To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

arturj123 - 27-06-2013, 10:19

Ten OP575 to niezbyt dobry pomysł. Filtron to badziewne filtry. Następnym razem bierz Mann-Filter, Knecht, Purflux - podobna cena, a jakoś sporo lepsza. Elf 5W40 - Hydrokrak po ok.8 tys.km czarny jak smoła, wtedy prosi się o wymianę:)
sveno - 27-06-2013, 10:34

arturj123 napisał/a:
Ten OP575 to niezbyt dobry pomysł. Filtron to badziewne filtry.
jakieś niemiłe przygody z nim miałes, czy powtarzasz ogólną opinię tego forum o tym filtrze? Wiem, że róznica w cenie żadna, ale na szybko musiałem objechać 4 sklepy i w żadnym nie mieli Knechta.
Co do oleju to fakt przeciągnąłem trochę jego wymianę, ale to z braku czasu, tak był czarny :( . Wcześniej na żadnym oleju i na żadnym filtrze nie miałem problemu z cykaniem, a testowałem już:
Mobil 1 5w50+Filtron
Valvoline 5w40+Knecht
Elf SRX 5w40+filtron
a teraz Elf LDX 5w40+Filtron.

Po mojemu to jeżeli popychacze są sprawne to nie cykają, jeżeli padają, to nawet najlepszy olej im nie pomoże, no może je przyciszy na chwile.

Tomek - 27-06-2013, 10:43

Cytat:
jakieś niemiłe przygody z nim miałes, czy powtarzasz ogólną opinię tego forum o tym filtrze?


ja miałem niemiłe przygody
po zalaniu Valvo i założeniu Filtrona popychacz (sztuk jedna) klepie u mnie od razu
po zalaniu Valvo i założeniu Knechta/Manna popychacz zaczyna klepać po 7-8 tysiącach

sveno, generalnie już wiem gdzie się kupuje Knechty i Manny w Krk/Wiel. praktycznie od ręki

sveno napisał/a:

Po mojemu to jeżeli popychacze są sprawne to nie cykają, jeżeli padają, to nawet najlepszy olej im nie pomoże, no może je przyciszy na chwile.


też jestem tego zdania
ale teoria sobie, a życie sobie
a jak mogę tego nie słyszeć, przez 7-8 tysięcy, czyli praktycznie przez cały okres pomiędzy wymianami, to wolę nie słyszeć

arturj123 - 27-06-2013, 15:56

Gdzieś w jakiejś gazecie widziałem test filtrów oleju, jakość wykonania i ogólnie. Najlepiej wypadły właśnie Mann, Knecht, Purflux. Odnośnie Filtrona te negatywne opinie skądś się muszą brać, skoro nikt ich nie poleca. Nie wiadomo czy mają zawór zwrotny, który jest ważny w pracy przy starcie.
Jak dobrze wiesz silnik Galanta jest bardzo wymagającym silnikiem, a puki cisza pod maską to lepiej nie prowokować tej orkiestry:P

Osobiście 10kkm na Mobil 1 0W40 + knecht - cisza pod maską, kolor oleju brązowy:)

sveno - 07-07-2013, 12:25

Zgubiłem/ukradli mi kluczyki do Galanta (nie wiem jak).
Chciałem unieruchomić Rekina, mam odcięcie, ale chciałem jeszcze coś w nim "popsuć" więc odkręciłem osłonę silnikia, zdjąłem wszystkie 3 kable ze świec z pierwszego banku, przykręciłem osłonę, coś mnie natknęło i spróbowałem go odpalić. Takiego efektu się nie spodziewałem, silnik zaskoczył w normalnym czasie, :shock: chodził dość dziwnie (no bo tylko na 3 garach) ale dało się autem ruszyć i rozpędzić tak by zapiąć dwójkę :shock: :shock: :shock:
Skończyłem na tym, że wyjąłem akumulator, zaparkowałem w rogu, a koledzy dwoma autami zastawili mnie szczelnie.
Auto dzisiaj opuszcza parking pod akademikiem na dobre, no chyba że się kluczyki znajdą.

