To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc

Hugo - 13-12-2011, 22:22

Zielu175 napisał/a:
uczciwy i tego samego konsekwentnie oczekuję od innych
Dokładnie tak jak ja, ale dobrze Ci radzę, musimy to zmienić, bo zginiemy na tym świecie...
Wszyc napisał/a:
tak samo jak rok temu nie ruszył się o milimetr tylko trochę bardziej zapyział nawet na satelitarnym w google masz go w tym samym miejscu co jest teraz
Nie mogę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wszyc - 13-12-2011, 22:37

Hugo napisał/a:
Nie mogę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


No taka prawa aż strach ruszać bo może to zachwiać osiedlowym ekosystemem wszystkie pająki z okolicy stracą dom normalnie zaburzę biorytm lokalnego środowiska na poziomie bezkręgowców :P



macie żeby nie było że nie ma fotek fota ze środka :P myślę gdzie upchać ECU wciąż bo generalnie mało miejsca a średnio jest kazać pasażerowi trzymać je na kolanach :P ECU z E3 jest znacznie grubsze niż fabryczne ECU E5 i nie wchodzi tam gdzie być powinno :P

A to nowa fotka z serii " Dziura tygodnia"



Wybór był zróżnicowany i ciężki :P inne dziury w przyszłych tygodniach :P

owy dyfuzor wytworzył się w bagażniku klasycznie po stronie wydechu :P już wiem gdzie mi ginęły klucze w bagażniku :)

a tak to stara bida

Fotka jak sobie stoi



Ciężko powiedzieć mi czy aktualna bo stoi już kawał czasu w tym miejscu i wszystkie fotki generalnie są takie same ale nie powinna być starsza niż 4miechy bo chyba we wrześniu sąsiad kupił BMW :P

Hugo - 13-12-2011, 23:14

Wszyc napisał/a:
No taka prawa aż strach ruszać bo może to zachwiać osiedlowym ekosystemem wszystkie pająki z okolicy stracą dom normalnie zaburzę biorytm lokalnego środowiska na poziomie bezkręgowców
Masz poczucie humoru.
Wszyc napisał/a:
A to nowa fotka z serii " Dziura tygodnia"
Nie no faktycznie, blacharsko jest tragedia, ale dasz radę.
rosomak1983 - 14-12-2011, 02:54

No ta kiernia na duzzzzy plus bo seryjna w tym galu jest tragiczna... :P
marycjusz - 14-12-2011, 11:05

Wszyc napisał/a:
marycjusz nikt Ci nie powie nic w tej kwestii bo sprawy kosztów napraw blacharskich to jak płacenie za obraz :D taka cena jaką rzuci "artysta" :P


...no właśnie...takich "Artystów" nie brakuje, którzy hasłem "Paaaanie, będzie Pan zadowolony!" jakoś mnie nie przekonują :)
U mnie nie ma tragedii na szczęście, ale z obu stron przy tylnych nadkolach końcówki progów wraz z podłogą przy nich, trza na duch zrobić....a jeszcze rok temu nic nie było widać :-X Kurde, takie piękne auta, a tak spartolić robotę przy konstrukcji - doborze materiałów czy już nie wiem jak to nawet nazwać.
Z tego co się orientuję to chyba każdy Galant ma te same problemy - w tych samych miejscach bezczelna ruda. Brat mój mechanik, mówi że ostatnio przyjeżdża do niego koleś z Galem z 98 roku i mówi że to samo co u mnie :) dokładnie te same miejsca rudą przyatakowane, ehhh :(
A może by tak podłogę betonem zalać :badgrin: ? Widziałem kiedyś takiego Malucha :)

wilk88 - 14-12-2011, 11:23

Wszyc napisał/a:
No taka prawa aż strach ruszać bo może to zachwiać osiedlowym ekosystemem wszystkie pająki z okolicy stracą dom normalnie zaburzę biorytm lokalnego środowiska na poziomie bezkręgowców :P


Fakt że niezłe :D Poczucie humoru i cierpliwość to Ty masz :)

Zielu - 14-12-2011, 14:53

Hugo, cóż poradzić...taki los :P

Wszycu, fajna pasuje ta kiera, wgl. ten model Gala bardzo mi się podoba, kształty, linia. Jedynie ten wielki miech na drążek zmiany biegów doprowadza do szału...Jak w jakimś..czinkoczento? :lol:
Musisz zacząć działać powoli z blachą :)
btw. nie dało by rady zrobić na tym parkingu jakiegoś zadaszenia niewielkiego? Szkoda żeby auto znikało w oczach :wink:

