Nasze Miśki - Galant 2,0 elegance 2001 r szwagroz
jacek11 - 09-11-2020, 22:10
Łatwo jest kupić Galanta rozstać się z nim trudniej. Ja jako następcę widzę Lancera. Ale to tylko gdybanie moje takie.
abdul - 10-11-2020, 10:06
Szwagroz, Może pokaż żonie Ufo z dokładkami od Type S/Type R Wtedy to auto dużo lepiej wygląda
Marcino - 10-11-2020, 14:11
Szwagroz napisał/a: | Zastanawiam się czy jest na forum ktoś, kto dłużej jeździ jednym autem. Mojego kupiłem w czerwcu 2010 r. |
Najdłuzej EA jeżdzę obenie chyba ja.... od września 2006r, ciągle jednym i tym samym egzemplarzem !!!
Szwagroz - 10-11-2020, 14:59
abdul, dla niej podstawowa wersja to jarmark na kółkach hehe,
Fragu - 10-11-2020, 15:30
Szwagroz,
https://www.otomoto.pl/of...-ID6DmGgy.html?
https://www.otomoto.pl/of...-ID6DiceC.html?
https://www.otomoto.pl/of...-ID6Dr3EJ.html?
https://www.otomoto.pl/of...-ID6DjHLp.html?
Szwagroz - 10-11-2020, 18:23
Hmm ktoś jeździł? Jakieś opinie?
https://www.otomoto.pl/of...html#ddd19e6097
Fragu - 10-11-2020, 19:20
Szwagroz, znajomy mial, ciągał tym lawete z subaru nawet
Byl ogolnie zadowolony tylko mocy mu brakowało
sampler - 10-11-2020, 20:10
Bo 2.0 benzyna w C5 to będzie taki sam muł jak Galant 2.0. Ale zgodnie z oczekiwaniami będzie tanio i niezawodnie. Minus tej wersji to kiepskie wyciszenie i 5 biegowy manual. Dlatego jak c5 to tylko Diesel. Jest cicho, niezawodnie i dobrze się zbiera.
Ale jak chcesz benzynę to poszukaj lepszej wersji. Polecam HIFI audio, i bixenony. Ten z ogłoszenia to niemal absolutny golas. Nie ma nawet hydro.
Tu masz najciekawszego benzyniaka w C5:
https://www.otomoto.pl/of...ml#gallery-open
Fajna wersja z pełną prawdziwą skórą no i 3 litrowa V6 z 6 biegowym AISINem. Silnik niezawodny, dobry pod LPG. Banan na twarzy zapewniony. Nie wiem czy budzet udźwignie niestety
jacek11 - 10-11-2020, 20:21
Czyli że ropniak ma lepsze wyciszenie niż benzyniak ? Skąd takie przypuszczenia ?
sampler - 10-11-2020, 20:28
Bo znam te auta na wylot. Po prostu inne bebechy do wyciszenia. Dwulitrówka ma też fatalną skrzynię. Manual 5 biegowy powyżej 110 już wchodzi na dokuczliwe obroty a automat to stary 4 biegowy ZF. 3.0 będzie ok bo to exclusive (podwójne szyby lepsze materiały wyciszenia). Ale osiągi odstają od Diesla.
jacek11 - 10-11-2020, 21:30
Czyli taki motoryzacyjny rasizm
Marcino - 12-11-2020, 09:16
Nie no... 2.0 140 koni z 5 biegową skrzynią to jest słabo trochę, bo silik przy 140km/h się wysoko kreci. Mialem w 307sw to wiem. Z czasem lubi brać olej, lpg znosi dobrze. Jeśziłęm C5 z 1.8 to też podobnie, choć wraznie komfortu jest mimo ze nie ma zawiesznia hydro.
Celuj w V6 jak juz
Szwagroz - 12-11-2020, 14:39
Dzięx za porady. Teraz wiem jeszcze mniej niż wiedziałem na co się przesiąść. Mało km rocznie robię, te 140 km/h to zdaża mi się może ze 2 razy w roku osiągnąć. Wyrosłem z bycia pierwszym pod światłami, ale fakt, te 140 koni to minimum jakim się zadowolę.
Hugo - 12-11-2020, 16:43
Szwagroz, kupuj coś amerykańskiego z V8 pod maską jak mało jeździsz. Frajda z jazdy murowana.
Szwagroz - 12-11-2020, 18:19
Hugo, jeszcze większa z dłubania w garażu, z tym budżetem to nie poszaleje. A może takiego mietka https://www.otomoto.pl/of...html#6d756eb8e1
|
|
|