Czy wymiana wkładek i IMMO jest bardzo kłopotliwa? Muszę podmieniać ECU przy tym?

danino88 - 07-07-2013, 13:14

Cytat:
Czy wymiana wkładek i IMMO jest bardzo kłopotliwa? Muszę podmieniać ECU przy tym?


Ostatnio Tomii miał przygodę z ECU i były problemy z imo . Żeby poszło od pierwszego strzału trzeba zmieniać wszystko, ECU,kluczyk, imo i wkladki. Jednak zawsze można by zakładać pokolei :)

robertdg - 07-07-2013, 14:56

Można z pamięci IMMO wykasowac zgubiony/skradziony kluczyk i auto nie odpali na nim, jedyny minus to taki, że jezeli ktoś jest w posiadaniu tego kluczyka to otworzy auto i odblokuje stacyjke.
sveno - 11-07-2013, 16:02

Kluczyki na szczęście się znalazły. Skruszony "znalazca" oddał je na portiernie do akademika, z liścikiem, a w nim info, że leżały koło samochodu :roll: Tylko zastanawia mnie skąd wiedział do którego akademika odnieść? Druga sprawa to fakt, że na bank ich tam nie było, kluczyki mam na smyczy, zawsze jak wysiadam z auta to je wieszam na szyi. Fajnie, że się znalazły, mam nadzieje, że nie zdążył ich skopiować.

Galant był na przeglądzie, prawie wszystko ok, prawie bo... lewa końcówka drążka ma minimalny luz :shock: 1600km temu wyminiłem obydwie na TRW, w tym 700km przejechane po autostradzie. Nie przypominam sobie żebym zaliczył jakąś mega wyrwe w asfalcie...
TRW to szmelc. Po wakacjach wracam do 555, bo te wytrzymały 40kkm.
No i pomału kończą się amortyzatory z przodu. Są upocone, a na badaniu dały wynik 65 i 68% czyli można je porównać do pompki rowerowej. Tak czy inaczej kasy brak, do września trzeba takim jeździć :(

Problem z migalącym TCL OFF wrócił 2 razy, nie wiem o co chodzi, sprawdzałem na benzynie i na LPG, generalnie nie widze zależności w jakich warunkach się zapala...

W sobotę Szwajcaria.

fj_mike - 11-07-2013, 16:10

sveno napisał/a:
Po wakacjach wracam do 555, bo te wytrzymały 40kkm.

Z tym to jest loteria. Moja prawa końcówka nawet półtora roku nie dała rady.

sveno - 11-07-2013, 17:16

fj_mike napisał/a:
Moja prawa końcówka nawet półtora roku nie dała rady.
wolę tyle niż 1 miesiąc w wykonaniu TRW
fj_mike - 11-07-2013, 17:20

sveno napisał/a:
wolę tyle niż 1 miesiąc w wykonaniu TRW

No tu muszę się z tobą zgodzić :wink:

Hugo - 11-07-2013, 20:01

sveno napisał/a:
TRW to szmelc
No niestety. Kupiłes w niebieskich czy czerwonych opakowaniach?
sveno napisał/a:
wracam do 555
A to jeszcze większy szmelc. Tylko ori albo CTR.
Tomek - 11-07-2013, 22:12

Hugo napisał/a:
sveno napisał/a:
wracam do 555
A to jeszcze większy szmelc


a to ciekawe, bo u mnie śmiga już ponad 55 tyś km, a wczoraj przeszły wzorowo przegląd

fj_mike - 11-07-2013, 22:16

tomek84 napisał/a:
a to ciekawe, bo u mnie śmiga już ponad 55 tyś km, a wczoraj przeszły wzorowo przegląd

Jak pisałem wcześniej. Z tymi częściami to jest loteria. W marcu lewe koło wpadło w większą dziurę. Poszło "tylko" łożysko. Prawe koło nie miało żadnej przygody, końcówka drążka powiedziała jednak pa pa (przejechała jakieś 14tys max).

sveno, może trafisz dobry egzemplarz :wink:
Jutro wrzucę zdjęcia porównawcze Hyundai vs stara końcówka.

Hugo - 11-07-2013, 22:48

tomek84 napisał/a:
a to ciekawe, bo u mnie śmiga już ponad 55 tyś km, a wczoraj przeszły wzorowo przegląd
Widocznie miałeś pecha :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group