To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

sion2002 - 11-03-2009, 10:09

frost83 napisał/a:
gres napisał/a:
Powiedzcie prosze jak do tego radia się dobrać

jezeli był tam jeszcze orginał to masz takie białe kostki i dwa rozwiązania - albo znaleźć przejściówke na uniwersalen kostki do nowego radia, albo tak jak ja cała instalacje położyłem od nowa :D co zjamuje troche czasu, ewentualnie,mozesz odciąć samą kostke i podwiązać nową, zobacze w ksiązce czy jest opis kabelków który jest który



[


Jeśli chodzi o kostkę. Nie opłaca sie bawic w cięcia - przejściówke z Mitsu na ISO kupisz w każdym znośnym sklepie CarAudio - ja dałem jakoś 21zł. Widzę, że nie tylko ja mam problem z blachą :? Biorę sie za nią na przełomie kwietnia/maja. Tymi kołami nauczysz sie kręcić :mrgreen: Mnie udało się już to kilka razy na suchym (oczywiście na PB) - raz mechanior az zrobił spore oczka :badgrin:

gres Oby się dobrze sprawdzał nowy Misio. Gratuluję nabytku.

gres - 11-03-2009, 10:34

frost z góry dzięki za książke , naprawde lubie czytać manuale :)

A z tym radiem to od początku - jak wyjąć stare ? :)Chyba jest przykręcone , trzeba pozdejmować obudowy konsoli środkowej ?
Bo z kabelkami sobie powinieniem poradzić :)

Ktoś się orientuje jak w galu jest siła napędu rozdzielona?
Poszukam dziś jakiegoś szutru żeby sprawdzić czy to jakiejś kontroli trakcji nie ma :)

Oczywiście dziękuje za gratulacje z okazji zakupu auta, proszę nas dopisać do listy posiadaczy:)
Narzeczona w niebowzięta - autko się nam bardzo podoba:)

Frost - 11-03-2009, 11:15

gres napisał/a:
jak wyjąć stare
:D ja w swoim nie miałem radia, więc nie wiem do końca, spróbuj najpierw zobaczyć czy sie gdzieś jakiś blaszek nie wkłada, konsoli narazie nie rozbieraj :D bo to troche jest roboty i nie tak hop śup, pozatym bez wyciągniecia radia i tak jej nie ściągniesz z tego co pamiętam. Jak kiedyś nie mogłem wyciągnąć radia bo byo na jakimś dziwnym patencie, było stare a w ręku miałem juz nowe to mocny śrubokręt młotek i tłuklem tak długo aż samo wypadło heheh :twisted:
gres - 11-03-2009, 14:14

właśnie tak się domyślam że to nie hop siup dlatego pytam :)
cholera patent z młotkiem mnie troche przeraża bo to całkiem działający pionier , no prawie , bo 1 guzik wczoraj reanimowałem i pewnie zaraz znowu padnie. Ale z drugiej strony pewnie nawet 50 zł na allegro bym za niego nie wziął więc możliwe że zadziałam tak jak radzisz. A nowe wrzuce tak jak było w pugu - nie przykręcone tylko wsunięte:)

Frost - 11-03-2009, 14:52

Wypisz wymaluj silnik do naszych galantów, z tego co widać wszystko identyko
http://moto.allegro.pl/it...twin_turbo.html

gres pomału do celu, upewnij sie najpierw, że nie ma innego wyjścia :D

[ Dodano: 11-03-2009, 15:04 ]
Tak z innej półki.
W poprzednim miśku 2,0V6 co 4miechy musiałem zmieniać klocki hamulcowe czasem częściej :D bo się poprostu (nie się tylko przezemnie) paliły.
Co myślicie o zamontowaniu tarcz nawiercanych i klocków przynajmnije tylch srednio sportowych ??

jacek11 - 11-03-2009, 16:59

frost83, chyba szóstka Ci nawiała w liście :wink:

frost83 napisał/a:
Co myślicie o zamontowaniu tarcz nawiercanych i klocków przynajmnije tylch srednio sportowych ??


Pomysł jest ciekawy.Koszta też pewnie ciekawe :roll:
Trzeba by sprawdzić,jak jest z trwałością.Nawiercane tarcze mogą szybciej zużywać klocki.

Tak mi się przynajmniej wydaje :roll:

[ Dodano: 11-03-2009, 17:30 ]
A to dzięki uprzejmości miłej Pani z naszego forum :)

http://www.mikoda.pl/public/start.htm

Frost - 11-03-2009, 19:32

Ceny to ja znam, tylko nie do końca jestem pewny czy oplaca sie wydawać ok. 600zł na tarcze na przód i z 300zl za klocki na przód, czyli prawie 1tys. a kij wie czy mi sie to zwróci lub poczuje różnice :D Gdyby tu chodziło o Gala VR4 to bym sie nie zastanawiał, tak samo jakby wstawić do naszego silnik od 3000GT, czymś to w końcu trzeba zatrzymać, ale tak to nie mam pojęcia czy jest sens.
gres - 11-03-2009, 19:36

chyba przesadzacie , hamulce w galancie wydają sie być bardzo dobre ;>
Frost - 11-03-2009, 19:40

Na skuteczność hamowania nie narzekam, juz nie raz sie przekonałem że hamuje się pięknie. Chodzi tylko o zużywanie przeze mnie klocków :D
mitsu_pl - 11-03-2009, 22:35

hmmm... z tego co zauważyłem, to nie mam tam E5xx, nie mówiąc o E88A...
gres - 12-03-2009, 09:15

tempomat działa :D

Gorzej że odkryłem że tylni prawy głośnik nie - ciekawe gdzie nie połączone:(

Jeszcze nei wiem po co jest suwak pomiędzy nawiewami na środkowej konsoli?

Frost - 12-03-2009, 10:17

gres napisał/a:
suwak pomiędzy nawiewami
hmmmmm, nie mam takiego, ale z innych aut pamiętam ze to przeżucanie curkulacji powietrza pomiędzy wlotem od zewnątrz a obiegiem zamkniętym
P.S wiedziałem że zapomne o tych fotach instrukcji dla Ciebie

sion2002 - 12-03-2009, 10:25

Regulacja ilości powietrza zasysanej z zewnątrz/wewnątrz.

mitsu_pl Pamiętasz jakie parametry posłużyły Ci przy dobieraniu stożka? Nie wiem, jakieś średnice? Przejściówki?

gres - 12-03-2009, 13:05

no też bym tak myślał , gdyby nie to że przełącznik cyrkulacji powietrza jest na tym panelu klimy !!??

frost wiedziałem że zapomnisz:P

mitsu_pl właśnie. Chociaż jeżdząc nim dochodze do wniosku że dół by się przydało poprawić a nie góre :P

Orientuje się ktoś ile ważą?

sion2002 - 12-03-2009, 14:40

gres napisał/a:

Orientuje się ktoś ile ważą?


Teoretycznie na sucho bez instalacji gazowej i żadnych kombinacji około 1,45T wiec lekki nie jest



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group