Carisma - Techniczne - [Carisma] Evoscan i kabel VAG KKL-USB /Nie ELM327/
aren195612 - 21-02-2011, 17:01
rinek napisał/a: | a nie sądzisz, że to będzie to samo co u mnie z tym ciśnieniem? |
Myślę że to dokładnie to samo co u Ciebie było, czekam na odzew....
Pozdrawiam
Adrianeo - 21-02-2011, 19:19
Mam prośbę mógłby ktoś zrobić zdjęcia gdzie znajduję się złącze diagnostyczne? Może pierw z widoku kabiny aby wiedział gdzie szukać i potem już dokładniej w którym miejscu bo wczoraj szukałem i myślałem że znalazłem ale okazało się że poprzedni właściciel musiał używać CB bo to co znalazłem to jest głośnik od CB sygnowany przez Nokie jak wyczytałem z numeru seryjnego.
Chodzi mi o zdjęcia wersji gdi (przed liftem) jeżeli to ma jakieś znaczenie.
SHARK1979 - 21-02-2011, 19:45
Adrianeo napisał/a: | Mam prośbę mógłby ktoś zrobić zdjęcia gdzie znajduję się złącze diagnostyczne? |
Też mam przed lift i jak wsiadasz przy prawym kolanie z boku tapicerki w centralnej konsoli
Adrianeo - 21-02-2011, 20:03
A czy trzeba odkręcić ten plastik przy prawym kolanie aby się tam dostać? Bo jedyne co tam widziałem z tego co pamiętam był podajże nawiew na nogi. Czy ktoś mógłby powiedzieć w którą stronę miałbym się kierować względem tego nawiewu abym znalazł to złącze:)?
btw. shark dzięki za numer telefonu;)
SHARK1979 - 21-02-2011, 20:12
Adrianeo napisał/a: | A czy trzeba odkręcić ten plastik przy prawym kolanie aby się tam dostać? | Nic nie odkręcasz wejście widać na tym plastiku
Adrianeo napisał/a: | Bo jedyne co tam widziałem z tego co pamiętam był podajże nawiew na nogi. |
Jest nawiew i kieruj się w stronę do siebie i na tym boczku plastiku tak jest u mnie
Adrianeo napisał/a: | btw. shark dzięki za numer telefonu;) |
proszę bardzo
[ Dodano: 21-02-2011, 20:13 ]
Bo były jeszcze łącza i innym miejscu u mnie jest z prawej str
Saqu - 21-02-2011, 20:16
albo możliwe, że wydaje Ci się że to nawiew jest a to jest złącze diagnostyczne
plecho1 - 01-03-2011, 07:27
Ciekawy temat odnośnie Evoscana oraz ciekawa propozycja odnośnie Carismy:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61196
Moomin - 01-03-2011, 22:46
Faktycznie ciekawe, zwłaszcza, że mam automat. No ale na Śląsk to ode mnie daleko.
kamir - 01-03-2011, 22:49
plecho1, Dobry temat, szkoda tylko, że Galanty a nie Carismy ma kolega obcykane...
plecho1 - 01-03-2011, 22:54
Może ktoś użyczy kompa od Carismy i temat naszych autek też się rozwinie.
sterydzik - 21-03-2011, 11:41
Czy mogę prosić o review moich logow ? Log dla zimnego silnika troszke za krótki pewnie bo tylko 1,5 minutki. Jak trzeba to zrobię nowy. Dziwi mnie położenie przepustnicy. Dosyć skacze, wydaje mi się też, że Cari pali sroooogo tj dużo za dużo. Będe bardzo wdzięczny za wasze uwagi bo sam nie potrafię ocenić czy coś jest źle, dobrze, bardzo źle etc poza podstawowymi rzeczami.
Moje logi
Dodam, że kabelek śmiga oczywiście po zmostkowaniu 1-4 oraz zawsze rozłącza mnie gdy włączę klime :/ Aha, testowałem na maszynie VMWare z klientem XP, z hostem z Ubuntu, komunikacja działa
aren195612 - 21-03-2011, 20:30
Mało tych parametrów żeby cokolwiek powiedzieć.
Do tego co jest zaznacz jeszcze:
AFR Map
Air Flow Hz
Batery Level
Engine Load
Knock Sum
Octane Level
Air Temperature
ICS Steps
Doedytuj:
14.TPS(SUB)
68.EGR step MTR
74.Fuel Press
Idle Position Switch
Z tego co masz wyłącz:
Gear
Fuel Consumption
Injector Duty
Throttle Position- procenty są „nie serwisowe”
Maf Air Scaled
Coolant Temp Scaled
Oxygen Sensor#2- nie masz tej sondy.
Chodzi o to aby aktywne było to co faktycznie potrzebne.
To byłoby takie minimum.
Potrzebne byłyby logi z określonych sytuacji.
Zrób log z ostrzejszej jazdy, popatrzymy jak się trzyma się ciśnienie na WC pod obciążeniem, jak pracuje sonda itd.
Drugi to na postoju-bieg jałowy z momentem odpalenia i tak minimum 6 minut. Gazu nie dotykasz, odbiorniki elektryczne włączone. Koniecznie 6 minut, będzie podgląd przejścia między trybami uwarstwiona/stechiometryczna.
Trzeci, na postoju, 2-3 minuty- stałe 2000 obr.
Testy przeprowadź na ciepłym /80 stopni i więcej/ silniku.
Może wtedy się dać wyciągnąć jakieś wnioski.
Pozdrawiam
volve - 24-03-2011, 15:24
Aren a nie myślałeś kiedyś, żeby może zrobić takie FAQ, jeśli chodzi o parametry zczytywane z GDI ? Tzn. aby napisać w jakim przedziale dany parametr się mieści i jakie mogą być przyczyny gdy przekroczone są te granice. Wiem, duże wymagania, dużo pracy, ale....
sterydzik - 24-03-2011, 22:24
Aren,
Please wrzuc gdzies na publica ten plik data.xml z Evoscana-a (o to chodzi ?) bo za pierona nie moge wyedytowac tych parametrow o ktorych wspomnialem. Powoli zaczelo mnie to wwwww-q-wiecie-co. Chyba urodzilem sie na jakims poligonie atomowym i cierpie na niedowlad prawej polkuli.
Aren... caly cywilizowany swiat bylby Ci mega wdzieczny gdybys zrobil kiedys jakas zapodajke z opisem parametrow co i jak.
P.S. jaki typ ecu mam wybrac ? MUTIII czy OBD-II ?
rysiul - 25-03-2011, 17:48
W oknie(ramce) DeviceSetup powinieneś mieć wybrane OpenPort 1.3x i Mitsubishi MUTIII. Pozycja Select ECU: EFI, Select DTC Method/ECU: MUTII EFI. Aby edytować dostępne parametry klikasz prawym przyciskiem na liście, potem Edit Data Items i wyskakuje okno edycji listy. Do dodania nowego parametru służy przycisk Add New Item, znajdujący się w lewym dolnym rogu okna.
|
|
|