycieraczek a Bartek zrobił z nich fabrykę. :wink:


jaki sprej mam kupic zeby tez tak zrobic, bo mam pol na pol troche srebrne troche czorne

tucci - 03-05-2011, 11:05

kup se misiu czarny mat :mrgreen: Motip'a 1na puszeczka spokojnie wystarczy, tylko nie zapomnij najpierw prysnąć podkładem ze 2 razy bo sam sprej nie będzie wystarczający :wink: .
To jest technika Bartka mojego technicznego guru.
pozdro

Matejko - 03-05-2011, 14:22

tucci napisał/a:
To jest technika Bartka mojego technicznego guru.


no jak dzidej tak doradzil, to musze sie wybrac na zakupy, a przy nitach pozniej nie odchodzy jak sie podniesie ramie ??

Anonymous - 03-05-2011, 14:30

ja tam przetarłem dobrze papierem ściernym, potem odtłuściłem i na to od razu czarny mat 2 warstwy :) wygląda bardzo dobrze i jak to przeżyje rok to będę zadowolony :P :P :)
tucci - 03-05-2011, 14:39

Podkład musi być, Ja już robiłem tak jak Ty, papier, odtłuszczanie i mat, zabieg doraźny, po zimie szybciutko było wydać że dziadostwo straszne (a przykładam się do tematów)

Teraz ramiona wycieraczek wyglądają jak fabryczne.

Anonymous - 03-05-2011, 15:47

no nic jak po zimie wylezie to ogarnę jeszcze raz :P
tucci - 03-05-2011, 18:04

mam tutaj 2 zdjecia kolektora
ojj było w nim tak czarno jak wiadomo gdzie :?



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Parownika zanieczyszczonego nie zrobiłem zdjęcia ponieważ nadawałem z Soldim i innymi cycami.

tucci - 03-05-2011, 18:17

I jeszcze wcześniejsze wybrane zdjęcia ze świąt :wink:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
:D



Uploaded with ImageShack.us

pitbu77 - 03-05-2011, 21:02

O panie! Nie wiedziałem, że misie tak blisko domostw z lasu podchodzą! Zacna sztuka co tu pisać. Polowanie z aparatem jak widzę udane :)
tucci - 03-05-2011, 21:49

Końcówkę muszę w końcu zmienić bo zadek wcale nie wygłąda.
Rurka musi być prosta a końcówka pojedyncza.
Radźcie brać co kupić, zdjęcia, linki mile widziane.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group