To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Geometria kół - problemy ze zbieżnością - Lancer CYxA

plecho1 - 13-01-2014, 15:45

Tylko przy przekładaniu na wieloklinie nie zawsze uda się idealnie ustawić a dodatkowo trzeba odłączać akumulator przed demontażem poduszki powietrznej jeśli taka jest na wyposażeniu.
Trik - 13-01-2014, 16:08

http://forum.mitsumaniaki...ight=kierownica
Podobny temat już był, można by spiąć.

Greku1410 - 13-01-2014, 17:29

zmiana kół nic nie da bo robiłem to już 3razy i nie ma znaczenia czy to zimowe 16 czy letnie 17 lub 18

A u mnie zbieżność była robiona i to podobno nie jest wina geometrii, chyba że faktycznie nie chciało im się grzebać

robertdg - 13-01-2014, 18:12

Podjechać na stacje diagnostyczną, sprawdzić luzy na zawieszeniu i układzie kierowniczym, jezeli wszystko wyjdzie w porządku, to sprawdzić zbieznośc osi przedniej i tylnej, w przypadku odchyłek trzeba prawidłowo nastawić zbieznośc tyłu i przodu i zrobić ponowną kalibracje na maszynie i porównać wyniki, jezeli wyniki sie zmienią to poprawić nastawienie zbiezności. Może być tak, że było najechane kołem na krawęznik i poddał się któryś element zawieszenia, zbieznośc jest w tolerancji ale wystarczy że jedne koło w osi będzie na skrajnej tolerancji i kierownica nie będzie prosto.
MrPawel - 15-01-2014, 12:11

Update: Po waszych wskazówkach zdecydowałem, że nie będę kombinował z oponami. Umówiłem serwis na 20.01 także dam znać ile kosztowała ta naprawa oraz co zostało zrobione.

[ Dodano: 22-01-2014, 14:40 ]
Tak jak obiecałem piszę o rezultatach.
ASO naprawiło moją krzywą kierownicę, jest już idealnie prosta :)
Koszt naprawy około 160zł choć była ta praca robiona przy przeglądzie i innych naprawach także koszt tylko tej pracy może być inny.

Na fakturze widnieje pozycja:
Geometria zawieszenia pomiar + regula 150,22 zł

Została też wymieniona część:
Tuleja gum. stab. tył 70,60zł
która może miała coś wspólnego z tym tematem.

Prace wykonane w
Centrum Motoryzacyjne Toruńska
ul. Krasnobrodzka 5
03-214 Warszawa

krzysztof1904 - 30-10-2014, 16:21

A tak przy okazji, jak reguluje się kąt koła z tyłu, bo kąt nachylenia mam tak duży, że zbiera mi opony od środka ?
Trik - 30-10-2014, 16:42

O ile pamiętam, na łączniku wahacza jest śruba z mimośrodem, nie mam jednak pewności. W poniedziałek miałem robioną geometrię kół po wymianie tulei gumo-metalowych i łączników wahaczy.
tomekrvf - 12-11-2014, 21:36

Pochylenie nie jest regulowane z tyłu. Tylko zbieżność
michaello - 05-01-2015, 14:55

Końcówka drążka kierowniczego 4422A018 - zamiennik jakiej firmy polecacie. (ASO 210 zł/szt).
Hubeeert - 05-01-2015, 16:41

Febi, Lemforder, RTS,
michaello - 05-01-2015, 20:55

Hubeeert napisał/a:
ebi, Lemforder, RTS,

:occasion5:

Hubeeert - 07-01-2015, 10:07

Dla porządku - wymień obie, ustaw zbieżność i tyle ;)
tyku - 07-01-2015, 11:10

Hubeeert, Jak te zamienniki mają się do oryginału(jakość produktu) :?: Cena to oczywista sprawa, ale ja chciałbym mieć produkt najlepszej jakości. :P
Hubeeert - 07-01-2015, 12:30

tyku MMC nie produkuje tych części tylko kupuje od najtańszego dostawcy więc... Zresztą producentów części do zawieszeń nie ma tak dużo, zmienia się tylko opakowania.
Ja nie mam z nimi problemu.

tomaszekk7 - 07-01-2015, 15:10

Ja zakładałem firmy 555 (japońskie) koszt 60 zł. Uważam,że nie ma co przepłacać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group