To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - E39A Love Story cd....

rosomak1983 - 29-03-2012, 10:01

xcracing, amory do złudzenia przypominaja moja z eclipe 4x4... Ciekawe czy by spasowały zamiennie...
xcracing - 29-03-2012, 15:57

rosomak1983 napisał/a:
xcracing, amory do złudzenia przypominaja moja z eclipe 4x4... Ciekawe czy by spasowały zamiennie...

Nie wiem jakie są różnice, ale wg Kayaby przednie do Eclipsa 1g 4x4 pasują takie same jak do Galanta E30 2wd. Do Galanta 4x4 do ok połowy 1990 roku są inne a poktórymś tam miesiącu 1990r jeszcze inne. Nie wiem czy różnią się one uchwytami na przewody hamulcowe, wartościami tłumienia, może skokiem. Do mojego Gala pasują też przednie amortyzatory z Evo VII-IX ale otwory mocujące do zwrotnicy są w nich trochę większe.

deejay - 29-03-2012, 20:01

xcracing napisał/a:
Z resztą będę się chciał umówić do Ciebie na ich wymianę to pogadamy


Z przyjemnościa je wymienię :)

deejay - 29-03-2012, 20:03

xcracing napisał/a:
Z resztą będę się chciał umówić do Ciebie na ich wymianę to pogadamy


Z przyjemnościa je wymienię :)
Od czasu remontu silnika , dawno nie majstrowałem przy tym autku :P :mrgreen:

BeNeK - 29-03-2012, 21:31

xcracing, a może springi Weitec ?? A tak wgl to zawieszenie nie będzie pasować od 1g GSX ?? Gdzieś widziałem parę aukcji z zawieszeniem i pisało ''Eclipse GSX/Galant 4WD'' nie wiem jak to jest ... A amorki oryginalne można dać do skrócenia i w zestawieniu z obniżającymi springami powinno wyjść jakieś przyzwoite budżetowe zawieszenie :)
pzdr.

rosomak1983 - 30-03-2012, 01:48

BeNeK napisał/a:
A tak wgl to zawieszenie nie będzie pasować od 1g GSX ?? Gdzieś widziałem parę aukcji z zawieszeniem i pisało ''Eclipse GSX/Galant 4WD'' nie wiem jak to jest ...

kształt jest bardzo podobny, i wg mnie prawdopodobnie by pasowało.
Płyta podłogowa ponoc ta sama...

xcracing - 05-04-2012, 18:42

Miałem nie wymieniać sprężyn ale zdecydowałem, że jak już się brać za zawieszenie to kompleksowo. Wobec braku sportowych odpowiedników kupiłem sprężyny Kayaby,
Jest trochę ryzyko co do tylnych, wg większości sprzedawców te które kupiłem pasują do 4x4, wg katalogu Kayaby pasują tylko do 2wd, a do 4wd nie występują.
Wyjdzie wszystko w "praniu" :biggrin:


Udało mi się wreszcie zdobyć tylną szybę z otworem na wycieraczkę.
Transport był możliwy dzięki pomocy kolegów Fragu, Meydey000 i nie mitsumaniakowi - Danielowi. Wielkie dzięki chłopaki!
Szyba już zamontowana, klej schnie.

xcracing - 14-04-2012, 21:52

Dziś po wizycie u Bartka - Deejay'a zostało wreszcie zamontowane nowe zawieszenie.
Jak się okazało jedna ze sprężyn z tyłu była pęknięta a amortyzatory (najprawdopodomniej nie wymieniane jeszcze od 1988r) nie tłumiły (szczególnie przód) już prawie w ogóle.
Stary zestaw, jeszcze z napisem Mitsubishi na korpusie amortyzatora:



Nowy komplecik P+T:



A tu już zamontowane przez Bartka (tylne, pomarańczowe wyglądają nieźle :biggrin: )





Po wymianie samochód stoi wyżej o jakieś może 3 - 4 cm co mi akurat nie przeszkadza.
Pokonywanie nierówności, jazda w zakrętach, reakcje samochodu są świetne. Mimo, że nie jest to zawieszenie sportowe to w porównaniu ze starym jest super.
Całą drogę z warsztatu gęba mi się cieszyła :mrgreen:

robertdg - 14-04-2012, 21:56

xcracing napisał/a:
Całą drogę z warsztatu gęba mi się cieszyła :mrgreen:
Pozbył się piniędzy i jeszcze zadowolony :P
rosomak1983 - 14-04-2012, 22:01

Amory i sprezyny wygladaja kropka w kropke jak w eclipse 4x4...
A sprezyny powinny jeszcze delikatnie siasc po przejechaniu do 1000km.

Krzyzak - 14-04-2012, 22:32

xcracing napisał/a:
Całą drogę z warsztatu gęba mi się cieszyła
miałem tak samo w E3 - zmiana kolosalna
za to wymiana amorów w EA nic nie zmieniła w odczuciach z jazdy - pomimo, że przednie praktycznie nie istniały...

xcracing - 15-04-2012, 07:22

rosomak1983 napisał/a:
Amory i sprezyny wygladaja kropka w kropke jak w eclipse 4x4...

Chyba rzeczywiście są z zewnątrz takie same, skoro mają inne numery to mogą się różnić długością skoku i tłumieniem. Ale jeśli nawet to różnica z Eclipse 4x4 nie powinna być duża.
Deejay mówił, że wyglądają identycznie ja w jego E33.

Krzyzak napisał/a:
za to wymiana amorów w EA nic nie zmieniła w odczuciach z jazdy - pomimo, że przednie praktycznie nie istniały...

Mimo całej mojej sympatii do EA, to przez skomplikowanie zawieszenia może i komfort jazdy się polepszył ale w E3 cały układ jest bardziej bezpośredni, przewidywalny, no i ta radość z jazdy :biggrin:

xcracing - 21-04-2012, 08:32

Pojawił się ostatnio na alledrogo oryginalny, nowiutki tłumik końcowy do mojego Miśka (wersje 4x4 miały inne tłumiki niż 2WD) za 50 złociszy.
Mimo, że planuję w przyszłości sportowy wydech to nie mogłem nie kupić tego :biggrin:



A taka jest wysokość Galanta z nowym zawieszeniem



Mam jeszcze takie pytanko, czy ktoś wie; może zmierzyć jaka jest średnica otworu na wycieraczkę w tylnej szybie Galanta EA kombi, ewentualnie innych Miśków z wycieraczką tylnej szyby w niej zamontowanej?
Poszukuję takiej uszczelki montowanej w szybę w miejscu gdzie przechodzi przez nią silniczek wycieraczki. Muszę dobrać z jakiegoś samochodu.

deejay - 22-04-2012, 12:52

Widzę że na nowych amorkach i sprężynach auto "stoi" idealnie :)
rosomak1983 - 22-04-2012, 15:04

Dokładnie w sam raz stoi IMO.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group