Wszyc - 14-12-2011, 16:02

marycjusz wiesz nie chciałbym nic mówić :P ale u mnie też lekko z tyłu rdzewiały progi a jak się zaczeło wchodzić głębiej w temat to wyszło że musiałem wymienić próg cały aż przednie koła z jednej i drugiej strony + 20 cm podłogi z każdej strony :P

Czy poczucie humoru mam heh a bliscy znajomi mi mówią że jestem aspołeczny jestem pesymistą, wredny zamulam i z niczego się nie potrafię cieszyć i totalnie nie mam cierpliwości :P

A co do mieszków skrzyni biegów a ja nie lubie skórzanych bo strasznie się syfią piasek się zbiera w nich itp :P po za tym nie lubię nie symetrycznych pogiętych rzeczy jak mieszki z różnych materiałów :P

areksz121 - 14-12-2011, 19:45

Wszyc napisał/a:

A co do mieszków skrzyni biegów a ja nie lubie skórzanych bo strasznie się syfią piasek się zbiera w nich itp :P po za tym nie lubię nie symetrycznych pogiętych rzeczy jak mieszki z różnych materiałów :P


Gałka obszyta skórą - owszem :wink: ale oryginalny mieszek mi się bardzo podoba i również nie mam zamiaru zmieniać :P

PS. Ten błotnik z tyłu to podobnie niestety miałem, ale troszkę mniej :P Już zrobione, nie specjalnie na wygląd, bo nikt pod Gala się nie kładzie, ale szczelne i zabezpieczone :)

Saqu - 14-12-2011, 22:04

Wszyc napisał/a:
Fotka jak sobie stoi


ale nie ma to tam to. Stoi sobie ładnie :D

Wszyc - 18-12-2011, 16:43

Zastanawiam się czy w tym roku swapować wszystkie piasty i montować hamulce od EVO + felgi z EVO czy kupić jakiś zestaw big brake kit od jakiejś aftermarketowej firmy bo nie powiem chciałbym z hamulcami zejść poniżej tych 5tyś zł a na razie mi ciężko jak liczę :D ( liczę wszystkei inne rzeczy też jakie muszę wymienić w związku z montażem takich hamulców dużych

Przy Brembo trzeba liczyć wszystkie 4 piasty + heble + klocki + tarcze + felgi 17stki + opony

zestawy aftermarketowe to zestaw + felgi i opony

Generalnie Brembo wychodzą nie znacznie taniej chyba

do lata chciałbym by jeździł i miał nowe heble na zimę zawieszenie i blachy i tyle na 2012

Jak ktoś lepiej w temacie to niech doradzi jak nie w temacie to dziękuje gadanie czy mi to potrzebne czy nie odpada :P

Saqu - 18-12-2011, 17:53

a nie w temacie, to interesowałeś się, żeby przypasować od czegoś innego niż evo? :)
Wszyc - 18-12-2011, 20:23

generalnie chciałbym 4 tłoczkowe ze względu na świetną modulacje (jak jeszcze zadbam o przewody odpowiednie) prędkość reakcji i większą kontrole nad dawkowaniem docisku :P niektórzy myślą że to więcej tłoczków daje większą moc hamowania a to nie jest prawda :P
Większa tarcza daje większą moc hamowania tym bardziej oddalony zacisk od osi obrotu tarczy będzie miał łatwiej by ją zatrzymać :P Dwu tłoczkowe heble dają wrażenie lepszego hamowania od jedno tłoczkowego właśnie dla tego iż mają znacznie szybszą reakcje na pedał :P
Siła hamowania może się nieznacznie poprawić jeżeli poprzedni zacisk jednotłoczkowy do napełnienia cylindra za tłoczkiem wymagał więcej płynu hamulcowego niż w przypadku dwóch mniejszych tłoczków :P Płyn ma jakąś tam swoją ściśliwość trochę się ściśnie zanim wytworzy odpowiednie ciśnienie do wypchnięcia tłoczka więc tym więcej płynu w układzie tym gorzej bo trzeba sprężyć więcej płynu do wymaganego ciśnienia roboczego hamulca :P

Dlatego chce 4 tłoczki z przodu :P

rosomak1983 - 18-12-2011, 20:41

Wszyc napisał/a:
Dwu tłoczkowe heble dają wrażenie lepszego hamowania od jedno tłoczkowego właśnie dla tego iż mają znacznie szybszą reakcje na pedał

to dwutłoczkowe nie maja wiekszej tarczy (od jednotłoczkowych )??? :P

Zielu - 18-12-2011, 20:50

1 tłoczkowe wystarczą, na co Ci lepsze blabla..żartuję :lol:

Brałbym zestaw brembo z Evo plus jakieś tłuste przewody w stalowym oplocie, jest to chyba najtańsza i najlepsza opcja, do tego komplet kółeczek z oponami :) Będziesz też musiał chyba zmienić servo..?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group