Nasze Miśki - EA:20016A13A69AT
Matejko - 18-11-2013, 10:05
Fragu napisał/a: | spalanie - 10,82l |
wolno coś było
wczoraj jadąc alfa i mając spalanie 5.5 w galu by poszlo 11 gazu
ale klekoce
Fragu - 18-11-2013, 12:04
No nie świrowałem, ale raczej przeciętnie bym powiedział. Takie moje typowe kręcenie się wkoło komina 50% miasto, 50% jazda podmiejska. Zobaczymy jak dalej będzie to się układało.
Hehe, a ja rano tankując pomyślałem tak: 11l(prawie) to koszt taki jak w A3 5,5l on (mniej wiecej) ...a nic nie klekocze i "trochę" lepiej jedzie
fj_mike - 18-11-2013, 12:06
Ignorant
Fragu - 18-11-2013, 12:20
Do dobrego się człowiek szybko przyzwyczaja
WreX - 18-11-2013, 12:28
Fragu, u mnie średnie na PB tyle nawet nie wychodzi ;p
Fragu - 18-11-2013, 12:45
WreX, bo gaz ma jeszcze pośrednie położenia !
Bartekkita - 18-11-2013, 16:47
Fragu napisał/a: | 55 litrów - nominalnie daje to 44-46, więc calkiem spoko
Następna była 62l (52l), ale podloga by podeszla 2,5cm wyzej.... |
Fragu napisał/a: | tomek84, wyviągnąłem ten filc podklejony od spodu i uniosła się może 0,5cm. |
czy w sedanie też są takie plastikowe przegródki pod podłogą nad kołem czy nie?
Słyszałem też, że niektórzy poprawiają jeszcze jakiś zawór i wtedy wchodzi więcej. Ogarniałeś temat? 44-46 litrów do jazdy na co dzień jest jak najbardziej wystarczalne Natomiast na trasie szczególnie autostradą fajnie byłoby przejeżdżać te 500 km.
Fragu - 18-11-2013, 16:50
Bartekkita, nie, w sedanie nie ma tych plastików.
Chodzi Ci zapewne o podgięcie pływaka, fachowcy coś wspominali o tym, ale później już nie dopytywałem. W sumie 400km zasięgu (typowo na trasie pewnie trochę więcej) wystarcza mi W przyszłym roku szykuje się kilka długich tras po Europie to zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie
Owczar - 19-11-2013, 11:30
Generalnie widać, że się przyłożyli, ale tak jak Tomek napisał, montaż pod aku to takie średnie miejsce na montaż.
Jedyny plus to dużo miejsca, a z drugiej strony to dużo miejsca nie jest w zasadzie potrzebne.
Z minusów reduktor jest masakrycznie chłodzony podczas jazdy. Nawet jeśli ma dobrą termikę to jest chłodzony zimnym powietrzem, co może mieć też wpływ na wydajność ogrzewania. Drugi minus, to ten o którym pisał mszolc., czyli bardzo długie przewody wodne. Na grodzi jest idealnie, ciepło i blisko do nagrzewnicy. A jak się wwiercili do kolektora? Bo często montują tam, gdy nie zdejmują kolektora ssącego przy montażu instalki.
Reduktor taki na styk, ale nie widziałem oscylogramów z galanta więc ciężko mi się wypowiadać czy daje radę przy butowaniu- tutaj też jestem zwolennikiem zapasu.
No i filtr fazy lotnej bym dał z odstojniekiem. Hany są czułe na zabrudzenia. Ja już swoje prawie załatwiłem i teraz jeżdżę na FL02.
Fragu - 19-11-2013, 13:48
Hmm..generalnie przy ostrym butowaniu nie ma ŻADNEJ różnicy czy Pb czy LPG...albo jestem jakiś mega nieczuły Co do reduktora: a) zapytam się ich przy przeglądzie zerowym czyli w przyszłym tygodniu(zapytam też o filtr FL02), b) poczekamy na mrozy.
Co do nawiertów - wtryski założone są pod kolektorem jakby, także ciężko coś tam zobaczyć
Fragu - 19-11-2013, 16:19
ach ten ryjek
WreX - 19-11-2013, 16:26
Fragu, myślałem, że coś odpadło, że takie zbliżenie dziwne ;p
Fragu - 19-11-2013, 16:28
Tylko na Ciebie czekałem, nie niczego nie przejechałem
WreX - 19-11-2013, 17:03
Fragu, więc twierdzisz, że samo nic nie odpadnie ?
Nie no daruje Ci, ładnie Twój dziobak wyszedł na sweet foci... widzę, że czujniki w zderzaku masz i w ogóle ten zderzak wypucowany, aż się cokolwiek w nim odbija... ale i tak go rdza zeżre jak będzie pod chmurką stał
Zaraz zaraz mój też nie ma dachu nad głową ;/
Fragu - 19-11-2013, 17:57
WreX jak dobrze wytezysz łoczęta to zauwazysz, ze moj w garazu stoi...a w przyszlym roku bedzie i ocieplony i ogrzewany - w sensie garaz ha !
|
|
|