To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Patrykowa Sigma

szpala85 - 12-01-2014, 13:48

spokojnie ... założę panewki i zobaczę czy będzie dalej luz ... jak bedzie to bedę szukał wału .... proste ...

a to na pewno działo się wcześniej .... chociaż jak się przyglądałem to wał się błyszczał może ze dwie ryski widziałem ... zobaczymy
nie ma narazie co marudzić hehe :wink:
kupiłem sigmę aby ją zrobić i się cieszyć moja wymarzoną dziunią
nawet dobrze że takie rzeczy wychodzą w garażu ,a nie gdzieś w trasie na autostradzie do Hiszpanii :wink:
tak czy nie :wink:

jacek11 - 12-01-2014, 13:59

Sprawdź chociaż ciśnienie oleju jak go poskładasz.Może trzeba będzie zastosować olej innej gęstości.
Może któryś kanał olejowy jest przytkany? ryzykujesz nie sprawdzając takich rzeczy,tym bardziej że:
szpala85 napisał/a:
nawet dobrze że takie rzeczy wychodzą w garażu ,a nie gdzieś w trasie na autostradzie do Hiszpanii :wink:

:wink:

wojtas - 12-01-2014, 14:19

szpala85 napisał/a:
jestem cały czas w szoku że 23 letnie auto tak się trzyma ... w galu prawy kielich to mi odpadł ..a sigma ... miodzio

Nie we wszystkich sigmach jest tak kolorowo, ale fakt trzymają się lepiej niż galanty E5.

mazda10000 - 12-01-2014, 16:35

Ja bym pomierzył wał i sprawdził czy nie ma rys, jeżeli są, albo jest jajo to poszukałbym( a moim na chłopski rozum muszą być, ) innego silnika i w nim założył nowe panewki, bo takie zakładanie nowych panewek " bo może się uda" trochę nie mają sensu. Parę dni temu widziałem, że rozbierają Sigmę w Gubinie i silnik jest za 700 zł
Wszyc - 12-01-2014, 16:44

Spokojnie spokojnie czemu zaraz wszystko kupować że inny kupi to nie naczy że będzie lepszy tak przynajmniej wie na czym stoi :P niech sprawdzi ten wał i będzie wszystko wiadomo sprawdzić powierzchnie sprawdzić wymiary na czopach i spokojnie można zakładać ;) Tylko tak jak mówił Jacek też bym sie zainteresował układem smarowania ;) chodź sam wygląd panewek powinien Ci dużo powiedzieć :P
mazda10000 - 12-01-2014, 17:55

Dlatego piszę, że najpierw bym pomierzył wał, albo dał go nawet do jakiegoś szpeca i niech się wypowie
angelos - 12-01-2014, 19:35

szpala85 napisał/a:
dobra dzieki Panowie :mrgreen: .... będę go prostował :wink:

powiedzcie mi czym konserwować te gumy w amorach ecs ? aby nie popenkały


można sylikonem w sprayu, tylko nie wiem czy to coś daje. Na pewno nie zaszkodzi.

Piwor - 12-01-2014, 22:31

Panewki padły przez strzał rozrządu. Proste i popularne.
lukasz12 - 13-01-2014, 00:47

Piwor napisał/a:
Panewki padły przez strzał rozrządu. Proste i popularne.


A możesz trochę rozwinąć?

Bo jeśli dobrze rozumuję stało się to ze względu na zetknięcie się tłoka z zaworem - bo zadziałały większe siły niż normalnie? Tylko czy nie jest to dziwne że uszkodziło się to podczas kręcenia rozrusznikiem? (bo jak rozumiem to spotkanie zaworów miało miejsce wtedy. Z relacji Szpali - silnik "stuknął" i już nie odpalał.)

szpala85 - 13-01-2014, 19:33

spokojnie chłopaki :wink: ... nie wyrzucajcie mojego silnika już na złom hehe

założę te panewki ... zobaczę czy nie ma luzu ... silnika nie bedę odpalał przecież
jak będzie luz na wale to bede szukał innego wału
przecież panewki się nie zepsują !

nie spisujcie tej 23 letniej dziuni na straty kurde ....ogarnijcie się
ja jestem dobrej mysli :wink: ... to jest naprawdę kawał porządnego silnika i bedzie żył !

btw. dzisiaj wyjąłem przednie głośniki hehe pianki wokół membrany nie było hehe :lol: ... zamówiłem inne plus do tego gwizdki na podszybie :wink:

Piwor - 13-01-2014, 21:20

lukasz12 napisał/a:
A możesz trochę rozwinąć?


Nie mam na to czasu, napisałem na samym początku, że tak może być i jest.

deejay - 13-01-2014, 21:34

szpala85 napisał/a:
założę te panewki ... zobaczę czy nie ma luzu ... silnika nie bedę odpalał przecież


Ciekawe jak wyczujesz luz większy niż 0,05 mm :roll: . Powiem ci tylko tyle szkoda twojej roboty . Jeśli wał ma nawet jedną ryskę to długo nie wróże temu silnikowi pracy .

lukasz12 - 14-01-2014, 00:06

szpala85 napisał/a:
spokojnie chłopaki :wink: ... nie wyrzucajcie mojego silnika już na złom hehe

założę te panewki ... zobaczę czy nie ma luzu ... silnika nie bedę odpalał przecież
jak będzie luz na wale to bede szukał innego wału
przecież panewki się nie zepsują !


Tylko czy tak łatwo będzie znaleźć wał w dobrym stanie i w dobrej cenie, czy nie taniej będzie znaleźć silnik który nie wymaga tylu nakładów pracy ;)
Trzymam kciuki za wał ;)


Cytat:

nie spisujcie tej 23 letniej dziuni na straty kurde ....ogarnijcie się
ja jestem dobrej mysli :wink: ... to jest naprawdę kawał porządnego silnika i bedzie żył !


No nie spisujemy, tylko żeby to wszystko miało ręce i nogi ;) I żeby nie pochłonęło tyle nakładu pracy ze łatwiej byłoby 3 inne Sigmy złożyć ;)

GóR3K - 21-01-2014, 22:19

No i jak zmagania z autem ?
szpala85 - 21-01-2014, 22:46

heheh miałem pisać wczoraj ale forum nie hulało :mrgreen:

panewki założone .. była obrócona tylko ta jedna na drugim cylindrze
reszta już też miała dość i już były na wykończeniu
tak samo jak panewki główne ... niestety też musze je wymienić ..
są zajechane ...

zdjęcia wrzucę jutro :wink:
ale mam głupie przeczucie że kiedyś ten silnik jechał bez oleju :| ... panewki strasznie wytarte ... na niektórych ślady mosiądzu takie kropki ... na innych wytarte głebokie rysy ... tak jakby zabrakło oleju i zaczeło palić ... oraz filtr oleju nie czyścił oleju i cały syf wpadł w kanały olejowe i w panewkach się mielił ...
co innego na wale .. świeci sie jak psu jajca ... aż dziwne zero rys

muszę zamówić panewki główne i klucz dynamometryczny :wink:

przyciski przyszły od grzania dupy :mrgreen: .... maty też :mrgreen:
dzięki :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group