L200 Techniczne od 2006r - L200 chip
HugoOrmo - 30-03-2009, 21:50
spokojnie...sprawdz dokladnie jeszcze raz...u mnie ta skrzynka z pierwszej fotki jest schowana glebiej i i naczej polozona natomiast ta druga jest w tym samym miejscu...a MMC moze twierdzic, ze jest tam chip bo go montowali ale jezeli poprzedni wlasciciel zdemontowal a nikt organoleptycznie nie sprawdzil czy jest czy tez nie no to juz problem...
pzdr
SeBOL - 30-03-2009, 21:56
O tym też myślę , chyba został rozbrojony
namotore - 30-03-2009, 22:29
wychodzi na to ze masz 100kW, chyba ze wgrali cos w fabryczny obwod. Jedz na hamownie.
Kibloo - 30-03-2009, 22:33
wbrew pozorom to nie takie proste, Axer jest tutaj specem..
pozdro
SeBOL - 30-03-2009, 22:35
nie proste rozbrojenie czy jechanie na hamownie ?
Jack - 31-03-2009, 10:41
rozbrojenie
jechać na hamownie - wsiadasz, odpalasz misia i jedziesz
Kibloo - 31-03-2009, 20:35
SeBOL napisał/a: | nie proste rozbrojenie czy jechanie na hamownie ? | podobno była taka możliwość, ze ECU był wysyłany do Anglii, i tam tuningowany, bez chipa tylko zmiana softu. nie praekonasz się dopuki nie zhamujesz kataryny
pozdro
SeBOL - 31-03-2009, 21:09
jak tylko pojade na hamownie , napisze co się okazało .Dziekuję za pomoc
Anonymous - 26-04-2009, 00:38
A co sądzicie o tym :
http://vtech.pl/katalog
Przyrost dosyć duży,cena 1490 PLN,można sobie wypożyczyć na próbę,odpina się przed wizytą w serwisie...
Czy ktoś z forumowiczów miał z tym jakieś doświadczenia?Jakich problemów można się spodziewać po założeniu takiego boxa?
namotore - 26-04-2009, 09:16
dymienie powyzej 3500rpm, wyzsza temperatura turbiny, szybsze zuzycie czesci ukladu napedowego. Poza tym hamulce seryjne maja kiepska wydajnosc. Sprobujcie zahamowac od 140km/h do zera przy 600kg na pace i 2 osoby. Tarcze do wymiany. Pozdrawiam.
p.s. do ilu Wam kreci silnik w ruchu? Mi odcina przy 4250. Na wykresie jest 4500
miczon - 27-04-2009, 08:38
Zdaje się, że to jest chip do poprzedniej generacji L200 (wzrost ze 115 do 136KM). Sam taki miałem i wszystko było OK. Jezeli chodzi o obroty, to tak jak namotore pisze, odcina koło 4200 ale na piątce. Na pozostałych idzie u mnie do 4500obr/min. (w starej eLce nawet na 5-ce szło do 4,5k). Na hamowni pomiarów dokonuje się do 4-go biegu.
timber - 27-12-2009, 23:34
czesc Koledzy.przeczytałem cały art.dot. podwyższenia mocy- czym się rózni chip od mapy i od boxa. mam 136 KM- i juz całkiem zgłupiałem czy dorzucac moc czy nie...:-(
Kibloo - 31-12-2009, 15:38
mapa, to tylko rozłożenie dawek paliwa w zalezności od obrotów i obciążenia (mapa paliwa to rodzaj programu zawartego w ECU każdego samochodu z wtryskiem), box to urządzonko, które modyfikuje sygnały dawek paliwa na przepustnicę, niejako "równolegle" do oryginalnego układu (działa impulsowo, przez co zwiększa moc chwilowo, a kiedy nie ma takiej potrzeby, dawki paliwa są standardowe), chip- ogólne określenie najczęściej na modyfikację mocy/parametrów samochodu. poprawcie mnie jeśli sie mylę...
najlepszego w nowym roku
snowrider22 - 21-02-2010, 11:13
center napisał/a: | A co sądzicie o tym :
Obrazek
http://vtech.pl/katalog
Przyrost dosyć duży,cena 1490 PLN,można sobie wypożyczyć na próbę,odpina się przed wizytą w serwisie...
Czy ktoś z forumowiczów miał z tym jakieś doświadczenia?Jakich problemów można się spodziewać po założeniu takiego boxa? |
to ja Ci napiszę co o tym sądzę....
ŚCIEMA NA MAXA!!!!
kit i nie dajcie się na to złapać
tu moją sugestia:
http://forum.mitsumaniaki...p=599043#599043
Anonymous - 17-03-2010, 01:01 Temat postu: Sprzedam orginalny chip tuning do L200 Mam do odsprzedania sprawny orginalny z papierami z 2007r chip tuning rally art chodził automacie 170PS 350nm w/g norm MMC
Zainteresowanych prosze na meila
|
|
|