To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Zloty i Spoty - ZLOT 2013 - dyskusja

moniaquba - 08-09-2012, 23:47

Chłopaki ja tylko zasugerowałem :)
Wyśpię się wszędzie :mrgreen:

Misiek :) - 08-09-2012, 23:48

moniaquba, moje stwierdzenie było też do innych klubowiczów.
vendetta - 09-09-2012, 00:03

Ja myślę, że Wawrzka była optymalna. Nasz klub to nie 18latkowie w sportowych brykach którzy śpią na trawie (a tacy też byli i nie neguję :) ) tylko klub ze średnią wieku 30 i w dużej większości ludzie z dziećmi i spanie pod namiotem to jednak nie dla nas.
Tylko nie przesadzajmy nie musi to być 5 gwiazdkowy hotel :)

moniaquba - 09-09-2012, 00:40

Mi właśnie chodziło o to - o czym mówi vendetta :)
mjsystem - 09-09-2012, 07:14

Misiek :) napisał/a:
Ja powiem tak:
Łatwiej jest często dogadać się w sprawie szczegułów (czasem istotnych zczegułów) jak się z kimś rozmawia. Policja może mieć sugestje co do kolumny i rozmawiając przy mapie szybko można dojść do kompromisu.
Pozatym warto wg mnie przejechać trasą kolumny i zobaczyć choćby czy są pobocza aby kolumna nie utrudniała za bardzo ruchu


Misiak zgadzam sie, ale samo zezwolenie i wstępne negocjacje mozna załatwic pisemnie i werbalnie, przyjazdów nie musi być 5, wystarczy 1-2 w roku i jeden na tydzień przed zlotem? Poza tym jak juz pisałem Martin spędzi tak kilka dni jesienią i na pewno pomoże wstępnie.

Jaro1974 - 09-09-2012, 09:15

Dla mnie warunki noclegowe na Wawrzce były ok pomimo tego że byłem z całą rodziną. Po drugie to z piątku na sobotę spałem tylko cztery godziny bo resztę czasu zajęła mi integracja :mrgreen: zresztą z soboty na niedzielę niewiele dłużej spałem więc w zupełności jest mi obojętne na czym i gdzie śpię. Liczy się dobra zabawa w doborowym towarzystwie i tego się trzymam.
bastek - 09-09-2012, 09:46

kolejne myślę 4-6 osób na tydzień by sie piało. i ci, co przyajdą wczesniej, obligatoryjnie do roboty przy organizacji się zaprzęgną... morze mi się podoba
iruszaks - 09-09-2012, 13:05

Witajcie!
Jeżeli zlot odbędzie się w Łebie, to ja z "masą" wyrażamy chęć, aby zorganizować to wspaniałe wydarzenie. Oczywiście liczymy na WIELKĄ pomoc wszystkich chętnych, przede wszystkim tegorocznych organizatorów. Mamy 60 km do Łeby, więc nie jest to wielki problem.

mjsystem - 09-09-2012, 13:09

iruszaks napisał/a:
Witajcie!
Jeżeli zlot odbędzie się w Łebie, to ja z "masą" wyrażamy chęć, aby zorganizować to wspaniałe wydarzenie. Oczywiście liczymy na WIELKĄ pomoc wszystkich chętnych, przede wszystkim tegorocznych organizatorów. Mamy 60 km do Łeby, więc nie jest to wielki problem.



:biggrin: BRAWO!!!

Misiek :) - 09-09-2012, 13:42

iruszaks napisał/a:
Oczywiście liczymy na WIELKĄ pomoc wszystkich chętnych, przede wszystkim tegorocznych organizatorów.

macie mnie i Joann w ekipie pomocników.
Możliwe, że w środę będziemy o ile nie wcześniej. Będziemy z chęcią pomagać zdalnie przed zlotem też.
Mam namiar na pkt gdzie robiliśmy statuetki i medale (też te szklane) w tym rokju. Za rok można coś z Ich oferty też wybrać
iruszaks napisał/a:
ja z "masą" wyrażamy chęć, aby zorganizować to wspaniałe wydarzenie.

Ciesze się bardzo :)

pamar - 09-09-2012, 14:26

iruszaks napisał/a:
Jeżeli zlot odbędzie się w Łebie, to ja z "masą" wyrażamy chęć, aby zorganizować to wspaniałe wydarzenie. Oczywiście liczymy na WIELKĄ pomoc wszystkich chętnych, przede wszystkim tegorocznych organizatorów.

