To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avance

Krzyzak - 03-05-2012, 22:28

patrząc na to, że niemal każde V6 manual ma ten problem, to w ciemno można stawiać na skrzynię
major - 03-05-2012, 22:31

heh to u mnie jest tak samo :( jak puszczę sprzęgło słychać jak huczy jakieś łożysko(łożyska) :?
Hugo - 03-05-2012, 22:35

Matejko napisał/a:
tos mnie pocieszyl...
Ja bym się zmartwił :P
Matejko - 04-05-2012, 09:57

Cytat:
Ja bym się zmartwił :P


no to sie martwie
jeszcze najbardziej dobija brak drugiego auta

Owczar - 04-05-2012, 09:58

Jak kupisz łożyska wcześniej, to w jeden dzień do zrobienia :)

Ja wymieniałem przy okazji oporowe i rzecz jasna oba na wałku sprzęgłowym.

Matejko - 04-05-2012, 12:04

no tak ale nie wiem jakie lozyska padly,
Owczar,
byly ogolnie dostepne w sklepie z lozyskami czy jakis specjalny wytwor ??
drogie ??

Owczar - 04-05-2012, 12:08

Ja brałem od Japaneze. Łącznie 300zł plus uszczelniacze na półosie i wałek sprzęgłowy.

Opisz dokładnie co się dzieje. Padnięte łożyska odzywają się głównie podczas przyśpieszania. Przy jednostajnej prędkości są dużo cichsze. Dodatkowo sprawdź czy podczas jazdy, jak lekko wciśniesz sprzęgło to czy dźwięk ustaje. Musisz wcisnąć tak by docisnąć łożysko oporowe, ale nie wysprzęglić.

Matejko - 04-05-2012, 12:59

dzwiek jest slyszalny w zakresie od momentu ruszenia do jakis 2000obr/min na kazdym biegu, przy jednostajnej jezdzie takze jest slyszalny
dzwiek nie jest jednostajny tylku taku łu łu łu łu łu :mrgreen:

deejay - 04-05-2012, 13:11

Układ różnicowy tez się kończy tzn łożyska , Matej proponuje wymienić kpl łożysk w skrzyni biegów plus oczywiscie nowy olej , bo jak zmienisz jedno lub dwa to i tak w przyszłosci nastąpi czas na reszte , a robota i tak jedna więc pomysl i dołoz 200 zł na resztę łozysk :wink:
Owczar - 04-05-2012, 13:13

Komplet wszystkich łożysk to będzie pewnie coś koło 1k... Jeśli hałas jest zależny od obrotów silnika, to mechanizmu różnicowego bym nie podejrzewał.
deejay - 04-05-2012, 13:24

Owczar napisał/a:
Komplet wszystkich łożysk to będzie pewnie coś koło 1k... Jeśli hałas jest zależny od obrotów silnika, to mechanizmu różnicowego bym nie podejrzewał.


Marcin jesli hałas wystepuje np przy przyspieszaniu na każdnym biegu to na 100% łożyska układu róznicowego sie kończą , jesli hamujemy silnikiem to hałas zanika .

Anonymous - 04-05-2012, 13:25

Matejko, kup skrzynię u Malika a starą zregeneruj jak będzie już na stole, po sprzedaży będzie to najbardziej opłacalna opcja.
Owczar - 04-05-2012, 13:41

Ale występuje tylko do 2 tys obrotów. Różnicowy by się zachowywał inaczej wraz ze wzrostem prędkości.
Matejko - 04-05-2012, 14:31

deejay napisał/a:
jesli hamujemy silnikiem to hałas zanika .


jak hamuje silnikiem to dzwiek sie nasila

Owczar napisał/a:
Ale występuje tylko do 2 tys obrotów. R


do tylu jest slyszalny ale wydaje mi sie ze powyzej poprostu silnik zaglusza

i z tego co kojarze to przy jezdzie do tyłu jest cisza

Owczar - 04-05-2012, 14:48

Cytat:
jak hamuje silnikiem to dzwiek sie nasila


W dieslu miałem to samo. Skrzynia wręcz rzęziła.

Matejko napisał/a:
do tylu jest slyszalny ale wydaje mi sie ze powyzej poprostu silnik zaglusza


Ale tak czy inaczej nie jest zależny od prędkości.

Łożyska na różnicowym w galu padają bardzo rzadko. W 95% padają te na wałku sprzęgłowym. Część osób wymienia tylko uszkodzone, część oba na wałku, a bardzo mała część wszystkie.

Tylko jednego nie polecam wymieniać. Jedynie parami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group