To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Volf 2.5T AWD 210KM 320NM

Fragu - 15-10-2018, 12:10

Konkretny hebel 8)
romek atomek2 - 16-10-2018, 04:34

Fragu napisał/a:
Konkretny hebel 8)

jest dobrze - lecę na WWA za moment ( patrz godzina postu ) xD ten co zaprojektował 280mm tarcze do silnika 2.5T razem z tym co to mu przyklepał ze to fajnie - na bank w Volvo już nie pracuje..

sampler - 16-10-2018, 09:04

Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie ;)
Fragu - 16-10-2018, 11:36

W Mitsu na pewno jeszcze by premie dostał :lol: :lol: :lol: :lol:
Hugo - 16-10-2018, 19:44

sampler napisał/a:
Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie
Fragu napisał/a:
W Mitsu na pewno jeszcze by premie dosta
DOKŁADNIE!
Krzyzak - 16-10-2018, 19:47

dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie
Fragu - 17-10-2018, 07:28

Krzyzak napisał/a:
hamuje bardzo przyzwoicie


bo

Krzyzak napisał/a:
system forda


:D

radek79 - 17-10-2018, 08:10

ja mam u siebie w alfie tarcze 330mm i cztero tłoczkowe zaciski brembo w serii a z tyłu tarcze 300mm zaciski to nie wiem już jakie ale alfa waży 1800kg ale i tak super hamuje
sampler - 17-10-2018, 08:25

Krzyzak napisał/a:
dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie


A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach...

Marcino - 17-10-2018, 09:04

sampler napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie


A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach...

Mazda 5 suw z za oceanu z silnikiem 2.3pb

Krzyzak - 17-10-2018, 19:56

sampler napisał/a:
300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach...
rok 2008, hamuje bardzo fajnie
ale to naprawdę nie od tego zależy - przekonałem się gdy zmieniłem fabryczne serwo w moim staruszku E32 - co prawda mam swap i z przodu tarcz 2 tłoczki 276mm, ale z tyłu bębny - po zmianie serwa hamuje lepiej niż moje rekiny razem wzięte... a serwo z rekina właśnie... na dobre hamowanie składa się wiele elementów

sampler - 17-10-2018, 20:37

Niby tak ale akurat 300 mm z przodu są też w mazdzie 6 z 2012 r. z silnikiem 2.5 170 KM.
Blado to wypada przy mojej C5 z 340 mm na przodzie. Nie mówię o Audi czy BMW gdzie jest ciutkę lepiej.
Accord z tych lat tez widzę że mimo że to Type S 200 KM też ma mniejsze hamulce od "europejczykow".

To jakaś zmowa japońców ;)

Hugo - 17-10-2018, 20:55

Krzyzak napisał/a:
system forda
Bo Fordy od dawna mają fantastyczne hamulce. Szczególnie to, że biorą jak wściekłe po muśnięciu pedału hamulca.
Krzyzak - 18-10-2018, 12:50

producentem tych zacisków jest ATE
Fragu - 18-10-2018, 13:32

Moja mama miała kiedyś Fiestę 2003 1.4. Tarcze przód 230mm, tył bęben i....hamowała lepiej niż Galant :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group