Zbierz "silną grupę pod wezwaniem" a pomoc masz w 100% zapewnioną :D
mjsystem napisał/a:
zezwolenie i wstępne negocjacje mozna załatwic pisemnie i werbalnie

Pierwsze kontakty w sprawie wydania zezwolenia na przejazd kolumny wymagają dużego nakładu pracy! Trzeba "zaprzyjaźnić" się z Naczelnikiem WRD miejcowej policji, Komendantem Straży Pożarnej i Dyrektorem Oddziału Ratownictwa Medycznego, jeśli w rozmowach telefonicznych potwierdzą chęć współpracy, to pół bidy ;) Natomiast wydanie pozwolenia wymaga - potwierdzenia uzgodnień i pieczątek potwierdzających te uzgodnienia! Przejazd kolumny to wykorzystanie dróg w sposób szczególni i dogranie wszystkiego nie jest takie proste! Oczywiście służę swoją wiedzą i doświadczeniem w tym temacie :mrgreen:
Mam tylko jedno pytanie do miejscowych, bądź znających rejon - czy Aleja Świętego Jakuba to droga Wojewódzka, czy Powiatowa?

masa - 09-09-2012, 14:31

To tzw. wschodnia obwodnica Łeby. z tego co wiem to powiatowa

[ Dodano: 09-09-2012, 14:32 ]
Powiat Lębork

[ Dodano: 09-09-2012, 14:40 ]
Na przejazd kolumny najlepsza byłaby ul.Kościuszki

Blondi - 09-09-2012, 15:00

tak szczerze mówiac na tyle ile znam Łebę to tam za bardzo nie ma miejsca na przejazd kolumny :wink:
za to osrodek jest w bardzo fajnym miejscu miasta i gdyby faktycznie wypalił Zlot 2013 w Łebie to byloby super.

raddex - 09-09-2012, 23:06

Od kilku miesięcy przymierzałem się do zorganizowania zlotu w pomorskim.
Po rozmowach z wieloma organizatorami poprzednich zlotów, zbieraniem wszelkich danych, wizytą u dealera itp, itd, chcieliśmy zorganizować zlot w naszym województwie, gdyż jeszcze nigdy nie było zlotu nad morzem.
Po wielu przemyśleniach i kilku faktach, muszę niestety zrezygnować z tego tematu, czyli bycia organizatorem.
Powodów jest kilka:
- zmiana obowiązków u mnie w pracy, o której dowiedziałem się dopiero po powrocie z tegorocznego zlotu (ot takie zaskoczenie), przez co, nie będę miał czasu na pewno w tym roku, żeby zająć się organizowaniem zlotu
- sytuacja zdrowotna mojego syna (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi)
- brak osób chętnych, które pomogłyby w organizacji zlotu na miejscu (mówię to konkretnie o miejscowych, żeby nie było – nawet na spota ostatnio nie możemy się zebrać w większym gronie)
- brak możliwości finansowych, żeby jeździć, załatwiać, dzwonić itp. – każdy poprzedni organizator wie, że to spore koszty własne

Mogę jedynie co, pomóc, gdyż zrobiłem małe rozeznanie co do naszego regionu.
Miejsc, gdzie można zorganizować tego typu imprezę nie ma za wiele.
Miejscowości wchodzące w grę to:
Łeba:
http://chemar2.ta.pl/ - 350 miejsc noclegowych
http://www.leba-janina.pl/ - 180 miejsc noclegowych w pawilonach i 40 domków 4 i 6 osobowych
http://www.ow-fregata.pl – 400 miejsc noclegowych
Ustka:
http://www.albatros-ustka.afr.pl – 380 miejsc noclegowych
Władysławowo:
http://www.oland.com.pl/ - 232 miejsca noclegowe + 150 miejsc na sąsiedniej działce + dodatkowe miejsca jak będzie potrzeba w domkach holenderskich – 24ha terenu – tutaj były prowadzone wstępne rozmowy
Stegna:
http://www.krakus.mierzeja.pl/ - 350 miejsc noclegowych
Wieżyca:
http://www.wiezyca.gda.pl/ - 300 miejsc noclegowych
Mausz:
http://www.szansa-mausz.pl/ - 300 miejsc noclegowych

Dodatkowo jak potrzeba by namiotu na dyskotekę itp., to tutaj -
http://www.tent.com.pl - wynajem namiotów – firma z Pucka.

Myślę, że nasz region będzie w stanie organizować zlot dopiero w 2014 roku.

Bucza - 10-09-2012, 15:53

Łeba to świetny pomysł na organizację przyszłorocznego zlotu, ja tez chętnie wybiorę się nad morze na cały tydzień.

Gdyby jednak był problem, na jednym z portali pojawiła się odpowiedz na ogłoszenie, które zamieściłam
http://www.noclegi-online.pl/ogloszenia/pokaz17534



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group