To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mój biały pancernik :)

Misiek :) - 24-12-2010, 16:48

co do spalania, to i tak taniej, niż na PB. Tutaj zamieszczam wyniki spalania, i wiadomo, że mniej=taniej, a jak się ma lpg to oznacza iż czasem się patrzy na koszty.
Co do jazdy, to prawie nigdy nie przyspieszam słabiej niż 3/4 wciśnięcia, mam ciężką noge, ale nie szaleje po rozmowie z dr. Maretzky85,
Co do obrotów staram się jeździć do 4tyś a 5 tyś nie przekraczam częściej niż raz na tankowanie na max 1,5 sek.
Silnik zawsze przed jazdą się nagrzewa.
Ale nie wytrzymałem ostatnio, i golfa 3 benzyne z buczącym wydechem objechałem. Widać, że koleś miał ładne przyspieszenie, ale jego mina bezcenna. Wtedy obroty nie doszły do czerwonej kreski. to było starsze tankowanie, nie ostatnie.
A co do korków na szczęście mało w korkach jeżdze. Moja praca jest popołudniami i korki staram się omijać.
P.S.
Kocham to auto :D Mina kierowców w kilkuletnich samochodach którzy się prężą i męczą a ja w takim wiekowym musnę gaz i lepszy efekt.
Jak już kiedyś pisałem, mam auto które sprawia mi przyjemność nie za..... zasuwaniem a zwykłą jazdą.
Jeszcze raz dziękuje Markowi i Martynie :D

koszmarek - 24-12-2010, 16:59

Misiek :) napisał/a:
Jeszcze raz dziękuje Markowi i Martynie :D


:shock: :shock: a mnie za co? To Marek ratuje Gala :)

Wesołych i do stołu :)

mkm - 24-12-2010, 18:32

2 litrówka w tych Galantach mocą też raczej nie porywa. Są wyjątki, ale „normalne” wersje są mocno przeciętne - czyli sa niewysilone. :wink:
113 KM z silnika 1.6 w pełni cywilnym aucie powoduje, że uważam, że jest wysilony, przynajmniej bardziej od 90-cio konnego kontynuatora :wink:
Zwróć uwagę, że jest to zwykłe - podkreślam : zwykłe auto… nie gti, turbo itp.
Hubeeert napisał/a:
TAK. 4G92 jest niewysilony :P

Jak tak piszemy to ja napiszę tak: Zwłaszcza 4G92 z Mivec-iem jest niewysilony… :badgrin:

rosomak1983 - 24-12-2010, 19:13

Hubeeert napisał/a:
mkm napisał/a:
Czy ja wiem czy taki niewysilony...
126KM z 1.6 2 4G61 N/A wystarczą? TAK. 4G92 jest niewysilony :P

nałóż głowcie z dwoma wałkami a 4g61 zostanie daleko w tyle...

Misiek :) - 24-12-2010, 19:44

koszmarek napisał/a:
:shock: :shock: a mnie za co? To Marek ratuje Gala :)

też namawiałaś mnie na pancernika :)

mkm napisał/a:
2 litrówka w tych Galantach mocą też raczej nie porywa. Są wyjątki, ale „normalne” wersje są mocno przeciętne - czyli sa niewysilone. :wink:

nie mówie, że każde auto objeżdzam, ale jak dla mnie daje radę. Mogę porównać z ca4a czyli coltem 113 kucy. Wg mnie zbliżone osiągi jak auto puste, a jak załadowane to gal wygrywa :)
A co do silnika nie chce mieć wysilonej jednostki, tylko auto z przyzwoitym przyspieszeniem, które mnie zadowoli.
Co prawda lacer Evo z 600KM może być za mało, ale ja potrzebuje auto na codzień. Jeśli bym miał mieć auto do zabawy i patrzył bym na osiągi to bym składał CC4A i silnik 4g63t czyli całko z napędem 4x4 i silnikiem około 250 kucy. Nawiasem mówiąc sądze, że 4g63 by wytrzymało 800 kucy, ale wtedy spalanie i żywotność by strasznie straciły

rosomak1983 - 24-12-2010, 19:57

Misiek :) napisał/a:
Nawiasem mówiąc sądze, że 4g63 by wytrzymało 800 kucy

6 bolt ponoc (jedynie tłoki pasujedac kute) mozna dociagac do 600kM na seryjnym wale i korbach... w Stanach chyba to sprawdzone, niewiem ja tylko słyszałem.
Co do 4g92 w serii sprawuje sie mega rewelacyjnie niezawodnie i optymalnie na codzien

Misiek :) - 24-12-2010, 20:03

rosomak1983 napisał/a:
6 bolt ponoc (jedynie tłoki pasujedac kute) mozna dociagac do 600kM na seryjnym wale i korbach... w Stanach chyba to sprawdzone, niewiem ja tylko słyszałem.

profesjonalista wie, że zmiana mocy (większa niż 10%) pociąga za sobą następne zmiany w układzie przeniesienia napędu, hamulców, silnika itp...
wytrzymuje, ale widziałem filmik jak kolesiowi po małym wybuchu wygina maskę i błotnik.
Pozatym mój Pancernik ma hamulce które uważam że są, ale nie jest to żyleta. Mało im brakuje do spowalniaczy, więc większa moc by wymagała mocniejszych hamulców.

