To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Korektor siły hamowania

booohal - 08-06-2012, 22:00

fabryka24, Dzięki za słowa otuchy :) Coś tam na pewno jeszcze popróbuje.
P.S. Użyj czasami przecinka lub kropki. Ciężko się czyta Twoje posty ;)

polaff - 09-06-2012, 07:27

fabryka24 napisał/a:
a jak to nie pomoże to tnij uszkodzone przewody i dorobisz nowe koszt niewielki nie ma co sie przejmować pozdro
odkręć pozostałe, a ten spróbuj z drugiej strony odkręcić - przy pompie. Tylko tym razem porządnym kluczem.
fabryka24 - 04-07-2012, 22:12

Witam , odświeżę trochę temat korektora siły hamowania , Galanty podobno słabo hamują ,w sumie to jest w tym trochę prawdy , ale ja w moim galu trochę usprawniłem hamulce , oto co zrobiłem ( mam tarcze 276 x24 + zacisk 2 tłoczkowy ) seryjnie było tak http://www.fotosik.pl/pok...08cc0cfd32.html , generalnie słabo, po trzech mocniejszych hamowaniach , brak hamowana (dobrze że ręczny chodził ) postanowiłem wywalić zawór porcjowania ( korektor hamowania) tj jego wnętrzności i było tak http://www.fotosik.pl/pok...bc03f57c65.html . Wymieniłem też płyn hamulcowy a że , ciągle było mi mało , wywaliłem całkiem ten zawór i zastosowałem złączki , zregenerowałem tylne zaciski i prowadnice , wymieniłem też tarcze i klocki z tyłu , i teraz jest tak , http://www.fotosik.pl/pok...bd455f21d2.html ,różnica jest bardzo odczuwalna , auto mniej nurkuje przy hamowaniu , wcześniej przy hamowaniu biło na kierownicy (krzywe tarcze przednie ) teraz przestało , nie wiem jakim cudem . Przypadkowi ludzie po małej jezdzie mówią że galant hamuje zarąbiście , moja siostra powiedziała mi, nie hamuj tak mocno, bo mi się aż w głowie kręci . Może , jestem jakiś zboczony na punkcie hamulców , ale teraz ,hamulce jak na seryjne graty , to naprawdę dają radę, do normalnego użytku oczywiście . Bo na coś więcej to tylko swap z evo . Jedynie co zauważyłem to abs ma więcej roboty , przed moimi modami nigdy na suchym i czystym asfalcie , nie włączał się , a teraz przy mocniejszy hamowani ,już działa . Generalnie polecam , ( zobaczymy zimą ) , mam nadzieje że w miarę czytelnie opisałem moje poczynania z hamulcami w galancie , jak by co to pytać na forum , w miare możliwosći odpowiem .POZDRAWIAM
komarsnk - 04-07-2012, 22:21

fabryka24 napisał/a:
Jedynie co zauważyłem to abs ma więcej roboty , przed moimi modami nigdy na suchym i czystym asfalcie , nie włączał się , a teraz przy mocniejszy hamowani ,już działa .POZDRAWIAM

Bo pewnie teraz tył za mocno hamuje i zrywa przyczepność.

fabryka24 napisał/a:
zregenerowałem tylne zaciski i prowadnice

Od tego trzeba było zacząć :biggrin:

Ale gratuluję dobrego efektu :)

fabryka24 - 04-07-2012, 22:42

Raczej nie , przód z rolek mi wyskakuje, a tył nie , to bardziej chodzi o, zrównoważenie ,balans hamulców , ( na mokrym asfalcie łuku, przy hamowaniu nie wynosi na zewnątrz ,robi robotę ) Bez problemu da się prowadzić gala tam gdzie ja chcę z hamulcem w podłodze ( zobaczymy w zimie ) Jak ktoś z MM ma wykres hamulców z galanta 01-03 ,to niech wrzuci dla porównania ,. a tak przy hamowaniu ( tył nie wyprzedza przodu ) spokojnie jest ok
polaff - 04-07-2012, 22:49

fabryka24, moim zdaniem masz rację. Przecież ktoś na forum pisał, że przy 276 nie było zaworu tylko pusty łącznik.
arturj123 - 05-07-2012, 11:01

fabryka24 napisał/a:
teraz jest tak , http://www.fotosik.pl/pok...bd455f21d2.html ,różnica jest bardzo odczuwalna


Jedno pytanie odnośnie wyników


Coś robiłeś z osią przednią ? Wyniki znacznie lepsze niż ostatni pomiar. Ogólnie wyniki wyglądają bardzo obiecująco
Po regeneracji zacisków wywalam ten zawór :finga:

fabryka24 - 05-07-2012, 16:08

Z przednią osią nic nie robiłem , tylko odpowietrzyłem po wymianie płynu, i posmarowałem prowadnice zacisku . Nie długo będę wymieniał tarcze i klocki , już ich koniec się zbliża .
arturj123 - 06-07-2012, 12:21

Jeśli dobrze widzę na tym zdjęciu:


to trzeba połączyć ze sobą rurki 1-3 i 2-4
co wg manuala:



1 - tył lewy
2 - tył prawy
3 - przód prawy
4 - przód lewy

Hugo - 06-07-2012, 13:25

Dzisiaj po pracy jadę na przegląd, ciekawe jak u mnie wypadnie skutecznosć hamulcy po kompleksowej regeneracji wszystkich zacisków oraz wymianie wszystkiego co się dało w hamulcach (oprócz pompy hamulcowej oraz przewodów sztywnych i elastycznych). Auto hamuje fantastycznie, ciekawe co na to przyrządy. Przy okazji: czy mogę poprosić na stacji diagnostycznej o wydruk badania?
KaWu - 06-07-2012, 14:39

Hugo napisał/a:
Przy okazji: czy mogę poprosić na stacji diagnostycznej o wydruk badania?


Prosić zawsze możesz.
A czy Ci da ... :?: :)

fabryka24 - 06-07-2012, 15:31

Diagnosta łaski ci nie robi , jak poprosisz o wydruk to musi ci dać, bez dodatkowej opłaty itp . Ja zawsze biorę wydruk .

[ Dodano: 06-07-2012, 15:34 ]
Dokładnie jak na zdjęciu , prawy przód z prawym tyłem i lewy przód z lewym tyłem . Nic na krzyż . Tak działa http://www.fotosik.pl/pok...1fd07237a4.html

arturj123 - 06-07-2012, 20:49

Wg zdjęcia i opisu z manual-a to jednak jest na krzyż. Przypatrz się uważnie.
prawy tył - lewy przód
lewy tył - prawy przód

booohal - 06-07-2012, 21:54

arturj123, Złe zdjęcie wrzucono.
arturj123 - 06-07-2012, 22:15

Dzisiaj pominąłem zawór i tak właśnie mam dylemat z tym podłączeniem, inaczej w manual-u inaczej "na żywo" trochę problemy z odkręceniem. Ogólnie od siebie polecam zaopatrzyć się w taki klucz:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group