| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tłoczek zacisku hamulcowego, zapiekający się hamulec
 
 arturj123 - 14-02-2012, 20:31
 
 dzięki wielkie, wszystko jasne
   
 [ Dodano: 17-02-2012, 16:39 ]
 Dziś zabrałem się za osłony. Zaraz na początku zrodził się problem, zamówiony przeze mnie zestaw jest ewidentnie za mały...
 Dla zainteresowanych wrzucam foto, z wymiarowana jest oryginalna osłona przeciwpyłowa - przód - mój Galant '97r. - 2.0 EA2A.
 
   tomusn - 21-02-2012, 00:14
 
 zmierz i podaj sprzedawcy średnicę tłoczka
 fj_mike - 21-02-2012, 06:24
 
 arturj123, w zacisku masz jeden tłoczek, średnica fi 60mm. Przeczytaj ten temat od początku
   keleron - 17-03-2012, 18:25
 
 Mam taka prośbę co do zakupu nowych tłoczków możecie mi podesłałac jakis namiar na sklep co sie takimi tematami zajmuje...moje dzisiaj odmówiły posłuszeństwa.
 Szukam tłoczka fi 43mm
 fj_mike - 17-03-2012, 18:39
 
 keleron, pisz do all-parts. Kiedyś u niego kupiłem, ok 40zł.
 ziutoon - 17-03-2012, 18:46
 
 W Warszawie jest sklep na Nowolipie 25, mają też wysyłkę.
 Ja dzisiaj kupiłem zestaw na przód Carix
 
 pokazałem stary tłoczek i sprzedawca dobrał bez problemu i tłoczek i gumy.
 
 koszt około 50 pln za tłoczek i ok 40 za gumy (na podwojny zacisk)
 
 polecam
 keleron - 17-03-2012, 19:47
 
 Dzięki Panowie za pomoc maile wysłałem czekam na odpowiedź w poniedziałek...
 Pozdrawiam
 m6riano - 17-03-2012, 20:21
 
 keleron, masz dwa sklepy w Wawie więc możesz porównać cenowo..;-)
 sipex - 13-06-2012, 06:20
 
 witam Panowie.wczoraj wymieniłem klocki hamulcowe z przodu..przed wymiana odkreciłem zawór  odpowietrzania hamulców żeby wcisną tłoczek .Wszedł dość opornie..po skręceniu wszystkiego i odpowietrzeniu hamluców klocki trą jakby o tarcze
  czy to wina tego że tłoczek nie odbija do końca po odpuszczeniu hamulca?dodam że nic nie cieknie ,jest dużo rdzy na i w tłoczku ale sucho  niechce rozbierac wszystkiego,czy w moim przypadku wystarczy zrobić tak jak mówił kolega Owczar na pierwszej stronie tego tematu?wysunąc delikatnie tłoczek oczyscić go przesmarować schować i powtorzyć tą operacje kilkakrotnie?i czy po wyczyszczeniu przesmarowaniu i po skreceniu wszystkiego tloczek powinien chodzic luźno czy tylko wtedy gdy niema ciśnienia w przewodach hamulcowych(zawór odpowietrzania odkręcony)?proszę o pomoc   polaff - 13-06-2012, 06:32
 
 
 podziwiam inwencję kolegi. Naprawdę. 	  | sipex napisał/a: |  	  | przed wymiana odkreciłem zawór odpowietrzania hamulców żeby wcisną tłoczek | 
 sipex - 13-06-2012, 06:55
 
 tzn?bo nie bardzo rozumiem..
 polaff - 13-06-2012, 07:05
 
 poco wykręcałeś odpowietrznik przy wciskaniu tłoka?
 sipex - 13-06-2012, 08:44
 
 zeby go wcisnac do środka bo nowe klocki grubsze i zacisk niechcial wejsc na miejsce..nieznam sie na tym wiec prosze o wyrozumienie..a co do moich wczesniejszych pytan pomoze ktoś?
 arturj123 - 13-06-2012, 08:51
 
 Teraz kolego najprawdopodobniej czeka Cie procedura odpowietrzania
   Na drugi raz wciskaj tłoczek np. ściskiem stolarskim. A co do problemu prawdopodobnie tłoczek nie odbija poprawnie.
 Jeśli ciężko wchodzi, to możesz spróbować go "rozbujać", poprzez kilkukrotne powtarzanie czynności wciskania tłoczka i wyciągania go pedałem hamulca (ale nie za mocno by płyn nie wyleciał) poczytaj uważnie temat, nie lej byle WD40. Nie zapomnij o przesmarowaniu prowadnic.
 Choć najlepiej rozebrać cały zacisk, a to często się wiążę ze spuszczeniem płynu ham., być może wymianą tłoczka, zestawu naprawczego osłony tłoczka i na końcu odpowietrzeniem.
 fabryka24 - 13-06-2012, 09:35
 
 jak tłoczki ciężko chodzą  to nawet nie kombinuj , wyjmij zacisk  rozbierz   dobrze wyczyść   , wymień  zestaw naprawczy , w inter carsie  ok 20 zł . rozebranie zacisku i złożenie jest bardzo proste nie ma się czego bać  , zacisk tył , http://www.fotosik.pl/pok...488faa9c30.html
 
 |  | 
 |  |