Nasze Miśki - Galant Elegance w Sporcie 00'
vrangsinn - 26-03-2016, 15:58
ciekawa opcja...ale chyba czarny mat bardziej mnie przekonuje....teraz felga zdominowała połyskiem lakier auta...dzieki za wklejenie...juz wiem przynajmniej co mam robić...imo bardzo fajny gal...ï dzieki tym felgom "inny niż wszystkie".
PS.
dach jest pomalowany na czarno czy oklejony???
Tomi89 - 26-03-2016, 17:40
| vrangsinn napisał/a: | | dach jest pomalowany na czarno czy oklejony??? |
Oklejony folia 3M Carbon.
inq - 27-03-2016, 06:35
| vrangsinn napisał/a: | | czarny mat bardziej mnie przekonuje |
Jeśli już to czarny połysk. Koła w macie wyglądają fatalnie - zupełnie ich nie widać.
Tomi89 - 04-04-2016, 20:31
Także ten, jakiś czas temu wymieniona lewa polos, przestało w końcu stukać/strzelać. W tym tyg wymiana przewodów hamulcowych z tyłu i naprawa wydechu bo gdzieś jest dziurka (teraz jak sportowy wydech fajnie mruczy )
W piątek w nocy pojechałem po dawce dla mojego misia i może w tym miesiącu będzie zmiana na:
Przy okazji zmiany będę chciał zrobić wygluszenie całego wnętrza i tu liczę na Waszą pomoc co do doboru materiałów do tego celu
Tomi89 - 11-04-2016, 22:57
Wymieniona druga sonda przed katem i póki co CE już nie gryzie w oczy mam nadzieję że tak pozostanie niestety został jeszcze problem z kontrolka ABS i tu już nie mam pojęcia co zrobić, chyba wezmę się za przewody :-/
Owczar - 12-04-2016, 08:02
A błędy ABS sprawdziłeś?
Proponuję najpierw skasować błędy ABS. Wszystkie stare się skasują, a zostaną zarejestrowane tylko aktualne.
Tomi89 - 12-04-2016, 17:14
Z błędów ABS jest tylko czujnik prędkości prawego i lewego koła z tyłu chociaż czasem i tego nie można zczytac, skasować ich nie mogłem, jakiś czas temu wymienialem bodajże prawa zwrotnice ze sprawnym czujnikiem ABS bo najpierw taki błąd wykazało jak już zamontowalismy to wyskoczyły błędy czujników prędkości.
Owczar - 13-04-2016, 08:30
Wszystkie błędy ABS powinny się skasować do czasu kolejnej jazdy.
Tomi89 - 13-04-2016, 09:27
Pokombinuje jeszcze ale kasowalem przez elm i na dwóch stacjach diagnostycznych ale kontrolka dalej się swiecila, tylko na jednej wyczytali mi te błędy i mówił że nie ma pojęcia o co z tym chodzi. Ja tym bardziej już nie wiem co z tym robić walczę już pół roku ponad.
Bizi78 - 13-04-2016, 09:31
ABS-u ELM-em to raczej nie skasujesz .
Owczar - 13-04-2016, 09:33
Przez ELM nie skasujesz. Jedyny skaner który to odczyta to MUT lub wymruganie błędów.
Zwierasz pin 1 i 4 i kontrolka ABS wymruguje błędy ABS.
A kasowanie:
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=255
Metoda w 100% skuteczna.
mjsystem - 13-04-2016, 10:08
W skrócie
Mostkujemy 1-4 pin wciskamy i trzymamy hamulec, zaplon na OFF, po kilku sekundach na ON. od momentu wlaczenia zaplonu w pozycje ON przed uplywem czasu 3 sekund zwalniamy hamulec. Nastepnie przed uplywem kolejnych 10 sekund wciskamy i zwalniamy go jeszcze 10 razy. zaplon na OFF i po chwili na ON, lampka ABS mialaby mrugac co znaczy 0 bledow.
_________________
Tomi89 - 14-04-2016, 10:21
Nagralem kody bledow ABS: https://youtu.be/qATY9xF5BPM
Jak dla mnie 13, 14, 15? cos pominalem?
Owczar - 14-04-2016, 10:31
To błędy po skasowaniu?
Tomi89 - 14-04-2016, 13:19
Przed skasowaniem i po mrygalo tak samo a myślę że skasowałem dobrze bo trudności w tym nie ma. Tylko to na końcu mnie zastanawia nie wiem czy to 21 czy coś innego.
|
|
|