Wszyc - 24-12-2010, 23:35

rosomak1983 napisał/a:
6 bolt ponoc (jedynie tłoki pasujedac kute) mozna dociagac do 600kM na seryjnym wale i korbach...


hahaha ale tu bajki świąteczne się opowiada widzę :D :D chyba żadna seryjna 2.0 litrówka na tym globie tego nie zniesie :P jak bebechy wytrzymają 300KM to już znaczy że św. Krzysztof nad Tobą czuwa ale to i tak już tykająca bomba zegarowa :D

Misiek 4G63 wytrzyma i pewnie 1,5 tyś KM tylko pytanie co tam jeszcze z tego silnika zostało oryginalnego farba na bloku? :D :D :D

rosomak1983 - 24-12-2010, 23:48

Wszyc napisał/a:
chyba żadna

no wiec masz jakies potwierdzenie tego ? 600 to moze byc rzeczywscie przesada ale Daniel co ma colta EVO własnie twierdzi ze 6 bolty to to samo (albo ta sama wytrzymałosc) co w gsxach z turbem które spokojnie bez zakucia ciagniesz do ponad 300
ja dopiero sie orientuje w temacie wiec nie wiem jak naprawde jest, na forum eclipse z X-project tez pisali mi ze do 300 wytrzyma. Wiec Wszyc potwierdz mi skad masz takie info.

PS 4g63 w stanach sa po 1400kM bloku chyba nie wymieniali bo wtedy byłby to juz inny silnik nie...

Wszyc - 24-12-2010, 23:52

nie wiem może jakiś koncern typu cosworth coś kiedyś takiego stworzył :D ale 4G63 zapomnij dobry silnik ale nie róbmy z niego bóg wie czego "jakoś" to się trzyma ale bez przesady :D to nie produkt manufaktury :P
Misiek :) - 24-12-2010, 23:53

Wszyc napisał/a:
chyba żadna seryjna 2.0 litrówka na tym globie tego nie zniesie

to co miały evo 400hp?? może 2,5 v6
blok seryjny, reszta robiona

Wszyc - 24-12-2010, 23:54

400 a 600KM to różnica Misiek i to nie wiesz ile tyś zł kosztująca :D

Zresztą gadanie nie wiem o czym to ma być gadamy co gdzie co ma? czy gadamy o 4G63 Twoim :P a wierz mi ma on nie wiele wspólnego z tym z EVO :D i to nawet tym z EVO I - III :D

Misiek :) - 24-12-2010, 23:56

Wszyc napisał/a:
hahaha ale tu bajki świąteczne się opowiada widzę :D :D chyba żadna seryjna 2.0 litrówka na tym globie tego nie zniesie :P jak bebechy wytrzymają 300KM to już znaczy że św. Krzysztof nad Tobą czuwa ale to i tak już tykająca bomba zegarowa :D

Wszyc napisał/a:
400 a 600KM to różnica Misiek i to nie wiesz ile tyś zł kosztująca :D

więc 400 zniesie, a 600.... jak będe miał finanse to sprawdze :P
ale prosze nie róbmy offtopicu, bo to temat o moim pancerniku i jego bolączkach i sukcesach

Hubeeert - 25-12-2010, 00:09

Gdzie EVO, gdzie GSX. Zejdźcie na ziemię...
rosomak1983 napisał/a:
nałóż głowcie z dwoma wałkami a 4g61 zostanie daleko w tyle...
mkm napisał/a:
ak tak piszemy to ja napiszę tak: Zwłaszcza 4G92 z Mivec-iem jest niewysilony…

Po wuja wam ta napinka?
4G92 16V SOHC 113KM
4G61 16V DOHC (nie było SOHC) jednostka starsza o lata świetlne ;-) 126KM. Przy okazji podkwadratowa czyli o skoku mniejszym niż średnica tłoka. Ten silnik zniesie 9000 obr. Co by było gdyby na niego założyć MIVEC? :D
Po założeniu małego turbo i lekkim odpręzeniu moment obr wzrósł do 191Nm i przenósł się na 3000 obr. Nie było intercoolera, korby, wał i reszta zostały te same. Róznice to tłoki, zawory i szukaj bo juz o tym pisałem.
Udowadnianie mi, że N/A is the best - mija się z celem :twisted:


Przy okazji - Misiek pomyliły Ci się fora - to nie jest strirajsing.org tylko mitsumaniaki. Kontynuacja o objechanych spowoduje określone konsekwencje.

Wszyc - 25-12-2010, 00:09

Misiek :) napisał/a:
więc 400 zniesie, a 600
nie zniesie haha :D Twój silnik z EVO ma tyle wspólnego co mój diesel z Twoim silnikiem :P ( a wież mi ma wspólnego dużo :D ) nie sugeruj się EVO bo to w ogóle inna bajka że masz to samo napisane na pokrywie zaworów nie czyni tego silnika lepszym :P

No ale koniec dywagacji o mocy :P jak będziesz sam chciał podnosić moc to zderzysz się prędzej czy później z chłodnymi realiami :D a puki co życzę bez awaryjnej i spokojnej jazdy na tym co masz :) i polecam zostać przy tym co jest do końca życia tego Galancika ;)

Hubert dobrze gada :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group