Nasze nieMiśki ;-) - Volf 2.5T AWD 210KM 320NM
Fragu - 15-10-2018, 12:10
Konkretny hebel
romek atomek2 - 16-10-2018, 04:34
Fragu napisał/a: | Konkretny hebel |
jest dobrze - lecę na WWA za moment ( patrz godzina postu ) xD ten co zaprojektował 280mm tarcze do silnika 2.5T razem z tym co to mu przyklepał ze to fajnie - na bank w Volvo już nie pracuje..
sampler - 16-10-2018, 09:04
Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie
Fragu - 16-10-2018, 11:36
W Mitsu na pewno jeszcze by premie dostał
Hugo - 16-10-2018, 19:44
sampler napisał/a: | Znalazł prace w Mitsubishi albo innym japońskim koncernie | Fragu napisał/a: | W Mitsu na pewno jeszcze by premie dosta | DOKŁADNIE!
Krzyzak - 16-10-2018, 19:47
dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie
Fragu - 17-10-2018, 07:28
Krzyzak napisał/a: | hamuje bardzo przyzwoicie |
bo
Krzyzak napisał/a: | system forda |
radek79 - 17-10-2018, 08:10
ja mam u siebie w alfie tarcze 330mm i cztero tłoczkowe zaciski brembo w serii a z tyłu tarcze 300mm zaciski to nie wiem już jakie ale alfa waży 1800kg ale i tak super hamuje
sampler - 17-10-2018, 08:25
Krzyzak napisał/a: | dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie |
A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach...
Marcino - 17-10-2018, 09:04
sampler napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | dziś robiłem hamulce w maździe - system forda, tarcze to przód i tył po 300mm, tyle że przód wentylowany i klocki większe; hamuje bardzo przyzwoicie |
A co to za mazda? Bo 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach... |
Mazda 5 suw z za oceanu z silnikiem 2.3pb
Krzyzak - 17-10-2018, 19:56
sampler napisał/a: | 300 mm to jednak trochę mało w obecnych czasach... | rok 2008, hamuje bardzo fajnie
ale to naprawdę nie od tego zależy - przekonałem się gdy zmieniłem fabryczne serwo w moim staruszku E32 - co prawda mam swap i z przodu tarcz 2 tłoczki 276mm, ale z tyłu bębny - po zmianie serwa hamuje lepiej niż moje rekiny razem wzięte... a serwo z rekina właśnie... na dobre hamowanie składa się wiele elementów
sampler - 17-10-2018, 20:37
Niby tak ale akurat 300 mm z przodu są też w mazdzie 6 z 2012 r. z silnikiem 2.5 170 KM.
Blado to wypada przy mojej C5 z 340 mm na przodzie. Nie mówię o Audi czy BMW gdzie jest ciutkę lepiej.
Accord z tych lat tez widzę że mimo że to Type S 200 KM też ma mniejsze hamulce od "europejczykow".
To jakaś zmowa japońców
Hugo - 17-10-2018, 20:55
Krzyzak napisał/a: | system forda | Bo Fordy od dawna mają fantastyczne hamulce. Szczególnie to, że biorą jak wściekłe po muśnięciu pedału hamulca.
Krzyzak - 18-10-2018, 12:50
producentem tych zacisków jest ATE
Fragu - 18-10-2018, 13:32
Moja mama miała kiedyś Fiestę 2003 1.4. Tarcze przód 230mm, tył bęben i....hamowała lepiej niż Galant
|
|
|