Outlander I GEN Techniczne - Hamulce O1 T UPGRADE
Fragu - 03-04-2017, 07:19
Ja poszedłem w ASXa - tak wygląda założony zacisk i tarcza 294x26mm
Wszystko P&P.
Niestety żadnych testów jeszcze nie było bo auto nadal w garażu
miron - 06-04-2017, 20:04
I co z tymi tarczami?
Fragu - 06-04-2017, 20:17
W sobotę dopiero poskladam auto do końca.
Przód jest założony i czeka na testy drogowe, na pewno opiszę wrażenia.
qba1983 - 06-04-2017, 21:20
Czy możesz zrobić zdjęcia obu rodzajów klocków z ASX i Outlandera, tak dla porównania.
Zastanawiam Syrię nad powierzchnią.
spooner25 - 07-04-2017, 09:21
Ja właśnie też wymieniam hamulce. Długo się zastanawiałem jak zrobić żeby lepiej hamowało a było jeszcze w miarę tanio.
Zdecydowałem się na tarcze Zimmermanna Sport na przód i gładkie Zimmermanny na tył. Raz już je miałem w Hondzie 200 KM i byłem zadowolony.
Klocki, no właśnie jeszcze się zastanawiam. Chyba zaiwnestuję w Ferodo DS 2500 na przód i zwykłe Ferodo na tył. Pod "dziurkowaną" tarczę powinien to być dobry wybór.
Do tego planuję wypiaskowanie zacisków i pełna regenerację łącznie z wymianą tłoczków + zmiana płynu hamulcowego.
Zdam relację jak to poskładam bo Outlander to na prawdę jest trochę na bakier z tym hamowaniem.
Mam też w domu inne auto i jak się do niego przesiadam z Outlandera to zawsze pierwsze hamowania wyglądają tak, że zatrzymuję głowę przed szybą
Bzyk_R1 - 07-04-2017, 10:57
spooner25, nie chce Cię martwić ale chyba Sxizo od nas z forum zakładał Zimmermany i mu się pokrzywiły. Mogę się mylić co do osoby ale ten model nie wytrzymał.
ledziu - 07-04-2017, 11:27
spooner25 uważaj na klocki ds2500 potrafią piszczeć i to tak na max-a, miałem z nimi styczność w dwóch autach i była totalna lipa pod względem hałasu. Z tego co rozmawiałem nie byłem jedyny któremu ds2500 dały popalić.
No i pomyśl o oplocie na przewodach h.
Fragu - 07-04-2017, 11:51
Ds2500 z zasady piszczą, szczególnie na zimno.
Lepiej założyć Galfery lub Hawki.
Krzyzak - 07-04-2017, 12:45
U mnie z tarczami TRW nie piszczały, ale hamowały dokładnie tak samo jak klocki TRW.
Fragu - 07-04-2017, 13:24
Bo zalety tych klocków wychodzą dopiero przy sportowej jeździe na odcinkach - zwykłe klocki się wtedy palą i topią.
ledziu - 07-04-2017, 13:32
Krzyzak napisał/a: | U mnie z tarczami TRW nie piszczały, ale hamowały dokładnie tak samo jak klocki TRW. |
U mnie na innych tarczach zmieniły modulacje dźwięku . Było lepiej tylko wydaje mi się że szybko tarcza się skończyła.
Ogólnie nie polecam tych klocków do zwykłej jazdy, tak jak przedmówca napisał klocki do typowego upalania.
Sxizo - 07-04-2017, 13:59
Bzyk_R1 napisał/a: | spooner25, nie chce Cię martwić ale chyba Sxizo od nas z forum zakładał Zimmermany i mu się pokrzywiły. Mogę się mylić co do osoby ale ten model nie wytrzymał. |
Ja miałem EBC Turbo groove + red stuff, tak czy siak totalna lipa, obecne zwykłe tarcze + klocki ATE hamują o wiele lepiej i słabiej się krzywią
Jeśli próba z heblami ASXa zda egzamin, biorę pełne tarcze ATE/TEXTAR i Galfery.
Phobox - 07-04-2017, 18:09
Sxizo, racja ja też czekam na testy Fragu i jak będzie ok to zakładam zaciski z ASX'a.
miron - 07-04-2017, 20:42
Koledzy, a Breck-a ktoś próbował? Znajomy przedstawiciel handlowy mówił, że na taśmie brembo to robią.
Fragu - 07-04-2017, 22:06
Przod mam poskladany, jutro tył i odpowietrzanie. Jak się wszystko uda to w niedziele pierwsze testy i trasa ok 150km.
|
|
|