To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Rolka zwrotna paska wieloklinowego

DziadekMirek - 15-04-2012, 14:45

Przy okazji wymiany rozrzadu, dalem wymianic tez paski (oba, dluzszy i krotszy, laczacy pompe wody) w moim EA2A.
I piszczy..;(
Wkurza mnie to, pasek mitsuboshi i jednak jakby za dlugi (ten dluzszy). Mechanik namawia mnie na wymiane na Boscha. I pewnie tak zrobie. jesli znow bedzie piszczec, zaczne szukac przyczyny w rolce.

Hugo - 16-04-2012, 08:42

DziadekMirek witaj w klubie :mrgreen:
DziadekMirek - 16-04-2012, 09:32

przed wizyta w warsztacie nie mialem zadnych, ale to absolotnie zadnych zastrzezen do mojego samochodu. teraz piszczy, wyje, buczy...co mnie podkusilo zeby oddac auto takim papudrunom?
SirSinner - 16-04-2012, 18:13

SirSinner napisał/a:
Ja jeżdżę puki co 2 tydzień i jak na razie uwag brak.

Tulejkę mam tak skonstruowaną że w razie W w 5 minut łożysko mam wymienione na nowe.


A ja chciałem sprostować, bo kupione polskie łożysko po 2 tygodniach szlak trafił i wymieniłem już na KOYO 6007 ZZ C3.
Bo jak wyczytałem w tych warunkach 2RS może się za bardzo grzać. Zresztą oryginalne na rolce było podobne. Po przejechaniu 1000 km jest cacy :)

KaWu - 17-04-2012, 12:36

DziadekMirek napisał/a:
Mechanik namawia mnie na wymiane na Boscha


Czyli mmoze byc tak ze to bedzie Gates :P

ALEX-77 - 10-05-2012, 17:19

Ja też własnie kupiłem u Japaneze dwie rolki napinajace jedną (originalna 210zł) do paska alternatora a druga do paska wspomagania i to jest własnie ten plastikowy mniejszy średnicą zamiennik koszt 80zł na łożysku NSK .
deejay - 10-05-2012, 21:09

DziadekMirek napisał/a:
Przy okazji wymiany rozrzadu, dalem wymianic tez paski (oba, dluzszy i krotszy, laczacy pompe wody) w moim EA2A.
I piszczy..;(
Wkurza mnie to, pasek mitsuboshi i jednak jakby za dlugi (ten dluzszy). Mechanik namawia mnie na wymiane na Boscha. I pewnie tak zrobie. jesli znow bedzie piszczec, zaczne szukac przyczyny w rolce.


Zle naciagniety pasek , juz pisałem o tym problemie w innym temacie .

szuflada - 13-09-2012, 13:06

alore, czy ktos moze mi powiedziec czy rolki skf vkm 65062 lub ashika 129-05-517 przy pasuja do 2,5 v6 rocznik 99?
marcinzam - 20-09-2012, 23:35

Pojawiła się wkońcu rolka firmy SKF VKM 65062 w cenie 60 zł :D do EA2A/W http://www.arwit.pl/WPTow...&k=&g=&p=&n=&t=
grzesiopaka - 17-11-2012, 10:55
Temat postu: problem ze wspomaganiem
Witam.Może ktoś podpowie bo nie wiem gdzie szukać pomocy,chodzi mi o problem z piszczącym wspomaganiem w moim miśku.Na zimnym silniku przy minimalnym ruchu kierownicą piszczy a koło kierownicy delikatnie blokuje i kręci się że tak powiem stopniowo.Podniosłem klape i zauważyłem że przy maksymalnym skręcie koło pompy wspomagania blokuje a pasek się kręci.Od czego powinienem zacząć ??? Proszę o jakieś rady.
swinks_UK - 17-11-2012, 13:26

Zacznij od wymiany pompy :wink:
robertdg - 17-11-2012, 17:26

Zacznbij od sprawdzenia naciągu paska luźny będzie się ślizgał, kilkukrotnie poślizgniety pasek nadaje się na śmietnik
hilfiger - 27-12-2012, 16:08

Do Galanta z silnikiem 2.0 pasuje rolka o numerze VKM 65034. Jest taka jak oryginał, z tym że łożysko jest wyjmowalne. Łożysko zamontowane to GMB. Ja za rolkę zapłaciłem 73 zł, najtańszą jaką znalazłem w sieci.
maximus84 - 27-12-2012, 20:50

Witam,
panowie ja się podłącze bo może uzyskam u was odpowiedź jestem po wymianie sprężarki klimy i rolki od wspomagania. Silnik mam 2,5 V6 i teraz musze wymienić koło pasowe wału korbowego problem w tym, że nie wiem w którą stronę odkręca się śrubę trzymającą to koło a nie chce niczegu urwać podpowie mi ktoś.
pozdrawiam

deejay - 27-12-2012, 20:53

maximus84 napisał/a:
Witam,

panowie ja się podłącze bo może uzyskam u was odpowiedź jestem po wymianie sprężarki klimy i rolki od wspomagania. Silnik mam 2,5 V6 i teraz musze wymienić koło pasowe wału korbowego problem w tym, że nie wiem w którą stronę odkręca się śrubę trzymającą to koło a nie chce niczegu urwać podpowie mi ktoś.

pozdrawiam


Gwint standardowy kręcimy prawo , ale uprzedzam moga być problemy , nie zawsze jest tak łatwo :wink: .
Najlepiej bdb klucz pneumatyczny min 600 Nm i powinno puscic .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group