Nasze Miśki - My secret love-EA5W
tucci - 01-03-2011, 08:48
Mechanizm wycieraczek przednich rozkrecony do ostatniej zawleczki, wyczyszczony, wyszlifowany, odrdzewiony i nasmarowany i dziala
wilk88 - 01-03-2011, 15:46
A ja mam pytanie odnośnie tych pomalowanych plastików, nic nie odprysnęło, wszystko się trzyma? Też chętnie bym sobie przemalował Czy ten zabieg można przeprowadzić na pozostałych częściach, tj. pozostałej części drzwi i kokpitu, który u Ciebie został szary? One są wykonane z trochę innego tworzywa, bardziej elastycznego, to też da się zamalować bez ryzyka odprysków?
pozdo
Saqu - 02-03-2011, 22:40
tucci napisał/a: | Model code: co kazda literka/cyferka oznacza:
EA mitsu galant
5 2500ccm
W wagon
L 4 door station
N 5 speed manual
G v6 24
E mpi/sohc
Q catalitic conwerter
L left hand
6C central europe |
Trochę post z tamtego roku, ale teraz go tak zobaczyłem i jedna rzecz mnie zaciekawiła. Mianowicie silnik 2.5 V6 24V i to był SOHC?
Nie szedł czasem w DOHC'u?
tucci - 13-04-2011, 15:30
Poniedzialek i wymiana oleju+filtr + miska olejowa (byla uszkodzona )
Teraz jest jak nalezy.
Aparat zaplonowy zostal rowniez wymieniony ze 3 tygodnie temu (z Galanta Avance, ktory mial najechane ciut ponad 100k)
Saqu napisał/a: | Nie szedł czasem w DOHC'u? |
DOHC raczej tylko w VR4.
tucci - 02-05-2011, 19:05
Przepustnica i kolektor wyjęte i wymyte w roztworze, kolektor pomalowany srebrzanką, dodatkowo parownik klimy został dziś odgrzybiony. Teraz tylko jezdzić z klimą.
Same +'sy dni wolnych.
Byłbym zapomniał, zdjąłem 3 ramiona wycieraczek a Bartek zrobił z nich fabrykę.
Matejko - 03-05-2011, 02:15
tucci napisał/a: | Byłbym zapomniał, zdjąłem 3 ramiona wycieraczek a Bartek zrobił z nich fabrykę. |
jaki sprej mam kupic zeby tez tak zrobic, bo mam pol na pol troche srebrne troche czorne
tucci - 03-05-2011, 11:05
kup se misiu czarny mat Motip'a 1na puszeczka spokojnie wystarczy, tylko nie zapomnij najpierw prysnąć podkładem ze 2 razy bo sam sprej nie będzie wystarczający .
To jest technika Bartka mojego technicznego guru.
pozdro
Matejko - 03-05-2011, 14:22
tucci napisał/a: | To jest technika Bartka mojego technicznego guru. |
no jak dzidej tak doradzil, to musze sie wybrac na zakupy, a przy nitach pozniej nie odchodzy jak sie podniesie ramie ??
Anonymous - 03-05-2011, 14:30
ja tam przetarłem dobrze papierem ściernym, potem odtłuściłem i na to od razu czarny mat 2 warstwy wygląda bardzo dobrze i jak to przeżyje rok to będę zadowolony
tucci - 03-05-2011, 14:39
Podkład musi być, Ja już robiłem tak jak Ty, papier, odtłuszczanie i mat, zabieg doraźny, po zimie szybciutko było wydać że dziadostwo straszne (a przykładam się do tematów)
Teraz ramiona wycieraczek wyglądają jak fabryczne.
Anonymous - 03-05-2011, 15:47
no nic jak po zimie wylezie to ogarnę jeszcze raz
tucci - 03-05-2011, 18:04
mam tutaj 2 zdjecia kolektora
ojj było w nim tak czarno jak wiadomo gdzie
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Parownika zanieczyszczonego nie zrobiłem zdjęcia ponieważ nadawałem z Soldim i innymi cycami.
tucci - 03-05-2011, 18:17
I jeszcze wcześniejsze wybrane zdjęcia ze świąt
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
pitbu77 - 03-05-2011, 21:02
O panie! Nie wiedziałem, że misie tak blisko domostw z lasu podchodzą! Zacna sztuka co tu pisać. Polowanie z aparatem jak widzę udane
tucci - 03-05-2011, 21:49
Końcówkę muszę w końcu zmienić bo zadek wcale nie wygłąda.
Rurka musi być prosta a końcówka pojedyncza.
Radźcie brać co kupić, zdjęcia, linki mile widziane.
|
|
|